Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Digital Marketing & GDPR. Εκμεταλλευτείτε τα οφέλη του νέου Ευρωπαϊκού κανονισμού!

Γειά σας και καλώς ήρθατε στο Web Next.

Σήμερα, θα μιλήσουμε για την ευρύτερη στρατηγική προώθησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων και ιστοσελίδων σε σχέση με τον GDPR, για τις ενέργειες που κάνουν μεγάλες εταιρείες για τη συμμόρφωσή τους με τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό, καθώς και κατά πόσο θα επηρεάσουν αυτές οι αλλαγές τους Marketers.

Στο προηγούμενο επεισόδιο, αναφέραμε ότι η διαδικασία συμμόρφωσης με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό μπορεί να θεωρηθεί πονοκέφαλος. Αλήθεια όμως, πέραν της αποφυγής του προστίμου, τι μπορείτε να κερδίσετε μέσω της συμμόρφωσης με τον GDPR; 

Το χτίσιμο εμπιστοσύνης μεταξύ του brand και του κοινού σας, είναι η απάντηση. Οι καταναλωτές θέλουν να νιώθουν ασφάλεια κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο, πόσο μάλλον όταν θέλουν να κάνουν μια αγορά, ή να προσθέσουν τα στοιχεία τους σε μία φόρμα. Φροντίστε να προβάλλετε σε κάθε ευκαιρία τη συμμόρφωσή σας στον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό. Προσθέστε το σε pop-up window του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, στη σελίδα των Όρων Χρήσης, ακόμα και στο footer των Newsletter e-mail σας. Θεωρήστε κάθε ενέργεια που κάνετε ως επιπρόσθετη αξία για την εταιρεία σας!

Διαδίδοντάς το, έχετε αυτόματα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας, οι οποίοι έμειναν απλά στην συμμόρφωση.

Ήδη, πολλές Ευρωπαϊκές εταιρείες, χρησιμοποιούν τον Κανονισμό σαν selling point. Αν είστε ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος, ή e-commerce manager, μη διστάσετε να το εκμεταλλευτείτε. Το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα πιο πιστοί πελάτες και κατά συνέπεια, πιο πρόθυμοι να αγοράσουν ξανά από εσάς και να σας προτείνουν σε νέο κοινό.

Παρόλα αυτά, βεβαιωθείτε ότι προτού κάνετε ευρέως γνωστή τη συμμόρφωσή σας με τον νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, έχετε κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να συμβαδίζετε με αυτόν.

GDPR και Digital Marketing

Ένας εργασιακός κλάδος που αδιαμφισβήτητα επηρεάζεται από τον GDPR, είναι αυτός των Marketers.

Τα εμπόδια που δημιουργεί, γεννούν ευκαιρίες τις οποίες Marketers και στελέχη οφείλουν να εκμεταλλευτούν. Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου το οποίο προσθέτει αξία και αναδεικνύει το προϊόν ή υπηρεσία, καθώς και η αποτελεσματική επικοινωνία με το κοινό-στόχο, ώστε να κατανοήσει τις ανάγκες του, είναι ενέργειες που κάθε brand πρέπει να εισάγει στο Marketing Mix του. Εκεί που τα πράγματα δυσκολεύουν, είναι οι τρόποι προώθησης αυτού του περιεχομένου.

Με την έναρξη εφαρμογής του, οι Marketers πρέπει να είναι σίγουροι ότι οι αγαπημένες τους πλατφόρμες προβολής και προώθησης έχουν συμμορφωθεί και αυτές με την σειρά τους στο Νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων, ειδάλλως οι ενέργειες προσαρμογής της εταιρίας είναι ανούσιες και ο κίνδυνος για πρόστιμο παραμένει.

Ας δούμε λοιπόν, πως αντιμετωπίζουν τον GDPR μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες υπηρεσιών προώθησης και προβολής, με πρώτη τη Google.

Google & GDPR

Oι πιθανότητες να χρησιμοποιείτε καθημερινά τις υπηρεσίες της Google, είναι αναμφισβήτητα πολύ μεγάλες. Το Google Analytics είναι η πιο πολυχρησιμοποιημένη πλατφόρμα ελέγχου επισκεψιμότητας στη σελίδα σας, ενώ το Google Adwords, αποτελεί το Νο 1 εργαλείο Search Marketing.
Aλήθεια, μια εταιρία κολοσσός όπως η Google, με μεγάλο μερίδιο αγοράς στην ΕΕ και τζίρο 22.5 δις ευρώ εντός αυτής, θα μπορούσε να παραμελήσει την συμμόρφωσή της με τους κανόνες του GDPR;

Φυσικά και όχι!

Αντίθετα, διαβεβαίωσε τους Marketers και στελέχη που χρησιμοποιούν τις διαφημιστικές της πλατφόρμες για προώθηση των εταιρειών τους, ότι έως και την έναρξη ισχύος του νόμου, θα υπάρχει πλήρης συμμόρφωση στους κανόνες του GDPR.
Σε επίσημη ανακοίνωσή της, ανέφερε επίσης ότι θα σταματήσει να σκανάρει τα προσωπικά email των χρηστών που χρησιμοποιούν την υπηρεσία Gmail, προκειμένου να προβάλει στοχευμένες διαφημίσεις σε αυτούς, δηλαδή το γνωστό μας GSP.
Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, ότι η Google έχει εκλάβει τον νέο κανονισμό με πλήρη σοβαρότητα, κάτι που σημαίνει ότι με την έναρξη ισχύος του, θα είναι πλήρως σύννομη με τον GDPR.

Facebook & GDPR

Ο όμιλος Facebook, αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα μη συμμόρφωσης με όρους που συνάδουν με την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων.

Ειδικότερα, το Μάϊο του 2017 κατέβαλε πρόστιμο ύψους 110 εκατομμυρίων ευρώ, επειδή αντιστοίχιζε αυτόματα και χωρίς συγκατάθεση τα στοιχεία των χρηστών μεταξύ των εφαρμογών του. Αν και το παραπάνω ποσό είναι πολύ μικρό μπροστά στον ετήσιο κύκλο εργασιών του, γνωρίζει ότι θα ήταν κάκιστη στρατηγική το να δυσαρεστήσει τους 252.000.000 ενεργούς Ευρωπαίους χρήστες που δεν θα ένιωθαν ασφάλεια για τα προσωπικά τους δεδομένα.

Παρότι το ιστορικό του με τους κανόνες της ΕΕ δεν είναι το "καθαρότερο", αναγνωρίζει ότι η συμμόρφωση με τους κανόνες της Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων είναι απαραίτητη, προκειμένου να προσφέρει ασφάλεια και εμπιστοσύνη στους διαφημιζόμενους χρήστες του. Τον Αύγουστο του 2017, ανακοίνωσε επίσημα ότι εργάζονται εντατικά, προκειμένου να είναι έτοιμοι μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου.

Από τις 25 Μαΐου, όλες οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να είναι πλήρως συμμορφωμένες με τον GDPR. Oφείλουμε να τονίσουμε, ότι για την πλήρη ενημέρωση σχετικά με τον Νέο Ευρωπαϊκό Κανονισμό, θα πρέπει να απευθυνθείτε αποκλειστικά και μόνο στον νομικό σας σύμβουλο. 

Γίνετε μία από τις ελάχιστες εταιρείες που θα αδράξουν την ευκαιρία και θα εκλάβουν αυτή την αλλαγή ως μια νέα, καθαρότερη και δημιουργικότερη αρχή. Στη NetPlanet, έχουμε την γνώση, την όρεξη και την ενέργεια να σας στηρίξουμε τεχνικά στα εμβρυακά σας βήματα σε αυτή την Νέα Εποχή για το ηλεκτρονικό εμπόριο, αρκεί να μας το ζητήσετε!

Μέχρι το επόμενο επεισόδιο, να είστε όλοι καλά!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε