Web Design

Τι είναι το GSP;

Το GSP, ή Gmail Sponsored Promotion, είναι ένα εργαλείο με το οποίο μπορούμε να προβάλουμε στοχευμένες διαφημίσεις στους χρήστες του Gmail.

Ακούγεται σαν ένα ακόμα διαφημιστικό προϊόν της Google, αλλά προσφέρει δυνατότητες και μοναδικά χαρακτηριστικά, που έρχονται σε αντίθεση με άλλες εταιρείες που επιλέγουν το Email Marketing για την προώθησή τους.

Οι εταιρείες που επιλέγουν να στείλουν διαφημιστικά Emails στους συνδρομητές τους, βλέπουν το Email τους να καταλήγει στο τρίτο, και ίσως αδιάφορο Tab του Gmail, που ονομάζεται "Promotions".

Ο χρήστης του Gmail, με το πέρασμα του χρόνου γνωρίζει ότι η επιλογή "Promotions" περιλαμβάνει μόνο διαφημιστικά Emails και σταματά να το παρακολουθεί.

Χρησιμοποιώντας το GSP μπορούμε να προβάλουμε διαφημίσεις σε όλους τους παραλήπτες διαφημιστικών Emails των ανταγωνιστών μας, χωρίς να γνωρίζουμε ούτε το email τους, ούτε το ποιοί είναι.

Η διαφήμιση μας, θα προβληθεί στην κεντρική σελίδα του Gmail.

Συνεπώς, το GSP δίνει τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε όσους το επιλέγουν, σε σχέση με τις εταιρείες που επιλέγουν το Email Marketing.

Στη NetPlanet, το πιστοποιημένο από την Google τμήμα Digital Marketing, με την ανώτατη διάκριση Premier Google Partner σε 4 είδη διαφημιστικών καναλιών της, μπορεί μέσω του GSP να στοχεύσει τον ανταγωνισμό σας, αλλά και το σχετικό με εσάς κοινό, και να πετύχει τα μέγιστα διαφημιστικά αποτελέσματα.

Θέλετε περισσότερα; www.netplanet.gr

Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;