Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Πως θα μειώσετε τα εγκαταλελειμμένα καλάθια του e-shop σας;

Γνωρίζατε ότι για κάθε δέκα πελάτες που βάζουν ένα αντικείμενο στο καλάθι τους, σχεδόν οι επτά θα εγκαταλείψουν το eshop, χωρίς να ολοκληρώσουν την αγορά τους;

Το πρόβλημα των εγκαταλελειμμένων καλαθιών είναι κάτι που αντιμετωπίζουν καθημερινά όλες οι online επιχειρήσεις, και φαίνεται να επιδεινώνεται κάθε χρόνο ολοένα και περισσότερο. 

Μήπως ήρθε η ώρα να ανακτήσετε αυτές τις χαμένες πωλήσεις; 

Ας δούμε μερικές στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να κερδίσετε ξανά αυτούς τους πελάτες!

Μία έξυπνη λύση είναι το Remarketing. Είναι μία μέθοδος που χρησιμοποιεί cookies και προβάλλει στοχευμένες διαφημίσεις στους χρήστες του eshop σας, καθώς αυτοί περιηγούνται στο internet. 

Το Remarketing είναι ο πιο οικονομικός τρόπος να κερδίζετε πελάτες που έχουν εγκαταλείψει το eshop σας.

Μία άλλη μέθοδος είναι να στείλετε email στον χρήστη μετά την εγκατάλειψη του καλαθιού. 

Δημιουργείστε αυτοματοποιημένα emails τα οποία θα στέλνει αυτόματα το eshop σας μερικές ώρες μετά την εγκατάλειψή του καλαθιού, και εάν έχετε τη δυνατότητα, παρέχετε σε αυτό το email μία έκπτωση που θα δελεάσει ακόμη περισσότερο τον υποψήφιο πελάτη σας να ολοκληρώσει την αγορά του.

Κάτι που λαμβάνουμε λιγότερο συχνά υπόψιν, είναι ότι ο κύριος λόγος εγκατάλειψης καλαθιού είναι το επιπρόσθετο κόστος των εξόδων αποστολής ή αντικαταβολής. 

Ο ευκολότερος τρόπος επίλυσης αυτού του προβλήματος είναι να είστε ξεκάθαροι με τους πελάτες σας πριν ακόμη φτάσουν στο καλάθι τους, εάν φυσικά η εταιρεία σας δεν μπορεί να απορροφήσει αυτό το κόστος. 

Άλλωστε, το 2021 οι καταναλωτές έχουν εκπαιδευτεί να απαιτούν δωρεάν αποστολή σχεδόν για οποιοδήποτε προϊόν αγοράζουν online, και σαφέστατα θα υπάρχουν πάντα οι ανταγωνιστές που θα κερδίζουν τον πελάτη. 

Ένας ακόμη παράγοντας που δυσκολεύει τη διαδικασία αγοράς, είναι η υποχρεωτική εγγραφή του χρήστη στο eshop. 

Αναγκάζοντας τους πελάτες σας να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό, ρισκάρετε να τους διώξετε. 

Εάν δε μπορείτε να το αποφύγετε, μία εναλλακτική λύση είναι να τους ζητάτε να κάνουν εγγραφή μέσω των λογαριασμών τους στα Social Media, η οποία εξοικονομεί αρκετό χρόνο και κλικς.

Στη συνέχεια, περιορίστε τη διαδικασία του check out σε 3 με 5 βήματα το πολύ. Όσο πιο περίπλοκη είναι η διαδικασία της online αγοράς, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να την ολοκληρώσουν οι χρήστες. 

Όσο λιγότερα τα βήματα, τόσο το καλύτερο. Για τη συντόμευση της διαδικασίας, βεβαιωθείτε ότι δεν χρησιμοποιείτε πάρα πολλά πεδία σε κάθε βήμα. 

Παράλληλα, χρησιμοποιήστε απλές και σημαντικές εκφράσεις με call to action μέσα στο καλάθι αγορών. 

Κάθε επιχειρηματίας γνωρίζει τη σημασία της παρότρυνσης για δράση. Οι χρήστες θέλουν να μάθουν τι να κάνουν στη συνέχεια, και μόνο εσείς είστε αυτοί που μπορείτε να τους καθοδηγήσετε. 

Δημιουργήστε ένα σύνολο οδηγιών για κάθε βήμα της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς.

Για παράδειγμα, πείτε στον χρήστη "Πού πρέπει να στείλουμε τα πράγματά σας; Συμπληρώστε τη διεύθυνσή σας."

Μία ακόμη καλή στρατηγική, είναι να προσθέσετε στη σελίδα του προϊόντος ένα button με τίτλο "Αποθήκευση για αργότερα". 

Πολλοί αγοραστές εγκαταλείπουν τα καλάθια τους επειδή τα χρησιμοποιούν ως λίστα επιθυμιών, ή ως ένα σημείο για να αποθηκεύσουν πράγματα που θέλουν να αγοράσουν αργότερα. 

Αντί λοιπόν να αναγκάζετε τον υποψήφιο πελάτη να τα διοχετεύει όλα μαζί σε ένα καλάθι αγορών, διευκολύνετέ τον, δημιουργώντας μία λίστα επιθυμιών, η οποία θα παρέχει τη δυνατότητα για γρήγορη αγορά.

Κάτι ακόμη που θα βοηθούσε στην εμπειρία του πελάτη σας καθώς ψωνίζει online, είναι να του παρέχετε ένα live chat, όπου θα έχει τη δυνατότητα να συνομιλήσει με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρείας σας για να τον βοηθήσει σε οποιαδήποτε απορία του. 

Έτσι υπάρχει μεγαλύτερη διαδραστικότητα, και σίγουρα, το να λύσετε την απορία του πελάτη σας λίγο πριν φτάσει στο καλάθι, σας εξασφαλίζει σχεδόν μία επιτυχημένη πώληση.

Τέλος, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το καλάθι αγορών σας είναι εύκολο στην επεξεργασία του. Η διαγραφή αντικειμένων, η αλλαγή ποσοτήτων, ακόμη και η προσαρμογήτων επιλογών αποστολής θα πρέπει να είναι απλή, κατανοητή, και άμεση. 

Εάν οι παραπάνω συμβουλές σας φαίνονται περίπλοκες, και αναζητάτε τον κατάλληλο συνεργάτη που θα σας βοηθήσει στο marketing του website σας, η NetPlanet ως πιστοποιημένη Premier Google Partner διαθέτει τα εξειδικευμένα άτομα που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το eshop που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες της επιχείρησής σας!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε