Το τελευταίο διάστημα γίνεται μεγάλη συζήτηση γύρω από το Facebook. Ακόμα και σήμερα όμως, παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα στον κόσμο.
Παρά τη δημοφιλία, τα πρώτα σύννεφα έχουν κάνει την εμφάνισή τους.
Από τη μία, τα updates των iOS, που άλλαξαν τελείως το tracking στις διαφημίσεις του Facebook και ακόμα και αρκετούς μήνες μετά αποτελούν πρόβλημα.
Και από την άλλη, οι διάφορες θεωρίες που σχετίζονται με την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών, που έχουν κλωνίσει την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της πλατφόρμας, οδηγώντας σε κατακόρυφη πτώση της μετοχής της.
Τι κάνουμε λοιπόν σε περίπτωση που το Facebook & το Instagram αποτελούν βασικό διαφημιστικό χώρο για την επιχείρησή μας;
Εφόσον οι καμπάνιες μας είναι επιτυχημένες και μας φέρνουν αποτέλεσμα, φυσικά συνεχίζουμε την επένδυσή μας, όσο αυτή παραμένει κερδοφόρα.
Είναι όμως απαραίτητο να ερευνήσουμε τη δυναμική μας και σε άλλα μέσα. Η Google, για παράδειγμα, αποτελεί μια πολύ ασφαλή και δημοφιλή λύση για την επιχείρησή μας, με διαχρονική αξία.
Ταυτόχρονα, το νέο "Big Thing" της εποχής, το Tik Tok, είναι ένα μέσο που δεν πρέπει να αποκλείσουμε από τη στρατηγική μας.
Οι προβλέψεις για το μέλλον του Tik Tok είναι μόνο θετικές, και πρόκειται για μια πλατφόρμα με τεράστια οργανική απήχηση, που μην ξεχνάμε ότι βασίζεται στο Video Content.
Το μόνο σίγουρο, λοιπόν, είναι ότι το Video θα πρέπει να αποτελέσει το βασικό εργαλείο προώθησης της επιχείρισής σας!
Αν θέλεις να αποκτήσεις την κατάλληλη Digital Marketing στρατηγική, η NetPlanet, ως πιστοποιημένη Premier Google Partner, είναι ο κατάλληλος σύμμαχος!