Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

4 Έξυπνοι τρόποι για αποτελεσματικό Content Marketing

Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της προώθησης ενός Website είναι το Content Marketing που ακολουθεί μία επιχείρηση.

Και αυτό μπορεί να γίνει απόλυτα αντιληπτό, εφόσον όλοι γνωρίζουμε ότι βρίσκεται στην καρδιά των πιο επιτυχημένων εκστρατειών Digital Marketing.

Πίσω από κάθε μεγάλο brand υπάρχει πολύτιμο περιεχόμενο που συνδέεται πραγματικά με το κοινό της εταιρείας. Σίγουρα όμως θα αναρωτιέστε πως μπορείτε να δημιουργήσετε εσείς οι ίδιοι μία αποτελεσματική στρατηγική content marketing για την επιχείρησή σας.

Η πρώτη συμβουλή που θα μοιραστούμε μαζί σας σήμερα είναι το να δημιουργήσετε ένα σχέδιο γύρω από τη δημιουργία του περιεχομένου σας.

Αυτό ξεκινά με τον καθορισμό ξεκάθαρων στόχων και την εύρεση του σωστού κοινού, το οποίο είναι και ο στόχος σας. Παραμείνετε ρεαλιστικοί με τους στόχους σας και βεβαιωθείτε ότι ταιριάζουν στο μέγεθος της επιχείρησής σας.

Στη συνέχεια, μελετήστε το κοινό σας, και μάθετε τι τους αρέσει και τι τους διασκεδάζει.

Επιπλέον, οι στόχοι σας βοηθούν να ανακαλύψετε ποιο είναι το ιδανικό ύφος για το περιεχόμενό σας και πού πρέπει να το δημοσιεύσετε. Το σχέδιό σας πρέπει να περιλαμβάνει πρωτίστως τα κανάλια που χρησιμοποιείτε, έπειτα το ίδιο το περιεχόμενο, αλλά και το πότε το δημοσιεύετε!

Ένα δεύτερο tip είναι να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου.

Μόλις καθορίσετε τους στόχους σας, θυμηθείτε ότι κάθε κανάλι έχει διαφορετικές συχνότητες για δημοσιεύσεις.

Για παράδειγμα, το Twitter απαιτεί πολλά tweets την ημέρα, ενώ το Facebook ανταποκρίνεται καλύτερα με μία ανάρτηση την ημέρα.

Ένα ημερολόγιο περιεχομένου θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την επανάληψη των όσων έχετε ήδη δημοσιεύσει, με μία μόλις ματιά!

Ένα επόμενο tip είναι να γνωρίζετε ακριβώς τι θα μοιραστείτε με το κοινό σας.

H δημιουργία τυχαίου περιεχομένου δεν είναι αποδοτική. Πρέπει να παραμείνετε πιστοί σε θέματα που αφορούν τον κλάδο σας και σε ότι έχετε να προσφέρετε μέσα από την εμπειρία σας. Ακόμα κι αν διαπιστώσετε ότι το κοινό σας λατρεύει τα τυχαία πράγματα ή τις πιο ανάλαφρες δημοσιεύσεις, φροντίστε να συνδέονται με το brand σας. Είναι σημαντικό να ενημερώνετε το κοινό σας και να βοηθάτε στην επίλυση ενός προβλήματος.

Μία καλή πρακτική είναι να χρησιμοποιείτε εργαλεία ανάλυσης, όπως το Google Analytics και το Facebook Insights, τα οποία θα σας επιτρέψουν να ελέγξετε τα ποσοστά εγκατάλειψης των σελίδων σας. Όσο περισσότερο ένα άτομο μένει σε μια ανάρτηση, τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να απολαμβάνει το περιεχόμενό σας!

Ένα τελευταίο και σημαντικό tip, είναι να μη δημοσιεύσετε περιεχόμενο μόνο για να παραμείνετε ενεργοί.

Ποτέ μην υποχωρείτε στην πίεση να δημοσιεύετε συχνά. Είναι εύκολο να πούμε ότι πρέπει να δημοσιεύσετε πέντε φορές την ημέρα για να τραβήξουμε απλώς την προσοχή. Ωστόσο, εάν αυτό που δημοσιεύετε δεν είναι χρήσιμο για τους followers σας, θα μειωθούν πιθανότητες να αλληλεπιδράσουν μαζί σας.

Η προτεραιότητά σας πρέπει πάντα να είναι ποιότητα, σε σχέση με την συχνότητα. Μη ξεχνάτε ότι το Content Marketing απαιτεί χρόνο, ώστε να λειτουργήσει προς όφελος της επιχείρησής σας.

Εάν αναζητάτε έναν αξιόπιστο συνεργάτη που θα σας βοηθήσει με το Content Marketing του brand σας, η NetPlanet ως πιστοποιημένη Premier Google Partner, διαθέτει την εξειδικευμένη ομάδα, την τεχνογνωσία, αλλά και τα μέσα για να έρθετε ένα βήμα πιο κοντά στους στόχους της επιχείρησής σας!

Μέχρι το επόμενο Web Next, να είστε όλοι καλά!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;