Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Success Story - ROAS 45

Γειά σας!

Σήμερα θα μιλήσουμε για Success Story. Συγκεκριμένα θα δούμε πως σε ένα Facebook Ads Account καταφέραμε να φέρουμε ROAS 45 σε διάστημα 3 μηνών.

ROAS

Αρχικά, να δούμε τι σημαίνει ROAS. Το Roas είναι ένα νούμερο που μας δείχνει πολύ εύκολα την επιστροφή, το κέρδος δηλαδή που είχαμε από μια διαφήμιση. Για να υπολογίσουμε το ROAS, αρκεί να γνωρίζουμε το budget που έχουμε καταναλώσει και τα ακαθάριστα έσοδα που έχουν δημιουργηθεί από την εκάστοτε διαφήμιση.

Είναι ένα πολύ σημαντικό νούμερο, γιατί μας δείχνει πότε μια διαφήμιση είναι επιτυχημένη ή αν τελικά δεν είναι κερδοφόρα και πρέπει να την διακόψουμε. Πότε ένα ROAS θεωρείται επιτυχημένο; Αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με το industry και την εκάστοτε επιχείρηση.

Στην περίπτωση μας, το ROAS 45, σημαίνει ότι για κάθε 1€ που ξοδέψαμε στην διαφήμιση πήραμε πίσω 45€, κατά μέσο όρο σε βάθος ενός τριμήνου.

Το δικό μας Account, ξεκίνησε πρόσφατα την διαφήμιση στα Facebook Ads, μια προσπάθεια αρκετά παράδοξη αφού το industry που απευθύνεται αφορά ανταλλακτικά & λιπαντικά αυτοκινήτων. Κανείς δεν περίμενε ότι μια επιχείρηση με τόσο συγκεκριμένο αντικείμενο θα μπορούσε να πουλήσει από το Facebook & το Instagram, και ακριβώς αυτός είναι ο λόγος της επιτυχίας του.

Cost per result

Κάνοντας το αναπάντεχο, αιφνιδιάζοντας τον ανταγωνισμό, καταφέραμε να κερδίσουμε έδαφος και να απευθυνθούμε σε χρήστες που ενδεχομένως άλλα μέσα, όπως τα Google Ads να μην μας το επέτρεπαν. Λόγω του χαμηλού ανταγωνισμού που υπάρχει στα Facebook Ads στον συγκεκριμένο κλάδο, καταφέραμε ένα πολύ χαμηλό κόστος ανά αποτέλεσμα (κάτω από 2€). Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι επιλέγοντας μια πλατφόρμα χωρίς ανταγωνισμό στον κλάδο μας, θα καταφέρουμε πάντα καλύτερα αποτελέσματα, καθώς είναι απαραίτητο να υπάρχει και το αντίστοιχο ενδιαφέρον από το κοινό.

Audience Targeting

Με την κατάλληλη στόχευση, επιλέγοντας δηλαδή μόνο το κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για τα προϊόντα που προβάλαμε καταφέραμε να προσεγγίσουμε χρήστες που ήταν έτοιμοι να αγοράσουν και ενδιαφέρονταν άμεσα για αυτό που προσφέραμε.

Πάμε να δούμε αναλυτικά τις καμπάνιες που χρησιμοποιήσαμε.

Traffic

Αρχικά, ξεκινήσαμε την προώθηση μας, με μια καμπάνια Traffic, για να δημιουργήσουμε μια σημαντική κίνηση στο Eshop μας από τα Facebook Ads. Σε αυτή την καμπάνια δεν δώσαμε μεγάλο budget (κάτω από 5€ την ημέρα) καθώς ο σκοπός μας ήταν πολύ συγκεκριμένος, να μας μάθει το κοινό μας και ο αλγόριθμος του Facebook.

Αυτή η περίοδος κράτησε περίπου μια εβδομάδα και σύντομα προχωρήσαμε στο επόμενο βήμα, όταν είχαμε πλέον αρκετά ικανοποιητικά αποτελέσματα, δημιουργήσαμε μια καμπάνια Conversions.

Conversions

Αυτή η καμπάνια είχεε στόχο τις αγορές, όπου εκεί δώσαμε και το μεγαλύτερο μέρος του budget μας, καθώς κάναμε και κάποιες τροποποιήσεις στη στόχευση του κοινού μας.

Remarketing

Παράλληλα, δημιουργήσαμε μια καμπάνια Dynamic Remarketing, προβάλλοντας στους επισκέπτες του Eshop μας, ακριβώς τα προϊόντα που είχαν δει ή και είχαν προσθέσει στο καλάθι τους.

Ο παραπάνω συνδυασμός ήταν σε μεγάλο βαθμό αυτό που μας οδήγησε σε αυτά τα τόσο θετικά αποτελέσματα όπου σε συνδυασμό με ένα κατάλληλο δημιουργικό και μια καθοριστική επιλογή των προϊόντων που προβάλαμε, βρήκαμε την κατάλληλη συνταγή για την επιχείρησή μας.

Πως επιλέγεις τα προϊόντα που θα προβάλεις σε μια διαφήμιση; Φυσικά δεν χρησιμοποιούμε μόνο τις προσωπικές μας προτιμήσεις, ούτε στηρίζουμε τη δυναμική της καμπάνιας μας μόνο στα προϊόντα με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Είναι πολύ σημαντικό να μην ξεχνάμε ότι ο ρόλος μιας Digital διαφήμισης είναι να φέρει τον χρήστη στο eshop μας και να αγοράσει από εμάς. Για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να προβάλουμε προϊόντα που ενδιαφέρουν τον χρήστη. Και πως το καταφέρνουμε αυτό; Κάνοντας αναλυτική έρευνα, ανάλογα με το τι πουλάει στο φυσικό μας κατάστημα, τι προϊόντα έχουν επιτυχία στις άλλες μας πλατφόρμες αλλά και πάντα με βάση του ανταγωνισμού μας.

Σε μια εποχή που όλοι οι χρήστες αγοράζουν από το Internet, αρκεί κανείς να έχει την κατάλληλη τεχνογνωσία, για να βρει τον τρόπο και το χώρο για να προβάλει ιδανικά μια υπηρεσία ή ένα προϊόν.

Αυτό ήταν ένα από τα πολλά Digital Marketing Success Stories της NetPlanet.

Θέλεις να είσαι εσύ το επόμενο Success Story; H NetPlanet, ως πιστοποιημένη Premier Google Partner, είναι έτοιμη να απογειώσει τις πωλήσεις σου!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε