Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Πως θα μετατρέψετε τους επισκέπτες του e-shop σας σε μελλοντικούς σας πελάτες;

Εάν είστε ιδιοκτήτης μιας online επιχείρησης και ήδη έχετε ξεκινήσει να καταστρώνετε τη στρατηγική marketing μετά την κατασκευή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, προσπαθήστε να φανταστείτε το εξής σενάριο:

Έχετε αρχίσει - πολύ σωστά - να επενδύετε σε Web Marketing, ώστε να δώσετε δύναμη στο brand σας και να αρχίσετε να πουλάτε στο διαδίκτυο.

Φτάνετε στο σημείο όπου η επωνυμία σας έχει κατακτήσει τα πρώτα αποτελέσματα της Google σε αναζητήσεις, το περιεχόμενο του eshop σας ανανεώνεται καθημερινά και οι καμπάνιες emails σας έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το όνειρο κάθε ψηφιακού εμπόρου!

Μήπως όμως σας ξεφεύγει κάτι; Πέρα από την αδιάκοπη κίνηση του eshop σας, ποιό ήταν το κέρδος από τις online πωλήσεις σας την τελευταία φορά που ελέγξατε τα στατιστικά σας; Μήπως τα ποσοστά εγκατάλειψης του ιστότοπού σας είναι μεγαλύτερα από αυτά που περιμένατε;

Εάν ναι, τότε ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε για τη δομή και τη φιλικότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, καθώς μπορεί να αποτελεί κατασταλτικό παράγοντα για τις online πωλήσεις σας.

Ξεκινήστε λοιπόν από τα βασικά: ταχύτητα eshop, ισχυρές σελίδες προορισμού, ξεκάθαρη επικοινωνία με τον δυνητικό πελάτη σας και πολύτιμο περιεχόμενο.


1. Ταχύτητα του eshop σας

Η πολύ καλή ταχύτητα όχι μόνο θα βελτιώσει τη θέση του eshop σας στους αλγορίθμους της Google, αλλά θα αποτελέσει και το νούμερο 1 κριτήριο παραμονής επισκεπτών στο website σας! Για την ακρίβεια, η Google ανακοίνωσε ότι το 53% των mobile χρηστών εγκαταλείπουν οποιοδήποτε website καθυστερεί να φορτώσει σε παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα.

Θα πρέπει να θυμάστε ότι οι χρήστες των κινητών συσκευών δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν να φορτώσει κάποια σελίδα στο internet. Εάν λοιπόν δεν παρέχετε αμεσότητα στον υποψήφιο πελάτη σας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι πρώτοι επισκέπτες θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας και δεν θα επιστρέψουν πίσω ξανά.


2. Ισχυρή σελίδα προορισμού (Landing Page)

Μετά την ταχύτητα του ιστότοπού σας, η σελίδα προορισμού είναι το αμέσως επόμενο κριτήριο παραμονής ενός επισκέπτη σας. Μια πετυχημένη σελίδα προορισμού είναι η σελίδα όπου αναφέρει λίγα λόγια για την επιχείρισή σας, σχετίζεται με τις ανάγκες του επισκέπτη σας και παροτρύνει τους επισκέπτες να περιηγηθούν στις υπόλοιπες σελίδες του ιστότοπού σας. Οι επισκέπτες αυτοί, αποτελούν τους δυνητικούς πελάτες σας!


3. Ξεκάθαρα "Call to Action" buttons

Τα "Call to Action" buttons, παροτρύνουν τους χρήστες να έχουν άμεση επικοινωνία μαζί σας και συνήθως αποτελούν κουμπάκια με τηλέφωνο επικοινωνίας, δωρεάν δοκιμή (εάν παρέχετε online υπηρεσία), εκπτωτικές διευκρινίσεις όπως "Πατήστε εδώ για να λάβετε την έκπτωση -15%" και πολλά άλλα κουμπάκια, που κρατάνε περισσότερη ώρα τον χρήστη μέσα στο eshop σας και τον "αναγκάζουν" να αλληλεπιδρά με αυτό.


4. Πολύτιμο & μοναδικό περιεχόμενο

Σήμερα, οι περισσότερες μεγάλες εταιρείες που έχουν προβεί στην κατασκευή eshop ή website, επενδύουν σε ισχυρά προγράμματα / σεμινάρια marketing περιεχομένου, έτσι ώστε να καταφέρουν να "εκπαιδεύουν" τους ήδη υπάρχοντες πελάτες τους σχετικά με τις ενημερώσεις των προϊόντων τους και τις τάσεις της αγοράς, μέσα από τον τρόπο που έχουν διαμορφώσει το περιεχόμενο του eshop τους.

Τι συμβαίνει όμως με τους νέους επισκέπτες του eshop σας;

Ένα υψηλής ποιότητας Video, ένα καλογραμμένο και ενδιαφέρον Blog ή ακόμη και ένα χρήσιμο Webinar, είναι ικανά να προσελκύσουν νέο κοινό στο eshop σας. Εφόσον προσελκύσετε αυτό το νέο κοινό και μέσω του περιεχομένου του eshop σας καταφέρετε να το οδηγήσετε στις σελίδες των προϊόντων / υπηρεσιών που πουλάτε, τότε έχετε φτάσει ένα βήμα πιο κοντά στο να γίνουν άμεσοι ή μελλοντικοί πελάτες σας!


Ξεκινήστε σήμερα κιόλας να βελτιώνετε τη δομή και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και ίσως εκπλαγείτε από τα αποτελέσματα!

 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε