Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Google Shopping Ads: Τι είναι και σε ποιούς απευθύνονται;

Αν διαθέτετε ένα online κατάστημα, σίγουρα θα έχετε ακούσει για τις Shopping Ads καμπάνιες της Google.

Πρόκειται για ένα σχετικά νέο είδος διαφήμισης, που φαίνεται να μπαίνει πολύ δυναμικά στο χώρο των online αγορών.

Τα Shopping Ads απευθύνονται σε επιχειρήσεις που διαθέτουν online καταστήματα, και τους ενδιαφέρει να προωθήσουν απευθείας τα προϊόντα τους στη Google.

Αφού βεβαιωθείτε ότι το κατάστημα σας πληροί τις προϋποθέσεις και είναι σύμφωνο με τις πολιτικές της Google για τις shopping καμπάνιες, είναι σίγουρα ένα είδος διαφήμισης που αξίζει να δοκιμάσετε.

Ας δούμε όμως που εμφανίζονται οι smart shopping καμπάνιες.

Η απάντηση είναι παντού! Στην πραγματικότητα όπου η Google διαθέτει διαφημιστικό χώρο είναι πολύ πιθανό να εμφανιστεί μια τέτοια διαφήμιση.

Αρχικά, εμφανίζονται στην μηχανή αναζήτησης της Google στην κατηγορία shopping, αλλά και στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της αναζήτησης, συνήθως πάνω από τις search ads και τα οργανικά αποτελέσματα.

Ταυτόχρονα, στην περίπτωση των smart shopping Ads είναι πιθανό να εμφανιστούν και σε διαφορά sites και applications, ανάλογα με την συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα του εκάστοτε χρήστη.

Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι αυτό το είδος διαφήμισης βρίσκεται όπου βρίσκονται και οι πελάτες σας, και εσείς σίγουρα δεν πρέπει να λείπετε από εκεί!

Αξίζει να δούμε επίσης το πως εμφανίζεται μια τέτοια διαφήμιση, καθώς και ποια είναι τα δυναμικά χαρακτηριστικά της!

Μια shopping ad διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία του προϊόντος σας, και έτσι ο χρήστης καταλαβαίνει αμέσως αν τον ενδιαφέρει, ώστε να προχωρήσει στο κατάστημα σας.

Αυτό το είδος διαφήμισης προβάλει δυναμικά απευθείας τα προϊόντα από το κατάστημα σας.

Η επιλογή φυσικά των προϊόντων σας δεν γίνεται τυχαία.

Θα εμφανιστεί σε μια σχετική αναζήτηση, όταν για παράδειγμα κάποιος θα αναζητήσει το προϊόν σας ή κάποιο παρόμοιο, αλλά θα εμφανιστεί και βάση των ενδιαφερόντων και της συμπεριφοράς του χρήστη online.

Αν δηλαδή ένας χρήστης αναζητά ένα προϊόν online, το οποίο είναι παρόμοιο ή ίδιο με το δικό σας, είναι πιθανό στην συνέχεια να του εμφανιστεί και το δικό σας.

Είναι ενδιαφέρον να δούμε και από τι αποτελείται μια τέτοια διαφήμιση.

Διαθέτει φυσικά την εικόνα του προϊόντος σας, όπως υπάρχει στο Eshop, καθώς και την τελική τιμή και αν τυχόν υπάρχει κάποια προσφορά ή έκπτωση.

Παράλληλα εμφανίζεται η ονομασία του όπως είναι περασμένη στο κατάστημα σας, καθώς και το όνομα του Eshop σας.

Επίσης, στην περίπτωση που υπάρχει πληροφορία σχετικά με τα έξοδα μεταφοράς είναι πολύ πιθανό να εμφανιστεί στον χρήστη.

Το τελευταίο στοιχείο της συγκεκριμένης διαφήμισης είναι το product rating.

Αν τα προϊόντα σας διαθέτουν κάποια βαθμολόγηση στο αντίστοιχο πρόγραμμα της Google, είναι πολύ πιθανό να εμφανιστεί στην διαφήμιση.

Συμπεραίνουμε λοιπόν, ότι μια shopping διαφήμιση διαθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται ένας χρήστης, προκειμένου να γνωρίζει αν τον ενδιαφέρει ένα προϊόν και θέλει να μάθει περισσότερα!

Με αυτό τον τρόπο, και λαμβάνοντας υπόψη ότι η καμπάνια έχει στηθεί σωστά, είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας, καθώς οι χρήστες που θα κλικάρουν τις διαφημίσεις μας είναι περισσότερο πιθανό να ενδιαφέρονται πραγματικά για τα προϊόντα μας.

Προσοχή! Επειδή στο συγκεκριμένο είδος διαφήμισης ο ανταγωνισμός στους περισσότερους κλάδους είναι μεγάλος, θα πρέπει να προσέξουμε να διαθέτουμε ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα μας, να υπάρχει διαθεσιμότητα, και οι εικόνες που ανεβάζουμε στο Eshop μας να είναι ευδιάκριτες και καλής ποιότητας.

Εάν βρίσκεστε στην αναζήτηση της κατάλληλης digital marketing στρατηγικής για το δικό σας online κατάστημα, μείνετε συντονισμένοι μέχρι το επόμενο επεισόδιο!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε