Web Design
Έξυπνα tips για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω του Web και πολλά ακόμα!

Έξυπνα tips για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας μέσω του Web και πολλά ακόμα!

Γειά σας!

Στο σημερινό επεισόδιο του Web Next, θα μοιραστούμε μαζί σας μερικά έξυπνα tips που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρηση σας στο Internet.

Ως ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης, η ανάπτυξή της είναι μία από τις βασικές σας προτεραιότητες και σίγουρα θα έχετε έρθει αντιμέτωποι με μεγάλες προκλήσεις, όσο προσπαθείτε να επεκτείνετε το brand σας. Για παράδειγμα, μπορεί να μην έχετε τον προϋπολογισμό για μεγάλες εκστρατείες marketing, ή να μην έχετε το χρόνο να επικεντρωθείτε στους τρόπους διαφήμισης της εταιρείας σας. Όντας λοιπόν σε αυτή τη θέση, θα πρέπει να αναζητήσετε έξυπνους τρόπους να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Πως όμως θα το πετύχουμε αυτό; Ας δούμε μερικούς τρόπους!

Δώστε προτεραιότητα στο content marketing 

Σύμφωνα με έρευνες, το content μάρκετινγκ κοστίζει 62% λιγότερο και παράγει περίπου τριπλάσιο αριθμό πιθανών πωλήσεων από το traditional marketing, καθιστώντας το μια πολύτιμη στρατηγική, ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, έχοντας ένα blog στο website σας που προσφέρει χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο στους χρήστες, αυτόματα παρουσιάζετε την επιχείρησή σας ως "ειδικός" στον κλάδο σας και μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας. Οι αναρτήσεις στο blog σας μπορούν επίσης να δημιουργήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα στο website σας, να βελτιώσουν το SEO του και να μετατρέψουν τους επισκέπτες σας σε πελάτες. Τοποθετήστε τις κατάλληλες λέξεις - κλειδιά στις αναρτήσεις του blog σας, για να προσελκύσετε περισσότερο κοινό στο website σας και να αναπτύξετε τη βάση των πελατών σας.

Χρησιμοποιήστε το Facebook και το Google Remarketing

Κατά την παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών στο internet, έχει παρατηρηθεί ότι ο μέσος πελάτης πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενα μερικές επισκέψεις σε ένα website ή eshop, πριν αγοράσει τελικά το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Το remarketing σε Instagram, Google, Facebook κλπ, σας δίνει τη δυνατότητα να εμφανίζετε στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες που έχουν επισκεφθεί στο παρελθόν τον ιστότοπό σας. Έτσι, ενώ οι προηγούμενοι επισκέπτες στον ιστότοπό σας περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους στο Internet, θα βλέπουν διαφημίσεις για την επιχείρησή σας, που θα τους ενθαρρύνουν να επιστρέψουν πίσω σε εσάς!

Χρησιμοποιήστε εκπτωτικά κουπόνια

Μια καλή τακτική marketing, είναι να προσφέρετε στους επισκέπτες σας ένα εκπτωτικό κουπόνι, με μοναδικό αντάλλαγμα το προσωπικό τους email. Έτσι, θα δημιουργήσετε μία λίστα emails με δυνητικούς πελάτες, τους οποίους θα ενθαρρύνετε να πραγματοποιήσουν αγορές, μέσω της αποστολής δελεαστικών Newsletters στα emails τους. Η χρήση ενός pop up παραθύρου το οποίο θα αναγράφει το εκπτωτικό κουπόνι, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών σας. Συνολικά, αυτή η τακτική είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο για την ενίσχυση των ηλεκτρονικων πωλήσεών σας και τη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης του website σας.

Παρουσιάστε πραγματικές μαρτυρίες πελατών σας

Οι περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν κριτικές άλλων καταναλωτών, πριν κάνουν μια αγορά. Εάν λοιπόν οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι, φροντίστε να εμφανίζετε τα θετικά σχόλιά τους μέσα στο Website σας και σίγουρα θα βοηθήσετε τους νέους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Οι χρήστες του internet αγοράζουν από τις εταιρείες που εμπιστεύονται. Γι αυτό το λόγο, η δημόσια απόδειξη ότι οι πελάτες σας είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας, σας καθιστά ως ένα αξιόπιστο brand.


Αναβαθμίστε με έξυπνο τρόπο το περιεχόμενο του Website σας

Ένα διαδραστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, αυξάνει την παραμονή των χρηστών ενός website. Ένας καλός τρόπος να αναβαθμίσετε το περιεχόμενο του website σας, είναι να γράψετε ένα άρθρο σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να προσφέρετε ένα δωρεάν demo ή pdf με χρήσιμες πληροφορίες για τους χρήστες σας, το οποίο τελικά θα στείλετε στο email τους. Πιθανότατα, οι χρήστες σας θα ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο του αρχείου που τους προσφέρετε εντελώς δωρεάν και ταυτόχρονα, επεκτείνετε τη λίστα των emails σας.


Δημιουργείστε Call to Action στα Social Media

Η εικόνα μιας επιχείρησης στα Social Media είναι πολύ σημαντική. Ειδικότερα, εάν η επιχείρησή σας συσχετίζεται με το εμπόριο ενδυμάτων, ο υποψήφιος πελάτης θα σας αναζητήσει στο Facebook και στο Instagram, όπου θα έχει τη δυνατότητα να εντοπίσει άμεσα το στυλ των ρούχων που διαθέτετε, καθώς και τα best seller προϊόντα σας. Σε αυτή την περίπτωση, η δημιουργία έξυπνων posts με call to action όπως "Κάντε Like και Share στο φόρεμα της φωτογραφίας και γίνετε 1 από τους 3 τυχερούς που θα το κερδίσουν!", μπορούν να προσελκύσουν νέο κοινό τόσο στα social media, όσο και στο eshop σας.


Ζητήστε feedback από τους πελάτες σας

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αξιολογήσετε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της επιχείρησής σας. Θα υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης και η βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών μπορεί να ενισχύσει πραγματικά τις πωλήσεις σας. Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα pop up παράθυρο, όπου θα ζητάτε feedback από τους χρήστες σας, ή στείλτε ένα email σε πελάτες που αγόρασαν πρόσφατα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Έχοντας επίγνωση όλων των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας, θα διασφαλίσετε ότι οι μελλοντικοί σας πελάτες θα έχουν ακόμη καλύτερη εμπειρία περιήγησης και αγορών στο Website σας.


Θέλετε ακόμη περισσότερα; Στη NetPlanet είμαστε Premier Google Partner και διαθέτουμε όλα τα εξειδικευμένα και πιστοποιημένα τμήματα τα οποία χρειάζεστε για να σας βοηθήσουν να πραγματοποιήσετε τους στόχους της επιχείρησής σας. Custom στρατηγική, με custom δημιουργίες, για να νιώθετε μοναδικοί, όπως ακριβώς θα θέλατε να νιώθουν και οι πελάτες σας για την επιχείρησή σας.


Μέχρι το επόμενο Web Next, να είστε όλοι καλά!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε