Web Design
τάσεις στα Social Media Websites  το 2023

Οι 5 πιο σημαντικές τάσεις στα Social Media Websites για το 2023

Το τοπίο των Social Media αλλάζει συνεχώς. Αν αναρωτιέστε τι είναι κι αυτό, τι όχι και πώς να εντάξετε σας νέες τάσεις στα social media στη στρατηγική σας… σίγουρα δεν είστε μόνοι. Αλλά, μην ανησυχείτε, έχουμε απαντήσεις.

1.Το TikTok θα καταλάβει τον κόσμο

Μια σειρά από κυκλοφορίες νέων χαρακτηριστικών το 2022 υποδηλώνουν ότι το TikTok δεν θέλει απλώς να είναι το νούμερο ένα κοινωνικό δίκτυο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Θέλει να είναι το νούμερο ένα κοινωνικό δίκτυο, τελεία. Το TikTok, γνωστό εδώ και καιρό για την καινοτομία (η φρέσκια μορφή του βίντεο ήταν η έμπνευση για τα Reels του Meta και τα YouTube Shorts Επίσης, σύμφωνα με τα Google Trends, το ενδιαφέρον για τις διαφημίσεις TikTok (που είναι μια καλή ένδειξη επιχειρηματικού ενδιαφέροντος για την πλατφόρμα) έχει αυξηθεί κατά 1.125% από το 2020.

2.Η μόνη νέα εφαρμογή που θα μετράει θα είναι το BeReal

Το BeReal είναι μια εφαρμογή κοινής χρήσης περιεχομένου φωτογραφιών που προτρέπει τους χρήστες να δημοσιεύουν μια αφιλτράριστη, μη επεξεργασμένη φωτογραφία την ημέρα σε μια επιλεγμένη ομάδα φίλων. Οι φωτογραφίες που τραβήχτηκαν εκτός του χρονικού πλαισίου των δύο λεπτών αναφέρουν πόσα λεπτά καθυστέρηση δημοσιεύτηκαν. Το δίκτυο ξεκίνησε στα τέλη του 2019, αλλά η δημοτικότητά του εκτινάχθηκε το 2022. Από τον Οκτώβριο του 2022, είναι η κορυφαία εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στο App Store και έχει εγκατασταθεί περίπου 29,5 εκατομμύρια φορές. Το Google Trends δείχνει επίσης ότι οι παγκόσμιες αναζητήσεις για το "Τι είναι το BeReal" και το "BeReal app" σημείωσαν έκρηξη στα μέσα του έτους το 2022. Το BeReal δίνει την αίσθηση των πρώτων ημερών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όταν οι χρήστες δημοσίευαν κυρίως φωτογραφίες για να δείξουν στους φίλους τους τι έκαναν — προτού γίνει ο ιδιαίτερα επιμελημένος, γεμάτος διαφημίσεις χώρος που είναι σήμερα.

3.Θα πρέπει να συνεχίσετε να φτιάχνετε Reels

Το Instagram HQ φαινόταν κάπως χαοτικό το 2022, με πολλαπλές ενημερώσεις χαρακτηριστικών και backpedaling εμπνευσμένο από την Kardashian. Αλλά, κατά τη γνώμη μας, το Instagram εξακολουθεί να είναι η πλατφόρμα χαλάρωσης για τις επωνυμίες.

Γιατί;

Το Instagram έχει 1,5 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά (και 2+ δισεκατομμύρια μηνιαία)

Τα Reels αυξήθηκαν κατά 220 εκατομμύρια χρήστες μεταξύ Ιουλίου και Οκτωβρίου 2022. Το 62% των χρηστών του Instagram λέει ότι το χρησιμοποιεί για να ερευνήσει επωνυμίες και προϊόντα (το Facebook καταλαμβάνει τη 2η θέση με 55%) Είναι η προτιμώμενη εφαρμογή μεταξύ των ατόμων ηλικίας 16 έως 24 ετών (ναι, εξακολουθεί να κερδίζει το TikTok).

4.Το LinkedIn θα είναι κάτι πολύ περισσότερο από θέσεις εργασίας

Έχετε παρατηρήσει το Feed σας στο LinkedIn να γεμίζει με όλο και περισσότερες προσωπικές αναρτήσεις τον τελευταίο καιρό; Το είδος του περιεχομένου που θα περιμένατε κανονικά να δείτε στη ροή σας στο Facebook; Το 2021 παρατηρήσαμε ότι παρόμοια με το Twitter, οι αναρτήσεις στο LinkedIn χωρίς συνδέσμους ξεπέρασαν αυτές με συνδέσμους, υποδεικνύοντας μια αλλαγή αλγόριθμου που ευνοεί το περιεχόμενο που δελεάζει τους ανθρώπους να παραμείνουν στην πλατφόρμα περισσότερο. Αυτό φαίνεται να ισχύει ακόμα το 2022, με τις περισσότερες viral αναρτήσεις να περιέχουν έναν συνδυασμό προσωπικών αφηγήσεων μεγάλης μορφής και φωτογραφιών (σχεδόν σαν αναρτήσεις ιστολογίου) έναντι συνδέσμων προς περιεχόμενο σε άλλους ιστότοπους.

5.Οι Social SEO θα αντικαταστήσει τα hashtags

Σύμφωνα με την εσωτερική έρευνα της Google, το 40% των ατόμων ηλικίας 18 έως 24 ετών χρησιμοποιούν πλέον τα Social Media ως κύρια μηχανή αναζήτησης. Τον Σεπτέμβριο του 2022, οι New York Times διακήρυξαν ακόμη ότι «Για τη Gen Z, το TikTok είναι η Νέα μηχανή αναζήτησης». Σε παγκόσμιο επίπεδο, άνθρωποι κάθε ηλικιακής ομάδας χρησιμοποιούν τα Social Media για να ερευνήσουν Brands.

Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε