Web Design
στρατηγικές ενίσχυσης περιεχομένου της ιστοσελίδας σας

3 στρατηγικές ενίσχυσης περιεχομένου της ιστοσελίδας σας

Εργαστείτε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά. Ακούμε από επαγγελματίες του μάρκετινγκ ότι δεν έχουν χρόνο να δημιουργήσουν ποιοτικό περιεχόμενο με δυνατότητα λήψης σε υψηλές ποσότητες. Οτι έχει νόημα. Η δημιουργία ενός ποιοτικού περιεχομένου απαιτεί σχεδιασμό, έρευνα, συνεντεύξεις, συγγραφή, επεξεργασία και επεξεργασία κάποιων ακόμη. Δεν είναι εφικτό να πιστεύουμε ότι ένας μόνος έμπορος μπορεί να αναπτύξει ένα νέο κομμάτι φρέσκου περιεχομένου κάθε εβδομάδα. Ωστόσο, ας υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείτε τη διαδικασία ενίσχυσης περιεχομένου. Σε αυτήν την περίπτωση, μπορείτε να αρχίσετε να αξιοποιείτε το περιεχόμενό σας με δυνατότητα λήψης για να δημιουργήσετε νέο και φρέσκο περιεχόμενο για το blog σας, τα social media, το email, το Website και πολλά άλλα.

Τι είναι η ενίσχυση περιεχομένου; Η ενίσχυση περιεχομένου είναι μια πολυκαναλική προσέγγιση που χρησιμοποιεί πληρωμένα, ιδιόκτητα και κερδισμένα μέσα για την προώθηση και τη διανομή περιεχομένου. Ο στόχος της ενίσχυσης περιεχομένου είναι να αυξήσει την απήχηση του Brand σας, ενθαρρύνοντας παράλληλα το κοινό σας να κινείται απρόσκοπτα στη διοχέτευση Marketing και πωλήσεων με φρέσκο περιεχόμενο. Πώς μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το πιο πρόσφατο eBook ή whitepaper για να δημιουργήσετε μια στρατηγική Marketing πολλαπλών καναλιών που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο για μήνες;

Ακολουθούν 3 τρόποι για να χρησιμοποιήσετε την ενίσχυση περιεχομένου για να εργαστείτε πιο έξυπνα, όχι πιο σκληρά.

1. Μετατρέψτε κάθε ενότητα σε Blog

Είναι δύσκολο να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο του Blog κάθε εβδομάδα. Αλλά αν μόλις αφιερώσατε αρκετούς μήνες αναπτύσσοντας ένα νέο eBook, έχετε νέο και φρέσκο περιεχόμενο ιστολογίου άμεσα διαθέσιμο. Για τις πέντε ενότητες περιεχομένου στο eBook, μπορείτε να δημιουργήσετε πέντε νέα blogs. Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου του Blog είναι ήδη εκεί. Πιθανότατα πρέπει να προσθέσετε μια εισαγωγή και ένα συμπέρασμα και φυσικά ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση που συνδέει τον επισκέπτη με τη σελίδα προορισμού για λήψη του πλήρους eBook. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ολοκληρώνεται ο κύκλος του και σας βοηθά να δημιουργήσετε επισκέπτες website και νέους δυνητικούς πελάτες για τη λήψη του eBook.

2. Προωθήστε το eBook σας μέσω email

Η προώθηση ενός eBook μέσω email μπορεί να φαίνεται σαν απρόοπτη, αλλά θα εκπλαγείτε με πόσα άτομα έχουν ένα νέο eBook αλλά δεν θέλουν να το στείλουν στη βάση δεδομένων τους επειδή πιστεύουν ότι η βάση δεδομένων τους δεν θέλει. Η μη αποστολή email είναι μια τεράστια χαμένη ευκαιρία. Αυτή είναι η τέλεια στιγμή για να επιδείξετε την ηγεσία της σκέψης σας στέλνοντάς τους αυτό το νέο eBook. Επαγγελματική συμβουλή: Μην ξεχνάτε ότι δεν χρειάζεται να στείλετε μόνο ένα email. Έχετε μια σειρά επακόλουθων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αποστολή με βάση την αφοσίωση. Για όσους δεν άνοιξαν το πρώτο σας email, δοκιμάστε να το στείλετε ξανά με διαφορετικό θέμα και φιλικό "από το όνομα". Δοκιμάστε να ενημερώσετε και να συντομεύσετε το αντίγραφο για όσους δεν έκαναν κλικ για λήψη από το πρώτο email. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να δοκιμάσετε και να μετρήσετε το email σας για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί για εσάς.

3. Μοιραστείτε το eBook και τα νέα Blogs στα Social Media

Τώρα έχετε πολύ υπέροχο νέο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένης τη Landing Page του eBook σας και των σχετικών πέντε Blog σας. Μοιραστείτε τα στα Social Media σας με τους ακόλουθούς σας και ενθαρρύνετε τις ομάδες πωλήσεών σας να μοιράζονται τα προσωπικά τους κανάλια. Αυτή η προσέγγιση σάς δίνει τον έλεγχο των μηνυμάτων και τα βασικά δεδομένα για παρακολούθηση και για αφοσίωση. Η κοινή χρήση στα Social Media δεν χρειάζεται επίσης να είναι μια απλή ανάρτηση. Το περιεχόμενό σας είναι πιθανότατα αειθαλές περιεχόμενο, που σημαίνει ότι μπορείτε να το μοιραστείτε επανειλημμένα με το κοινό σας. Μοιραστείτε αυτές τις αναρτήσεις κάθε 4 - 8 εβδομάδες (ανάλογα με τον κοινωνικό σας ρυθμό) και αλλάξτε το αντίγραφο και τις σχετικές εικόνες. Αυτή η στρατηγική θα σας δώσει μια εξαιρετική ευκαιρία να δείτε ποιος τύπος αντιγράφου και δημιουργικού λειτουργεί καλύτερα για τη δημιουργία αφοσίωσης. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε διαφημίσεις στις πλατφόρμες Social Media της επιλογής σας για να ενισχύσετε τη σελίδα προορισμού και το περιεχόμενο του ιστολογίου σας στο κοινό που επιθυμείτε για να δημιουργήσετε ακόμη πιο στοχευμένη αφοσίωση.

Φυσικά, πριν ξεκινήσετε πρέπει να έχετε προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας η εταιρείας σας θα είναι 24/7 διαθέσιμη στο κοινό σας, δίνοντας του τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσει με το προϊόν σας και γενικότερα την εταιρείας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε