Web Design
Διαφήμιση στο LinkedIn

Διαφημίσεις LinkedIn:Πώς να χτίσετε τη Στρατηγική Marketing Content της Επιχείρησής σας

Το LinkedIn είναι η κατάλληλη πλατφόρμα διαφήμισης για τις επιχειρήσεις, η οποία σας επιτρέπει να συνδεθείτε με άλλους επιχειρηματίες, με άλλους κλάδους του αντικειμένου σας, να ανταλλάξετε απόψεις και παρακολουθείτε τα νέα και τις τάσεις του Business κόσμου.

Το LinkedIn όμως, δεν έχει μόνο επιχειρήσεις, αλλά και ένα ευρύ φάσμα χρηστών που βρίσκονται σε αυτό. Πώς θα κερδίσετε αυτούς τους χρήστες και θα τους κάνετε δυνητικούς πελάτες;

Το περιεχόμενο είναι η απάντηση. Για να προωθήσετε την επιχείρησή σας και να συνδεθείτε με ένα νέο κοινό το LinkedIn είναι η ιδανική πλατφόρμα, μετά την κατασκευή ιστοσελίδας σας. Είτε δημιουργήσατε τώρα ένα προφίλ της επιχείρησής σας στο LinkedIn, είτε είχατε ήδη μπορείτε τώρα να αξιοποιήσετε ακόμα περισσότερο τις ευκαιρίες που σας δίνει.

Κάντε έρευνα

Το πρώτο και το πιο βασικό βήμα πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο, στην πραγματικότητα, για οπουδήποτε, είναι η έρευνα.

Συγκεντρώστε δεδομένα και από άλλες πλατφόρμες σχετικά με το ποιο είναι το κοινό σας, σε ποιον θέλετε να απευθυνθείτε, τις προτιμήσεις του και δημιουργήστε περιεχόμενο που θα τον ενδιαφέρει πραγματικά.

Η δημιουργία περιεχομένου είναι αυτή που θα σας ξεχωρίσει και θα κάνει το κοινό να ανακαλύψει την επιχείρησή σας.

Κάντε έρευνα για τις αλληλεπιδράσεις του κοινού σας με βάση τα Insights δεδομένα που σας δίνει η πλατφόρμα και ανακαλύψτε ποιο περιεχόμενο τον ενδιαφέρει πιο πολύ.

Στην συνέχεια, θέστε αυτό ως βάση και ξεκινήστε να δημιουργείτε νέο περιεχόμενο.

Δημιουργήστε σχετικό περιεχόμενο

Έχοντας συλλέξει τη βάση δεδομένων σχετικά με το κοινό σας, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το περιεχόμενο που δημοσιεύετε πρέπει να είναι σχετικό.

Σχετικό με τι; Με την επιχείρησή σας, την εικόνα της, να έχει μία συνέπεια με το είδος και τη μορφή περιεχομένου που μοιράζεστε και σε άλλες πλατφόρμες αλλά και με την πλατφόρμα που δημοσιεύετε.

Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε την πορεία της δημιουργίας περιεχομένου με βάση την αλληλεπίδραση του κοινού σας, αλλά αυτό πρέπει να το ενσωματώσετε και να το προσαρμόσετε σε εσάς.

Χρησιμοποιήστε τα Insights για να δείτε την απόδοση του περιεχομένου σας

Αφού έχετε τελικά δημιουργήσει και δημοσιεύσει το περιεχόμενό σας, είναι η στιγμή για να αξιολογήσετε την απόδοσή του.

Δε θα μπορείτε να μάθετε εάν το περιεχόμενο που δημοσιεύετε έχει αποτελέσμα για εσάς ή όχι. Παρακολουθήστε δεδομένα όπως τους: Followers, Likes, Comments, Shares, Engagement και βελτιώστε την Στρατηγική σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε