Web Design
Marketing Plan Eshop ή Ιστοσελίδας

Βήματα για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό Marketing Plan Eshop ή Ιστοσελίδας

Τα Marketing Plans eshop και ιστοσελίδων μπορούν να γίνουν αρκετά αναλυτικά για να αντικατοπτρίζουν τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, είτε πουλάτε σε καταναλωτές (B2C) είτε σε άλλες επιχειρήσεις (B2B) και πόσο μεγάλη είναι η ψηφιακή σας παρουσία. Ωστόσο, εδώ είναι τα στοιχεία που περιλαμβάνει κάθε αποτελεσματικό σχέδιο μάρκετινγκ:

  1. Business Summary

Σε ένα marketing plan, η Περίληψη της Επιχείρησής σας είναι ακριβώς αυτό που ακούγεται: μια περίληψη του οργανισμού. Αυτό περιλαμβάνει: 

  • Το όνομα της εταιρείας
  • Που έχει την έδρα της
  • Η δήλωση αποστολής του
  1. Business Initiatives

Το στοιχείο Business Initiatives ενός σχεδίου marketing eshop - ιστοσελίδων σάς βοηθά να τμηματοποιείτε τους διάφορους στόχους του τμήματός σας. Προσέξτε να μην συμπεριλάβετε εταιρικές πρωτοβουλίες μεγάλης εικόνας, τις οποίες συνήθως βρίσκετε σε ένα business plan. Αυτή η ενότητα του marketing plan θα πρέπει να περιγράφει τα έργα που αφορούν συγκεκριμένα το marketing. Θα περιγράψετε επίσης τους στόχους διαφήμισης αυτών των έργων και πώς θα μετρηθούν αυτοί οι στόχοι.

  1. Customer Analysis

Εδώ θα κάνετε κάποια βασική έρευνα αγοράς. Εάν η εταιρεία σας έχει ήδη κάνει μια διεξοδική μελέτη έρευνας αγοράς, αυτή η ενότητα του marketing plan - μπορεί να είναι ευκολότερο να συναρμολογηθεί. Τελικά, αυτό το στοιχείο του marketing plan  θα σας βοηθήσει να περιγράψετε τον κλάδο στον οποίο πουλάτε και την προσωπικότητα του χρήστη σας. Η buyer persona  είναι μια ημι-πλασματική περιγραφή του ιδανικού πελάτη σας, εστιάζοντας σε χαρακτηριστικά όπως:

  • Ηλικία
  • Τοποθεσία
  • Τίτλος
  • Στόχοι
  • Προσωπικές προκλήσεις
  • Κόποι
  • Έναρξη γεγονότων
  1. Competitor Analysis

Η buyer persona ας έχει επιλογές όταν πρόκειται να λύσει τα προβλήματά της, επιλογές τόσο για τους τύπους λύσεων που εξετάζει όσο και για τους παρόχους που μπορούν να διαχειριστούν αυτές τις λύσεις. Στην έρευνα αγοράς σας, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τον ανταγωνισμό σας, τι κάνουν καλά και πού είναι τα κενά που μπορείτε ενδεχομένως να καλύψετε. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:

  1. SWOT Analysis

Το marketing plan's Business Summary περιλαμβάνει επίσης μια ανάλυση SWOT, η οποία αντιπροσωπεύει τα δυνατά σημεία, τις αδυναμίες, τις ευκαιρίες και τις απειλές της επιχείρησης. Να είστε υπομονετικοί με την ανάλυση SWOT της επιχείρησής σας. Θα γράψετε το μεγαλύτερο μέρος της με βάση την έρευνα αγοράς σας από τις παραπάνω ενότητες και τη στρατηγική σας παρακάτω.

  1. Market Strategy

Η στρατηγική αγοράς σας χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις παραπάνω ενότητες για να περιγράψει πώς η εταιρεία σας πρέπει να προσεγγίσει την αγορά. Τι θα προσφέρει η επιχείρησή σας σε πρόσωπα αγοραστή που δεν τους προσφέρουν ήδη οι ανταγωνιστές σας;  Σε ένα ολοκληρωμένο marketing plan, αυτή η ενότητα μπορεί να περιέχει τα "seven Ps of marketing":

  • Προϊόν (Product)
  • Τιμή (Price)
  • Θέση (Place)
  • Προβολή (Promotion)
  • Ανθρωποι (People)
  • Επεξεργάζομαι, διαδικασία (Process)
  • Φυσικές αποδείξεις (Physical Evidence)
  1. Budget

To Budget σας περιγράφει πόσα χρήματα έχει διαθέσει η επιχείρηση στην ομάδα marketing για να επιδιώξει τις πρωτοβουλίες και τους στόχους που περιγράφονται στα παραπάνω στοιχεία. Ανάλογα με τον αριθμό των μεμονωμένων δαπανών που έχετε, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να αναλύσετε αυτό το budget ανάλογα με το πού θα δαπανήσετε συγκεκριμένα το budget σας.  

  1. Marketing Channels

Τέλος, το Marketing Plan θα περιλαμβάνει μια λίστα με τα Marketing Channels. Ενώ η εταιρεία σας μπορεί να προωθήσει το ίδιο το προϊόν χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο διαφημιστικό χώρο, τα Marketing Channels είναι εκεί όπου θα δημοσιεύσετε το περιεχόμενο που εκπαιδεύει τους χρήστες σας, δημιουργεί δυνητικούς πελάτες και διαδίδει την αναγνωρισιμότητα του brand σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε