Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

Μυστικά επιτυχίας για Social Media Marketing!

Γεια σας!

Είναι γεγονός ότι όλοι γνωρίζουμε τον όρο Social Media. Όμως, γνωρίζετε πως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις της εταιρείας σας με τη βοήθεια του Social Media Marketing;

Για να επωφεληθείτε από τα Social Media, πρέπει να χτίσετε μια καθαρή στρατηγική, όπου θα λαμβάνετε υπόψιν τι θέλετε να επιτύχετε, ποιοι είναι οι πελάτες σας, και τι κάνει ο ανταγωνισμός σας.

Ας μη μένουμε, ωστόσο, σε ορισμούς.

Το μυστικό βρίσκεται στη διάδραση με το χρήστη. Εκεί βρίσκεται η πραγματική δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η διάδραση στα Social Media γίνεται με πολλούς τρόπους. Είτε με ένα like, είτε με ένα follow, ακόμη και με ένα click σ ’ένα link.

Έπειτα, ακολουθεί μία πιο στενή διάδραση που είναι τα comments, τα shares, ή τα retweets.

Όλα αυτά οδηγούν σ' έναν κοινό στόχο: Την αγορά, ή την εγγραφή του χρήστη, ώστε να μένει διαρκώς ενημερωμένος για το Brand μας.

Τα social media μπορούν να ενταχθούν σε 2 κατηγορίες: Μπορεί να είναι "Owned", δηλαδή τα κανάλια να έχουν τη δική τους οργανική απήχηση, ή μπορεί να είναι "Paid", όπου το περιεχόμενο προωθείται μέσω διαφημίσεων
ή με τη βοήθεια των Influencers.

Στόχος, βέβαια, του εκάστοτε Brand είναι να "κερδίσει" το κοινό και το engagement μέσω των επαναδημοσιεύσεων, των comments, και των shares.

Ένα από τα μεγαλύτερα challenge στα Social Media είναι να δημιουργήσουμε viral περιεχόμενο!

Σκεφτείτε ένα domino, όπου ο ένας χρήστης είδε ένα post, το κοινοποίησε σ’ έναν φίλο του, ο φίλος του σ’ έναν άλλο, και πάει λέγοντας.

Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα καταφέρνουμε να γίνουμε γνωστοί, με μία μόνο απλή ενέργεια!

Έτσι, αυτό που μελετάμε κυρίως είναι το ταξίδι του καταναλωτή. Πρώτο βήμα είναι η αναγνωρισιμότητα του Brand μας, που έρχεται μέσω του Reach και των Impressions, πόσους χρήστες δηλαδή προσεγγίσαμε.

Πολύ σημαντικά εδώ είναι τα hashtags, καθώς συμβάλλουν στην αύξηση του Awareness, επεκτείνουν το Reach σε νέους πελάτες, και προωθούν τις συζητήσεις μεταξύ των χρηστών.

Ακολουθεί το δεύτερο βήμα, το ενδιαφέρον του καταναλωτή, το γνωστό σε όλους μας Engagement.

Τρίτο βήμα είναι η σκέψη, όπου ο χρήστης πλέον κλικάρει στο site μας για να ενημερωθεί περαιτέρω.

Έπειτα έρχεται το πολυπόθητο Conversion, που μπορεί να είναι είτε μια εγγραφή σε Newsletter, ή μια αναζήτηση του καταστήματος, και στο βέλτιστο σενάριο η αγορά.

Τελευταίο και πολύ σημαντικό βήμα, είναι το ποσοστό των χρηστών που επιστρέφουν στο site, ή που δε διαγράφονται από το newsletter.

Χάρη στις πλατφόρμες των Social Media, μπορούμε να αναλύσουμε όλο το ταξίδι του καταναλωτή, και τελικά να δημιουργήσουμε μία πολύ δυνατή στρατηγική που θα αυξήσει τη δημοτικότητα και τις πωλήσεις της εταιρείας μας.

Αν θέλετε να χαράξετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική Social Media στην επιχείρησή σας και αναζητάτε τον κατάλληλο συνεργάτη, η NetPlanet ως Premier Google Partner είναι σε θέση να αναλάβει αποτελεσματικά τη δημιουργία περιεχομένου και
την επικοινωνία της εταιρείας σας στα κοινωνικά δίκτυα.

Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο επεισόδιο!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε