Web Design
LinkedIn Post Boostin οφέλη του από τη ιστοσελίδα σας

LinkedIn Post Boosting: Ποια είναι τα οφέλη του από τη ιστοσελίδα σας

Θέλετε να αυξήσετε την απήχηση στην τελευταία σας ανάρτηση στο LinkedIn; Ώρα να δοκιμάσετε το LinkedIn Post Boost.

Η επιλογή ενίσχυσης στο LinkedIn υπάρχει για έναν λόγο: για να ενισχύσετε λίγο παραπάνω το ήδη εξαιρετικό περιεχόμενό σας.

Τι είναι το LinkedIn Post Boosting

Η ενίσχυση αναρτήσεων στο LinkedIn είναι όταν πληρώνετε λίγα χρήματα για να εμφανίσετε μια υπάρχουσα ανάρτηση στο LinkedIn σε περισσότερους χρήστες.

Η ανάρτησή σας θα εμφανίζεται στη συνέχεια στις ροές του κοινού-στόχου σας, είτε σας ακολουθεί είτε όχι. Με άλλα λόγια: μετατρέπετε μια οργανική ανάρτηση σε πληρωμένη διαφήμιση. Δίνοντας λίγα χρήματα στο LinkedIn, θα σας βοηθήσουν να διανείμετε το εκπληκτικό περιεχόμενό σας ακόμη περισσότερο από ό,τι συνήθως ο αλγόριθμος του LinkedIn. Ορίζετε τον προϋπολογισμό, το κοινό-στόχο και το χρονοδιάγραμμα. τα ρομπότ LinkedIn, στη συνέχεια, λαμβάνουν την ανάρτησή σας και τρέχουν μαζί της.

Πλεονεκτήματα Post Boosting

Ίσως η ανάρτησή σας θα ευδοκιμήσει χωρίς καμία απολύτως βοήθεια ή ίσως δεν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν και προφανώς δεν συνιστούμε την αγορά ακολούθων ή likes για οποιαδήποτε πλατφόρμα, η πληρωμή για μια ενίσχυση ανάρτησης είναι κάτι διαφορετικό. Το να ξοδέψετε μερικά χρήματα του προϋπολογισμού σας στα Social Media είναι μια σωστή κίνηση, αλλά χρειάζεται προσοχή.

Τα Boost Posts είναι ένας εύκολος τρόπος για:

Προσεγγίστε νέο κοινό. Μπορείτε να επεκτείνετε το κοινό σας πέρα από τους ακόλουθούς σας, χρησιμοποιώντας υπερ-συγκεκριμένη στόχευση για να προσεγγίσετε άτομα που θα ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιεχόμενό σας.

Αυξήστε την αφοσίωση στην ανάρτησή σας. Η λήψη επισημάνσεων "μου αρέσει", σχολίων και κοινοποιήσεων από προωθημένες αναρτήσεις μπορεί πραγματικά να αυξήσει την οργανική προσέγγιση χρηστών.

Δημιουργήστε αναγνωρισιμότητα εταιρείας. Ειδικά αν είστε μια νέα εταιρεία χωρίς μεγάλους ακόλουθους (ακόμα!), η ενίσχυση μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε κάποιο πρώιμο buzz.

Αυξήστε την επισκεψιμότητα ή δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες. Οι στόχοι σας για την ανάρτησή σας μπορούν να υπερβαίνουν το να δημιουργήσετε τους ακολούθους ή τα likes σας. Ορίστε τον στόχο σας να «αυξήσετε την επισκεψιμότητα» για να κατευθύνετε το κοινό σας στον ιστότοπό σας.

Δώστε προσοχή σε μια εκδήλωση ή προώθηση που είναι ευαίσθητη στον χρόνο. Λάβετε τη λέξη μακριά και γρήγορα με τη βοήθεια της πληρωμένης προσέγγισης χρηστών: απλώς ορίστε ανάλογα το χρονοδιάγραμμα για την ώθησή σας.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media, βάση για την καμπάνια σας αποτελεί η κατασκευή ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε