Web Design
TikTok stories για το site σας

TikTok stories: Πώς να επωφεληθείτε για το site σας από τα εξαιρετικά σύντομα βίντεο

Σε αυτό το σημείο, σχεδόν οποιαδήποτε εφαρμογή smartphone είναι πιθανό να περιλαμβάνει «ιστορίες» μικρές σε διάρκεια. Ακολουθώντας το παράδειγμά τους όπως το Instagram, το Snapchat, το Facebook και τα υπόλοιπα, το TikTok είναι η πιο πρόσφατη εφαρμογή που ανεβαίνει στην τάση.

Τι είναι τα TikTok Stories και πώς λειτουργούν;

Τα TikTok Stories είναι σύντομα βίντεο κλιπ που λήγουν μετά από 24 ώρες. Είναι παρόμοια με τα Instagram Stories, αν και ελαφρώς μικρότερα, με ανώτατο όριο τα 15 δευτερόλεπτα (το μακροχρόνιο όριο των 16 δευτερολέπτων του Instagram ενημερώθηκε πρόσφατα στα 60 δευτερόλεπτα).

Όταν δημοσιεύετε μια ιστορία στο TikTok, εμφανίζεται στην κύρια ροή σας με ετικέτα με ένα μπλε εικονίδιο Ιστορίας που οδηγεί τους θεατές στη συγκεκριμένη Ιστορία. Αυτό σημαίνει ότι το σχετικό περιεχόμενό σας βρίσκεται σε ένα μέρος, ακόμα κι αν έπρεπε να δημοσιεύσετε πολλά τμήματα επειδή υπερβήκατε το χρονικό όριο των 15 δευτερολέπτων.

Το TikTok Stories κυκλοφορεί για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, αλλά η δυνατότητα δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα επίσημα σε όλους τους χρήστες. Επομένως, αν δεν έχετε την δυνατότητα ακόμα, μην ανησυχείτε - έρχονται.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις ιστορίες TikTok:

Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι για τους οποίους η χρήση των Ιστοριών TikTok θα σας δώσει περισσότερες προβολές TikTok:

•Η υιοθέτηση οποιασδήποτε νέας λειτουργίας σε αυτήν την απίστευτα δημοφιλή εφαρμογή είναι πιθανό να έχει αντίκτυπο για εσάς και την επιχείρηση σας

•Οι ιστορίες έχουν αποδειχθεί επιτυχημένες σχεδόν σε κάθε άλλη εφαρμογή.

Υπάρχουν όμως πολλοί πιο συγκεκριμένοι λόγοι που οι ιστορίες TikTok θα είναι καλές για την διαφήμιση της επιχείρησης σας. Εδώ είναι 3 βασικοί από αυτούς:

1.Βρείτε νέους τρόπους να επηρεάσετε Οι ιστορίες TikTok παρουσιάζουν επίσης νέες ευκαιρίες τόσο για influencers όσο και για τις επιχειρήσεις. Σε τελική ανάλυση, υπάρχουν πολλοί τρόποι για τη δημιουργία εσόδων από αυτή τη νέα δυνατότητα.

Μια επιχείρηση θα μπορούσε να προσλάβει έναν Influencer για να αναλάβει τις ιστορίες της ημέρας ή ένας influencer θα μπορούσε να χρεώσει μια επιχείρηση με μια χαμηλότερη αμοιβή για να προωθήσει το προϊόν της στις Ιστορίες, αν δεν ήθελε να πληρώσει τα μεγάλα χρηματικά ποσά που αντιστοιχούν για μια κύρια δημοσίευση ροής.

2.Μπορείτε να το κρατήσετε σύντομο

Δεν χρειάζεται να είστε αναλυτής του κλάδου για να γνωρίζετε ότι το κοινό θέλει μικρότερες εκρήξεις περιεχομένου σε μεγαλύτερες ποσότητες και ότι οι Ιστορίες είναι το τέλειο μέρος για να το κάνετε αυτό. Δεν χρειάζεται να έχετε εμμονή με το χρονοδιάγραμμα και δεν χρειάζεται πραγματικά να κάνετε drone. Οι ιστορίες είναι το τέλειο μέρος για να δώσετε στο κοινό σας μια γρήγορη επιτυχία περιεχομένου που το κάνει να θέλει περισσότερο.

3.Χαμηλότερα πονταρίσματα/μεγαλύτερη απόδοση

Σε γενικές γραμμές, η προσδοκία για ιστορίες σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι πρόκειται για περιεχόμενο χαμηλότερης προσπάθειας — και περιεχόμενο που θα λήξει. Έχοντας αυτό κατά νου, μπορείτε να δημοσιεύετε περισσότερο περιεχόμενο, πιο συχνά στο TikTok Stories και να μην ανησυχείτε ότι θα βλάψει τον αλγόριθμό σας.

Τέλος θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας πως η κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησης σας, θα σας δώσει και τα βέλτιστα αποτελέσματα που επιθυμείτε. 

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε