Web Design
το Social Listening και η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας;

Τι είναι το Social Listening και πώς μπορεί να βοηθήσει την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας;

Το Social Listening είναι η πρακτική παρακολούθησης των Social Media καναλιών για αναφορές του Brand σας, των Brand ανταγωνιστών και των σχετικών λέξεων-κλειδιών. Μέσω του Social Listening, μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε αναφορά της επωνυμίας σας στα Social Media Facebook, TikTok, instagram κλπ σε πραγματικό χρόνο. Αυτό θα σας δώσει πολύτιμες πληροφορίες για το πώς νιώθει το κοινό για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, ποια είναι τα σημεία που τους ενοχλούν και τι θα ήθελαν να δουν από εσάς στο μέλλον. Αλλά το Social Listening δεν αφορά μόνο την παρακολούθηση αναφορών για την επωνυμία σας. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε ανταγωνιστικές επωνυμίες, μοντέρνο περιεχόμενο και ανάλυση συναισθημάτων σε θέματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Αυτή η ευφυΐα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενημερώσει τα πάντα, από το μάρκετινγκ και τη στρατηγική προϊόντων μέχρι την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη πελατών, βοηθώντας σας να λάβετε πιο έξυπνες αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα και θα έχουν θετικό αντίκτυπο στο τελικό αποτέλεσμα της επιχείρησής σας.

Πως μπορεί το Social Listening να βοηθήσει την επιχείρηση σας;

Εάν δεν χρησιμοποιείτε Social Listening, δημιουργείτε την επιχειρηματική σας στρατηγική με παρωπίδες. Οι χρήστες μιλούν ενεργά για την επωνυμία σας και τον κλάδο σας στο διαδίκτυο. Είναι προς το συμφέρον σας να μάθετε τι έχουν να πουν. Με απλά λόγια, εάν νοιάζεστε για τους πελάτες σας, νοιάζεστε για τις πληροφορίες που μπορείτε να λάβετε από την ακρόαση στα κοινωνικά δίκτυα. Εδώ είναι μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους το Social Listening μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

1.Κατανοήστε το κοινό σας

Το Social media listening σας βοηθά να κατανοήσετε καλύτερα τι θέλει το κοινό σας από τo Brand σας.

Για παράδειγμα, ένας υπάρχων ακόλουθος μπορεί να κάνει tweet σχετικά με το πόσο αγαπά το προϊόν σας. Ή, μπορεί να εντοπίσετε μια συζήτηση όπου οι χρήστες αναζητούν λύσεις που θα μπορούσε να προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία σας.

Και στις δύο περιπτώσεις, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πολύτιμο feedback για να βελτιώσετε την προσφορά σας και να κάνετε τους πελάτες σας πιο χαρούμενους.

2.Ευφυΐα επιχειρήσεων και προϊόντων

Η παρακολούθηση των συνομιλιών σε όλο τον κλάδο αποκαλύπτει επίσης πολλές γνώσεις σχετικά με το τι λειτουργεί - και τι όχι - για δυνητικούς πελάτες.

Αυτές οι πληροφορίες είναι ένα χρυσωρυχείο για τις ομάδες εξυπηρέτησης καταναλωτών, ανάπτυξης προϊόντων και μάρκετινγκ. Το Social Listening μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να μάθετε για τις απογοητεύσεις με τα τρέχοντα προϊόντα σας — και τα προϊόντα των ανταγωνιστών σας.

Μπορείτε να τροποποιήσετε προϊόντα, αποστολές ή καμπάνιες για να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες των καταναλωτών; Εάν το κάνετε, πείτε στους άλλους σχετικά με μια στοχευμένη καμπάνια μάρκετινγκ.

3.Διαχείριση Κρίσεων

Το Social Listening σας επιτρέπει να παρακολουθείτε το συναίσθημα σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μπορείτε να γνωρίζετε αμέσως εάν υπάρχει σημαντική αλλαγή στο πόσο πολύ μιλούν οι χρήστες για εσάς ή στη διάθεση πίσω από αυτά που λένε. Είναι σαν ένα σύστημα έγκαιρης προειδοποίησης που σας ειδοποιεί για θετικές και αρνητικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή η επωνυμία σας στο διαδίκτυο.

Εάν δεσμεύεστε περισσότερο από το συνηθισμένο, αναζητήστε τους λόγους πίσω από αυτό. Το κοινό σας μοιράζεται πολλές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το τι του αρέσει και τι όχι. Αυτά τα μαθήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να καθοδηγήσετε τη στρατηγική σας σε όλα τα κανάλια. Εάν το συναίσθημα είναι μειωμένο, ελέγξτε το Social Feedback για να προσπαθήσετε να προσδιορίσετε την πηγή της αλλαγής. Όσο είστε σε αυτό, αναζητήστε μαθήματα που θα μπορούσαν να αποτρέψουν ένα παρόμοιο λάθος στο μέλλον. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τις καταστροφές δημοσίων σχέσεων πριν ξεφύγουν από τον έλεγχο.

Πέρα όμως από το Social Listening, βασικό στοιχείο πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή ιστοσελίδας της εταιρείας σας μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει για σας και θα μπορέσετε να δημιουργήσετε στενές σχέσεις μαζί του.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε