Web Design
Ιστοσελίδα TikTok

Ιστοσελίδα TikTok: Πότε είναι η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση;

Η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο TikTok ποικίλλει ανάλογα με την ημέρα της εβδομάδας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις προτάσεις για να βεβαιωθείτε ότι τα βίντεό σας προβάλλονται από τον περισσότερο κόσμο.

Υπάρχει η καλύτερη στιγμή για ανάρτηση στο TikTok;

Ναι και όχι. Το TikTok κάνει εξαιρετική δουλειά, εξυπηρετώντας σε κάθε χρήστη του έναν εξαιρετικά εξατομικευμένο συνδυασμό περιεχομένου στη σελίδα For You. Συνήθως, όμως, τα βίντεο που προτείνονται στη σελίδα For You δεν είναι παλαιότερα από μερικές κάποιες ημέρες. Έτσι, για καλύτερα αποτελέσματα, θα θέλετε να δημοσιεύσετε στο TikTok όταν το κοινό σας είναι πολύ πιθανό να κάνει ήδη scroll. Με άλλα λόγια, για να βρείτε την καλύτερη στιγμή για ανάρτηση θα πρέπει να κατανοήσετε πού βρίσκεται το κοινό σας (οι ζώνες ώρας έχουν σημασία) και πότε είναι online.

Με βάση πειράματα, η καλύτερη ώρα για ανάρτηση στο TikTok για μέγιστη αφοσίωση είναι η Πέμπτη στις 7 μ.μ. Ωστόσο, αν θέλετε να προγραμματίζετε καθημερινά περιεχόμενο, παρακάτω θα βρείτε μερικές αποδοτικές ώρες ημέρας: Δευτέρα 10:00 μ.μ, Τρίτη 9:00 π.μ, Τετάρτη 7:00 π.μ, Πέμπτη 7:00 μ.μ, Παρασκευή 15:00, Σάββατο 11:00 π.μ, Κυριακή 16:00.
Φυσικά δεν σημαίνει ότι πρέπει ν ακολουθήσετε πιστά αυτό το πρόγραμμα. Κάντε προσαρμογές όταν χρειάζεται, διότι tο TikTok εξακολουθεί να είναι ένα σχετικά νέο Social Media και ως εκ τούτου, εξελίσσεται συνεχώς. Νέοι χρήστες εγγράφονται καθημερινά στην πλατφόρμα και προστίθενται τακτικά νέες δυνατότητες που μπορούν να επηρεάσουν τη θέση σας στον αλγόριθμο του TikTok.

Βέβαια, μπορείτε να μάθετε πολλά από την επιτυχία των ανταγωνιστών σας. Βρείτε λογαριασμούς που απευθύνονται στο ίδιο κοινό που προσπαθείτε να προσεγγίσετε και αναλύστε τα χρονοδιαγράμματα αναρτήσεών τους. Σημειώστε ποια από τα βίντεό τους είναι τα πιο δημοφιλή. Αν παρατηρήσετε ότι το TikToks που δημοσιεύεται σε συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας τα πάει καλύτερα από άλλα, δοκιμάστε να δημοσιεύσετε αυτές τις ημέρες και παρακολουθήστε προσεκτικά τα αναλυτικά στοιχεία σας. Όπως είπαμε και στην αρχή, σημαντικό είναι εξίσου να γνωρίζετε και πότε το κοινό σας είναι online. Για να βρείτε τις ώρες που το κοινό σας είναι πιο ενεργό στην εφαρμογή, ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία του λογαριασμού επιχείρησης ή δημιουργού: Business ή Creator account analytics. Από τη σελίδα του προφίλ σας, πατήστε το εικονίδιο με τις τρεις κουκκίδες στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης. Πατήστε Business Suite και μετά Analytics.

Εκτός από τον σωστό προγραμματισμό των αναρτήσεων σας στα Social Media, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι σε κάθε στρατηγική Digital Marketing που εφαρμόζετε, η κατασκευή ιστοσελίδων σας θα μεγιστοποιήσει το ποσοστό επιτυχίας της καμπάνιας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε