Web Design
δημιουργία αποτελεσματικών Instagram Stories Ads

5 Συμβουλές για τη δημιουργία αποτελεσματικών Instagram Stories Ads

Instagram Stories Ads είναι ένα ισχυρό εργαλείο Marketing παρέχοντας πρόσβαση σε περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά. Το ένα τρίτο των Stories με τις περισσότερες προβολές προέρχεται από επιχειρήσεις και το 60% των χρηστών ανακαλύπτει νέα προϊόντα μέσω της πλατφόρμας. Τα Instagram Stories Ads μοιάζουν με τα γνωστά σε όλους Instagram Stories, που συνδυάζονται οργανικά καθώς οι χρήστες αγγίζουν από βίντεο σε βίντεο. Αυτό κάνει τους χρήστες του Instagram γενικά πιο ανοιχτούς στη διαφήμιση σε σύγκριση με άλλες πλατφόρμες, ειδικά εάν η διαφήμιση είναι ελκυστική και καλοφτιαγμένη. Ένα άλλο πλεονέκτημα των διαφημίσεων Stories είναι ο μεγάλος αριθμός χρηστών που θα μπορούσαν ενδεχομένως να αλληλεπιδράσουν με την εταιρεία σας.


5 Tips για τη δημιουργία εξαιρετικά αποτελεσματικών Instagram Stories Ads


1. Τραβήξτε την προσοχή του κοινού
Όσον αφορά τη διαφήμιση στα Social Media, οι πρώτες εντυπώσεις είναι το παν. Και στα social media, το βίντεο κρατά την προσοχή μας πέντε φορές περισσότερο από μια εικόνα. Η χρήση μιας διαφήμισης βίντεο σάς δίνει περισσότερο χρόνο για να καταλάβετε τo ύφος της διαφήμισης σας, για την ακρίβεια δεκαπέντε δευτερόλεπτα, έναντι των πέντε δευτερολέπτων μιας εικόνας. Αυτά τα δεκαπέντε δευτερόλεπτα είναι η ευκαιρία σας να παρουσιάσετε το προϊόν σας, με γραφικά που θα προκαλέσουν θετικά συναισθήματα στους χρήστες ή τουλάχιστον να λένε «τι παρακολουθώ;»

2. Χρησιμοποιήστε την επιλογή carousel για αυξημένο Engagement
Με τις διαφημίσεις carousel για Stories, μπορείτε να συμπεριλάβετε έως και τρεις «κάρτες» στη διαφήμισή σας. Κάθε κάρτα μπορεί να είναι εικόνα, βίντεο 15 δευτερολέπτων ή μικτή τεχνική. Είναι τα καλύτερα για την εμφάνιση πολλών προϊόντων με ακολουθία.

3. Δημιουργήστε μια συνεπή εμφάνιση
Η ανάπτυξη της «φωνής» της εταιρείας σας είναι η δική της μορφή τέχνης. Αλλά μόλις βρείτε το δικό σας, διοχετεύστε το στα Stories Ads σας. Αυτό θα διευκολύνει τους χρήστες να αναγνωρίζουν και να θυμούνται το προϊόν σας καθώς κάνουν κύλιση στις Ιστορίες τους.

4. Μεγιστοποιήστε τον κατακόρυφο χώρο
Οι διαφημίσεις Instagram Stories έχουν κάθετη διάταξη. Χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας δημιουργώντας μια διαφήμιση που καλύπτει ολόκληρο τον διαφημιστικό χώρο. Περικόψτε και προσαρμόστε εικόνες ή βίντεο ώστε να ταιριάζουν όμορφα στην κάθετη διάταξη

5. Κρατήστε τα ad copy σύντομα
Ανεξάρτητα από το αν επιλέγετε μια διαφήμιση με εικόνα ή βίντεο, κάντε πάντα τα οπτικά στοιχεία «πρωταγωνιστή» και τα μηνύματα «συμπληρωματικά». Διατηρήστε το κείμενο σύντομο, με αρκετές πληροφορίες για να ιντριγκάρουν τους χρήστες να «σύρουν προς τα πάνω» ή να μεταδώσουν το μήνυμά σας. Το μήνυμα πρέπει να είναι εύκολο να κοιτάξει κανείς και να το κατανοήσει.

Φυσικά βάση για τα Instagram Stories Ads θα αποτελέσει και η κατασκευή ιστοσελίδων της εταιρείας σας μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει περισσότερα για σας και την εταιρεία σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε