Web Design
Integrated Media Planning ιστοσελίδας

Integrated Media Planning: γιατί είναι σημαντικό για την καμπάνια του site σας;

Με τον όρο Integrated  εννοούμε έναν συνδυασμό μορφών πολυμέσων και καναλιών που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να μοιράζονται περιεχόμενο με το κοινό. Σε αυτά μπορεί να συμπεριλαμβάνονται παραδοσιακά μέσα (πχ έντυπα), ψηφιακά μέσα, broadcast μέσα ή ακόμη και η συσκευασία των προϊόντων.

Η χρήση Intergrated μέσων διασφαλίζει ουσιαστικά ότι όλα τα διαφορετικά τμήματα κοινού μιας επιχείρησης μπορούν να αντιμετωπίσουν τις διαφημίσεις της και πιθανότατα να τις συναντήσουν σε διάφορα κανάλια.

Πιο συγκεκριμένα με τον όρο Integrated Media Planning εννοούμε τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί όταν εξετάζετε διάφορες πλατφόρμες μέσων, τις οποίες θα χρησιμοποιήσετε σε μια καμπάνια Marketing σελίδας ή eshop. Κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού πρέπει να απαντηθούν ερωτήσεις όπως «Ποιο είναι το κοινό-στόχος;» και «Με ποιο μέσο θα το προσεγγίσουμε;», ενώ παράλληλα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις που δημιουργείτε στα διάφορα κανάλια σας είναι συνεπείς και συνεκτικές για αυτό που προσφέρετε. Για παράδειγμα, όταν διαφημίζετε κάτι σε ένα κανάλι, πρέπει να το διαφημίζετε με τον ίδιο τρόπο σε άλλο κανάλι, έτσι ώστε το κοινό να μπορεί να δει μια συνεκτική καμπάνια ανεξάρτητα από το πώς τους «βρίσκει» η διαφήμισή σας.

Δείτε 5 Tips για να σχεδιάσετε σωστά ένα Integrated Media Planning

1. Βρείτε ποιοι είναι οι στόχοι σας


Προτού μπορέσετε να αρχίσετε να σχεδιάζετε το πλάνο σας, πρέπει να γνωρίζετε τους στόχους σας. Ακριβώς όπως κάθε καμπάνια Marketing, θα πρέπει να έχετε καταγραμμένους στόχους ώστε να μπορείτε να αναπτύξετε μια στρατηγική.

2. Επιλέξτε το
Target Market σας

Εάν η εταιρεία σας έχει μία «περσόνα» αγοραστή,  τότε αυτό μπορεί να είναι εύκολο για εσάς, ώστε να οργανώσετε καλύτερα το σχεδιασμό σας. Εάν δεν έχετε, τότε είναι η ώρα να δημιουργήσετε μία. Η «περσόνα»  αγοραστή σας θα περιλαμβάνει δημογραφικά στοιχεία όπως εισόδημα, εκπαίδευση και φύλο, αλλά θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει πιθανές αδυναμίες του.

3. Επιλέξτε διάφορες πλατφόρμες μέσων για να διαδώσετε την καμπάνια σας.

Θέλετε να συμπεριλάβετε τα Social Media, την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, την οργανική αναζήτηση και το blogging στη στρατηγική σας; Τελικά, θα πρέπει να λάβετε αυτήν την απόφαση με βάση την έρευνα για το κοινό-στόχο σας, απαντώντας σε μερικές ερωτήσεις όπως «Πού θέλει το κοινό μου να καταναλώσει περιεχόμενο;» και «Τι τύπο περιεχομένου θέλουν να καταναλώσουν;»

4. Σχεδιάστε το δημιουργικό κομμάτι

Αφού θέσετε τους στόχους σας, το κοινό σας και, το πιο σημαντικό, τον τύπο περιεχομένου που πρόκειται να δημιουργήσετε, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε το δημιουργικό κομμάτι της καμπάνιας σας. Γράψτε ένα αντίγραφο, σχεδιάστε τα γραφικά και τραβήξτε τις φωτογραφίες. Τα δημιουργικά σας στοιχεία πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες της εταιρείας σας και να λένε μια ιστορία για το ποιος είστε ως επιχείρηση.

5. Αναλύστε το σχεδιασμό σας

Τώρα που σχεδιάστηκαν όλα, ήρθε η ώρα να αναλύσετε την προσέγγισή σας. Απαντήστε σε ερωτήσεις όπως «Ποια κανάλια λειτουργούσαν καλύτερα;» και «Υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στις διάφορες πλατφόρμες μέσων;». Αφού «οπλιστείτε» με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να τις ενσωματώσετε στις μελλοντικές σας καμπάνιες.

Σημαντικό ακόμη κατά το στάδιο του σχεδιασμού είναι και η κατασκευή ιστοσελίδας της επιχείρησής σας, ένα βήμα που θα «απογειώσει» την καμπάνια Digital Marketing που σχεδιάζετε.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε