Web Design
Social Media Sites

Social Media Sites: 7 Tips για να χτίσετε μια αποτελεσματική στρατηγική!

TikTok, YouTube, Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter και η λίστα δεν σταματάει εδώ.  Ο ανταγωνιστικός κόσμος του Marketing έχει οδηγήσει πάνω από το 97% των Marketers στην αξιοποίηση των Social Media για τις καμπάνιες τους.

Το E-Commerce συνδέεται στενά με τα Social Media. Ωστόσο, δεν είναι απλώς η επιλογή κάποιου μέσου που είναι νέα και συναρπαστική. Υπάρχει μια ολόκληρη επιστήμη που αφορά το Marketing μέσω Social Media, το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιήσετε και τα βήματα που απαιτούνται για την επιτυχία.

Όπως κάθε επιτυχημένη στρατηγική Digital Marketing, η καμπάνια σας στα Social Media πρέπει να είναι καλά μελετημένη. Αυτά τα βήματα θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική Social Media.

1. Αναγνωρίστε τους στόχους σας

Κάθε στρατηγική Marketing ξεκινά με μια λίστα στόχων. Τι σκοπεύετε να αποκτήσετε από την καμπάνια Marketing στα Social Media; Να αυξήσετε το brand awareness, να διευρύνετε την βάση-κοινού σας, να αυξήσετε το engagement ή να δημιουργήσετε ένα community?  Διατηρήστε τους στόχους σας απλούς και ρεαλιστικούς. Ωστόσο, είναι σημαντικό οι στόχοι  Marketing των Social Media να ευθυγραμμίζονται με τους γενικούς επιχειρηματικούς σας στόχους.

2. Γνωρίστε το κοινό-στόχο σας
Ερευνήστε και μάθετε τα πάντα για το πιθανό κοινό σας και τις προσωπικότητές τους. Και είναι πιο εύκολο από όσο νομίζετε. Με τόσα πολλά διαθέσιμα εργαλεία ανάλυσης Social Media, θα έχετε όλες τις σε βάθος πληροφορίες για τους Followers σας.

3. Επιλέξτε τα σωστά Social Media
Πάνω απ 'όλα, μπορείτε να προσδιορίσετε ποια Social Media θα αξιοποιήσετε. Ο στόχος δεν είναι να βρίσκεστε σε κάθε αλλά να βρίσκεστε στα κανάλια στα οποία το κοινό-στόχος σας ξοδεύει χρόνο, ώστε να μπορείτε να συνδεθείτε μαζί τους στα κανάλια που είναι πιο ωφέλιμα για αυτό.
Ανάλογα με την εταιρεία σας και τα προϊόντα που πουλάτε, επιλέξτε ένα δίκτυο που ευθυγραμμίζεται με την βάση σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ξοδέψετε τον χρόνο και τις προσπάθειές σας στα σωστά Social Media.

4. Αναλύστε τον ανταγωνισμό
Είναι ζωτικής σημασίας να αναλύσετε το κοινό σας καθώς και τους ανταγωνιστές στον κλάδο σας. Παρακολουθήστε συγκεκριμένα key-words, φράσεις και hashtags. Ο στόχος σας είναι να εντοπίσετε στρατηγικές που δεν λειτουργούν για εσάς και να βρείτε άλλες εταρείες που έχουν μια εναλλακτική λύση ή μπορείτε να έχετε εντελώς μοναδικές καμπάνιες eshop και να είστε επιτυχημένοι.

5. Δημιουργήστε ελκυστικό περιεχόμενο

Είτε πρόκειται για promotional post είτε για διαφήμιση στα Social Media πρέπει να δημιουργείτε συνεχώς ελκυστικό περιεχόμενο. Η ποιότητα είναι μια σημαντική πτυχή οποιασδήποτε social ή content στρατηγικής. Πρέπει το περιεχόμενο να προωθεί την προσωπικότητα της επιχείρησής σας. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να το εστιάσετε γύρω από ένα θέμα. Αυτό θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε συνεπές και αισθητικά ευχάριστο περιεχόμενο.

6. Επικοινωνήστε με το κοινό σας

Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε περιεχόμενο στα Social Media καθημερινά. Αλλά η αλληλεπίδραση είναι κρίσιμη. Φροντίστε λοιπόν να επικοινωνείτε έγκαιρα με το κοινό σας. Δεν είναι θέμα ποσότητας, αλλά ποιότητας. Δημοσιεύστε σε στιγμές που οι Followers σας είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν. Αυτό διασφαλίζει ότι δεν θα χαθούν πιθανές ευκαιρίες για engagement. Επίσης, προσπαθήστε να ανταποκριθείτε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να αγνοήσετε χρήστες που ήδη αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας.

7. Σκεφτείτε μακροπρόθεσμα

Τα Social Media είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του Marketing. Ωστόσο, πρέπει να διαχειρίζεστε και να υπολογίζετε το budget που απαιτείται για τις εκάστοτε καμπάνιες. Αυτό περιλαμβάνει την έκθεση στα Social Media, καθώς και σε Mobile Apps, Websites, Email. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να παρέχετε μια ολοκληρωμένη αλλά συνεπή εμπειρία καταναλωτή.

Η βασική λύση είναι να διαθέσετε ένα budget για να συμπεριλάβετε όλες τις βασικές πτυχές της στρατηγικής Marketing σας. Ωστόσο, ακολουθήστε τις πιο καινοτόμο τάσεις της τεχνολογία που εισέρχονται στην αγορά.

Σημαντικό πριν προχωρήσετε στην Social Media καμπάνια σας είναι η κατασκευή website της εταιρείας σας, στην οποία θα οδηγούνται οι χρήστες μέσα από link αναρτήσεων.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε