Web Design
Τι είναι το Geofencing Marketing Site

Τι είναι το Geofencing Marketing Site και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας;

Το Geofencing Marketing μπορεί να αξιοποιηθεί με αρκετούς τρόπους. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε το κοινό-στόχο σας ενώ αυτός ψωνίζει με τον ανταγωνιστή σας, ενώ περιηγείται στο offline ή online κατάστημά σας ή ακόμα και όταν ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία σας. Τι ακριβώς είναι όμως το Geofencing Marketing;

Geofencing Marketing ονομάζεται ένας τύπος Marketing βάσει τοποθεσίας που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με χρήστες smartphone σε μια καθορισμένη γεωγραφική περιοχή, όπως ένα κατάστημα, μέσω mobile apps ή mobile webpages.

Ως τεχνολογία που βασίζεται στην τοποθεσία, βασίζεται σε πολλές τεχνολογίες, όπως Wi-Fi, GPS, αναγνώριση ραδιοσυχνοτήτων (RFID) και Bluetooth. Αν και αυτό φαινόταν αδύνατο πριν από δεκαετίες, είναι πλέον πραγματικότητα για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.

Ποια είναι τα οφέλη του
Geofencing Marketing για το eshop και την επιχείρησή σας;

1. Αυξάνει το loyalty
Κοστίζει δέκα φορές περισσότερο να κερδίσεις νέο κοινό από το να διατηρήσεις ένα υπάρχον. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το loyalty, δηλαδή το να μείνει «πιστό» το κοινό σας στο προϊόν ή την υπηρεσία σας είναι τόσο σημαντικό στη σημερινή αγορά. Με το Geofencing Marketing προωθείτε το προϊόν σας με ένα πρωτότυπο τρόπο, δημιουργώντας μια καταπληκτική εμπειρία χρήστη. Γιατί, λοιπόν  να μην μοιραστούν αυτή τους την εμπειρία και με άλλους χρήστες.

2. Εξετάστε data ή analytics
Ένα βασικό μέρος του Geofencing Marketing είναι τα analytics. Βασίζεται σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, τα οποία σας παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για την επόμενη καμπάνια σας. Μερικά metrics που μπορείτε να αναλύσετε είναι Ad impressions or views και Conversion zone visits.

3. Βελτιώστε το User Engagement

Με βάση τα δεδομένα που έχετε συγκεντρώσει, μπορείτε να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας και να ενισχύσετε τα ποσοστά Engagement των χρηστών σας. Με λίγα λόγια, βελτιώνετε το κοινό σας για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα. Ανακαλύπτετε επίσης ποια Call-To-Action (CTA) και τα ad copy σας.

Ποια είναι μερικά Tips που μπορείτε να εφαρμόσετε;


1. Εφαρμόστε το σωστό μέγεθος

Ο γενικός κανόνας του Geofencing είναι ότι η στοχευμένη περιοχή σας απέχει μόλις τέσσερα έως πέντε λεπτά με τα πόδια από το κατάστημά σας. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να το αυξήσετε σε τέσσερα ή πέντε λεπτά με το αυτοκίνητο.


2. Αναζητήστε το Target group σας
Το κοινό-στοχος σας είναι απαραίτητο για το Geofencing Marketing. Εάν καταλαβαίνετε ποιο είναι το κοινό σας και τι θέλει, μπορείτε να δημιουργήσετε μια περιοχή-στόχο που θα οδηγήσει σε αποτελέσματα.

3. Κάντε τη διαφήμισή σας ενεργή

Θα πρέπει να αναπτύξετε διαφημίσεις που δεν είναι spammy.. Εάν, για παράδειγμα, προωθείτε ένα νέο προϊόν, προσκαλέστε τους χρήστες να το δοκιμάσουν αντί να τους πείτε να το αγοράσουν. Με αυτήν την προσέγγιση, τους καθοδηγείτε στην αγορά με φυσικό τρόπο.

Όπως πολλά εργαλεία Digital Marketing, το Geofencing Marketing θα υποστηρίξει και θα συμπληρώσει τη στρατηγική Digital Marketing που έχετε. Ωστόσο, εκτός από κάθε στρατηγική που σχεδιάζετε να εφαρμόσετε, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην προσπάθειά επίτευξης των στόχων σας θα συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό η σωστή κατασκευή του σάιτ σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε