Web Design
Website Conversion Rate Optimization στρατηγικές

Website Conversion Rate Optimization: Ποιες είναι οι στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε

Σήμερα, οι περισσότερες ομάδες Marketing επικεντρώνονται στο traffic προς τα websites με την ελπίδα ότι αυτή η επισκεψιμότητα στη συνέχεια θα μετατραπεί σε κατάλληλους δυνητικούς πελάτες. Η αξιοποίηση της υπάρχουσας επισκεψιμότητας και των δυνητικών πελατών μπορεί να ωθήσει τις εταιρείες προς τη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη. Εκεί μπαίνει το Conversion Rate Optimization (CRO).

CRO είναι η διαδικασία βελτίωσης του website σας για να αυξήσετε τον αριθμό των δυνητικών πελατών που δημιουργείτε και επιτυγχάνεται μέσω βελτιώσεων περιεχομένου, split testing και βελτιώσεων ροής εργασίας. Η βελτιστοποίηση του CRO έχει ως αποτέλεσμα δυνητικούς πελάτες υψηλής πιστοποίησης, αυξημένα έσοδα και χαμηλότερο κόστος απόκτησης.

Αρχικά, τι είναι το Conversion Rate;

Το Conversion Rate είναι το ποσοστό των χρηστών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια, όπως τη συμπλήρωση ενός web form, την εγγραφή σε μια υπηρεσία ή την αγορά ενός προϊόντος. Ένα υψηλό Conversion Rate σημαίνει ότι το website σας είναι καλά σχεδιασμένο, μορφοποιημένο αποτελεσματικά και ελκυστικό στο κοινό-στόχο σας.

Ποιες είναι μερικές από τις στρατηγικές Conversion Rate Optimization που μπορείτε να εφαρμόσετε;

1) Προσθέστε ροές δυνητικών πελατών στο ιστολόγιό σας.

Η ροή δυνητικών πελατών είναι στοιχείο CRO που μπορείτε να συμπεριλάβετε στο website σας. Πρόκειται για αναδυόμενα παράθυρα υψηλής μετατροπής που έχουν σχεδιαστεί για να προσελκύουν την προσοχή και να προσφέρουν αξία.

2) Εκτελέστε δοκιμές στο landing page σας
Οι landing pages αποτελούν σημαντικό κομμάτι του σύγχρονου Marketing και αναπόσπαστο μέρος του CRO. Αυτό συμβαίνει επειδή ένα landing page είναι όπου ένας χρήστης εντάσσεται στο κοινό ή ένας υπάρχων υποψήφιος χρήστης αλληλεπιδρά πιο βαθιά με την εταιρεία σας. Για να βελτιστοποιήσετε ένα landing page, εκτελέστε A/B testing για να προσδιορίσετε τις καλύτερες δυνατότητες σχεδίασης και περιεχομένου για τα μέλη του κοινού.

3) Εντάξτε δυνητικούς χρήστες στο κοινό σας 

Υπάρχουν συγκεκριμένες ενέργειες που θα πρέπει να ενθαρρύνετε αυτούς τους χρήστες να ενταχθούν στο κοινό σας και μπορούν να αναλάβουν δράση μέσω ενός συνδυασμού προσεκτικά σχεδιασμένων eshop / ιστοσελίδων, συναρπαστικών και καθαρών copies και έξυπνων CTA. Αυτό εξαρτάται από το προϊόν και τη διαδικασία πωλήσεών σας, αλλά το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να εκτελέσετε μια σειρά δοκιμών για να μάθετε τι δημιουργεί τους περισσότερους χρήστες. Το «κλειδί» εδώ είναι να αναζητήσετε τρόπους για να αφαιρέσετε τα αρνητικά σημεία από τη διαδικασία πωλήσεών σας.  

4) Live Chat Software
Χρησιμοποιήστε live chat software για να συνομιλήσετε με τους χρήστες του website σας σε πραγματικό χρόνο και να προσφέρετε υποστήριξη και καθοδήγηση όπως απαιτείται. Για να αυξήσετε τα conversions, προσθέστε αυτές τις δυνατότητες ανταλλαγής μηνυμάτων στις ιστοσελίδες σας υψηλής απόδοσης — όπως οι σελίδες τιμών και προϊόντων — ώστε οι υποψήφιοι χρήστες να λαμβάνουν τις πληροφορίες που θέλουν σε πραγματικό χρόνο.

5) Βελτιστοποιήστε τα blog posts υψηλής απόδοσης
Και πάλι, η δημοσίευση άρθρων blog «ανοίγει» την πόρτα για μια μεγάλη ευκαιρία για conversions. Ακόμη περισσότερο εάν έχετε ήδη περιεχόμενο blog  στο website σας. Για να ξεκινήσετε τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου του blog σας, βρείτε τις αναρτήσεις σας με τα υψηλότερα επίπεδα web traffic αλλά χαμηλά ποσοστά conversions.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάτε, η σωστή κατασκευή site της εταιρείας θα σας βοηθήσει να  πετύχετε τους στόχους της καμπάνιας σας Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε