Web Design
Digital Marketing Ιστοσελίδας

Τι είναι το Digital Marketing Ιστοσελίδων

Το Digital Marketing αναφέρεται σε οποιοδήποτε Marketing Ιστοσελίδας χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές συσκευές και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από ειδικούς Marketing για τη μετάδοση διαφημιστικών μηνυμάτων και τη μέτρηση του αντίκτυπού του στο ταξίδι του χρήστη σας. Στην πράξη, αναφέρεται συνήθως σε καμπάνιες Marketing που εμφανίζονται σε υπολογιστή, τηλέφωνο, tablet ή άλλη συσκευή. Μπορεί να πάρει πολλές μορφές, όπως Online Video, Display Ads, Marketing μηχανών αναζήτησης, πληρωμένες διαφημίσεις στα Social καθώς και αναρτήσεις στα Social Media.

Τι είναι το Digital Marketing;

Πιο συγκεκριμένα, το Digital Marketing, που ονομάζεται επίσης και Online Marketing, είναι η προώθηση εταιρειών για σύνδεση με δυνητικούς πελάτες, χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο και άλλες μορφές ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τα Social Media και τη διαφήμιση μέσω διαδικτύου, αλλά και μηνύματα κειμένου και πολυμέσων ως κανάλι Marketing.

Inbound Marketing έναντι Digital Marketing.

Το Digital Marketing και το Inbound Marketing συγχέονται εύκολα και είναι λογικό. Το Digital Marketing χρησιμοποιεί πολλά από τα ίδια εργαλεία με το Inbound Marketing, όπως το Email και το Online περιεχόμενο. Και τα δύο υπάρχουν για να τραβήξουν την προσοχή των δυνητικών πελατών και να τους μετατρέψουν τελικά σε πελάτες.

Το Digital Marketing εξετάζει πώς κάθε μεμονωμένο εργαλείο μπορεί να μετατρέψει τους υποψήφιους αγοραστές. Η στρατηγική Digital Marketing μιας εταιρείας μπορεί να χρησιμοποιεί πολλαπλές πλατφόρμες ή να επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της σε μία πλατφόρμα.

Το Inbound Marketing είναι μια ολιστική έννοια. Λαμβάνει υπόψη πρώτα τον στόχο, μετά εξετάζει τα διαθέσιμα εργαλεία για να προσδιορίσει ποια θα προσεγγίσουν αποτελεσματικά τους πελάτες-στόχους και στη συνέχεια, σε ποιο στάδιο της διοχέτευσης πωλήσεων θα πρέπει αυτό να συμβεί.

Μερικοί τύποι του Digital Marketing.

Υπάρχουν τόσες εξειδικεύσεις στο Digital Marketing, όσοι είναι και οι τρόποι αλληλεπίδρασης με τη χρήση Digital Media. Ενδεικτικά μερικοί τύποι είναι οι εξής:

1. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO, είναι τεχνικά ένα εργαλείο του Marketing και όχι μια μορφή Marketing από μόνη της. Ορίζεται και ως «η τέχνη και η επιστήμη να κάνεις τις ιστοσελίδες ελκυστικές για τις μηχανές αναζήτησης».

Το SEO είναι επιστήμη γιατί, απαιτεί από εσάς να ερευνήσετε και να σταθμίσετε διαφορετικούς παράγοντες που συμβάλλουν για να επιτύχετε την υψηλότερη δυνατή κατάταξη.

Σήμερα, μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής ιστοσελίδας, τα πιο σημαντικά στοιχεία που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τη βελτιστοποίηση της περιλαμβάνουν: την ποιότητα περιεχομένου, το επίπεδο αφοσίωσης των χρηστών, τη φιλικότητα προς το κινητό, τον αριθμό και την ποιότητα εισερχόμενων συνδέσμων.

Η στρατηγική χρήση αυτών των παραγόντων κάνει το SEO επιστήμη, αλλά το απρόβλεπτο που εμπλέκεται το καθιστά τέχνη. Στο SEO, δεν υπάρχει συνεπής κανόνας για την υψηλή κατάταξη. Η Google αλλάζει σχεδόν συνεχώς τον αλγόριθμό της, επομένως είναι αδύνατο να γίνουν ακριβείς προβλέψεις. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να παρακολουθείτε στενά την απόδοση της σελίδας σας και να κάνετε ανάλογες προσαρμογές.

2. Social Media Marketing

Το Social Media Marketing σημαίνει αύξηση της επισκεψιμότητας και της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας, εμπλέκοντας τους χρήστες σε συζητήσεις στο διαδίκτυο. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για τo Social Media Marketing είναι το Facebook, το Twitter και το Instagram, με το LinkedIn και το YouTube να μην είναι πολύ πίσω.

Επειδή τo Social Media Marketing περιλαμβάνει ενεργά τη συμμετοχή του κοινού, έχει γίνει ένας δημοφιλής τρόπος για να τραβήξετε την προσοχή. Είναι το πιο δημοφιλές μέσο περιεχομένου για επαγγελματίες του B2C Μarketing και κερδίζει έδαφος και στη σφαίρα B2B.

Τo Social Μedia Μarketing προσφέρEI ενσωματωμένες μετρήσεις αφοσίωσης, οι οποίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε το πόσο καλά προσεγγίζετε το κοινό σας. Μπορείτε να αποφασίσετε ποιοι τύποι αλληλεπιδράσεων έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για εσάς, είτε αυτό σημαίνει τον αριθμό των κοινοποιήσεων, τα σχόλια ή τα συνολικά clicks στον ιστότοπό σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε