Web Design
ιστοσελίδες μικρών επιχειρήσεων

Αξίζει η διαφήμιση στο YouTube για ιστοσελίδες μικρών επιχειρήσεων;

Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις στο YouTube θα μπορούσαν να κοστίζουν στις μικρές επιχειρήσεις πάρα πολλά χρήματα το μήνα, τότε αξίζουν τον κόπο;

Και όμως, ναι! Τα οφέλη μιας σταθερής διαφημιστικής καμπάνιας ιστοσελίδας στο YouTube μπορούν να καλύψουν πλήρως τα έξοδά της.

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένα οφέλη της διαφήμισης στο YouTube για μικρές επιχειρήσεις.

1. Αυξημένη εμβέλεια.

Το YouTube προσφέρει έναν συνδυασμό Social Media και μιας τυπικής πλατφόρμας Video. Αυτό σημαίνει ότι ενθαρρύνει την αφοσίωση των χρηστών και προωθεί την εύκολη κοινή χρήση, προβάλλοντας τη διαφήμισή σας σε δισεκατομμύρια χρήστες.

Με το YouTube οι επιχειρήσεις μπορούν να διαφημιστούν από οποιαδήποτε θέση με επιτυχία στην πλατφόρμα. Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο ανήκετε, πιθανότατα υπάρχουν δημιουργοί YouTube σε αυτήν τη θέση που δημιουργούν ενεργά Videos. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής ιστοσελίδας, η τοποθέτηση των διαφημίσεών σας σε αυτά τα Videos μπορεί να προωθήσει την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να σας βοηθήσει να κερδίσετε νέους χρηστές.

Το YouTube σας επιτρέπει, επίσης, να επεκτείνετε την εμβέλεια της Marketing Campaign σας. Μπορείτε να αναβαθμίσετε αυτόματα το Marketing Podcast, δημοσιεύοντας αποσπάσματα επεισοδίων στο YouTube και προσελκύοντας περισσότερους ακροατές.

2. Υψηλή στόχευση.

Οι διαφημίσεις YouTube έχουν πολλές επιλογές στόχευσης, επομένως είναι εύκολο να δημιουργήσετε ειδικά στοχευμένες διαφημίσεις για τη θέση σας και να τις μετατρέψετε σε δυνητικούς πελάτες.

3. Επιρροή στη συμπεριφορά των δυνητικών πελατών.

Η παρακολούθηση διαφημίσεων YouTube έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει τη συμπεριφορά των δυνητικών πελατών. Μάλιστα, μια μελέτη του 2019 αποκάλυψε ότι το YouTube ήταν η #1 πλατφόρμα επιρροής! Ήταν η κορυφαία πλατφόρμα για να ανακαλύψουν και να ερευνήσουν νέα προϊόντα οι χρήστες.

Οι διαφημίσεις YouTube είναι ιδανικές για προβολή, καθώς τα Videos μπορούν να παρουσιάσουν ένα προϊόν ή να τονίσουν τα οφέλη μιας υπηρεσίας σε 30 δευτερόλεπτα ή λίγο περισσότερο. 

4. Αποτελεσματική επικοινωνία.

Ανεξάρτητα από το πόσο απλή ή σύνθετη είναι η υπηρεσία του προϊόντος σας, οι διαφημίσεις YouTube μπορούν να λειτουργήσουν για εσάς.

Οι διαφημίσεις σας μπορεί να είναι απλές. Για παράδειγμα, μια διαφήμιση 10 δευτερολέπτων με εκπτώσεις μπορεί να προσελκύσει τους χρηστές να κάνουν click.

Μπορείτε, επίσης, να δημιουργήσετε σύνθετες διαφημίσεις που εμβαθύνουν σε μια συγκεκριμένη πτυχή του προϊόντος σας. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση για λογισμικό διαχείρισης έργου, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε μια βασική διαφήμιση 30 δευτερολέπτων με την εταιρεία και τις δυνατότητες της ή μπορείτε να δημιουργήσετε μια λεπτομερή διαφήμιση 10 λεπτών που να εξηγεί μια συγκεκριμένη λειτουργία αυτού του εργαλείου.

5. Υψηλότερη αξία για την επιχείρησής σας.

Σπάνια γίνεται λόγος για αυτό, αλλά οι διαφημίσεις YouTube, μαζί με άλλα ψηφιακά στοιχεία, θα προσδώσουν στην επιχείρησή σας μεγαλύτερη αξία.

Μια υψηλότερη αποτίμηση της επιχείρησης είναι σημαντική, καθώς διευκολύνει τη διαχείριση της εταιρείας σας, τις διαπραγματεύσεις κατά τη διάρκεια συγχωνεύσεων/εξαγορών ή ακόμα και την πώληση της επιχείρησής σας στο μέλλον.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε