Web Design
Social Media Leads: 4 τακτικές για να αυξηθούν οι δυνητικοί πελάτες της ιστοσελίδας eshop σας

Social Media Leads: 4 τακτικές για να αυξηθούν οι δυνητικοί πελάτες της ιστοσελίδας eshop σας

Για τους επαγγελματίες του Marketing που είναι έτοιμοι να προχωρήσουν πέρα από το brand awareness και το engagement της εταιρείας, είναι ζωτικής σημασίας να μάθουν πώς να αποκτούν περισσότερους δυνητικούς πελάτες στα Social Media. Ένας δυνητικός πελάτης (lead) είναι κάθε πληροφορία που μοιράζεται κάποιος και που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να επικοινωνήσετε μαζί του. Αυτό περιλαμβάνει ονόματα, διευθύνσεις Emails, επαγγέλματα, εργοδότες ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που μοιράζεται μαζί σας ένας χρήστης Social Media. Ο τρόπος με τον οποίο ορίζετε έναν ποιοτικό δυνητικό πελάτη εξαρτάται από τον κλάδο, την καμπάνια και τους στόχους σας. Σε γενικές γραμμές, ένας ποιοτικός υποψήφιος χρήστης θα περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες και σαφείς ενδείξεις πρόθεσης συνεργασίας με την επιχείρησή σας. Αξίζει να θυμάστε ότι όταν πρόκειται για τη δημιουργία δυνητικών πελατών Social Media, η ποιότητα συχνά έχει μεγαλύτερη σημασία από την ποσότητα.

Πώς να αποκτήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες στα Social Media

1. Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας

Προτού προγραμματίσετε την επόμενη καμπάνια δυνητικών πελατών σας Social Media, βεβαιωθείτε ότι όλα είναι κατάλληλα για να συλλέξετε οργανικά δυνητικούς πελάτες. Το προφίλ σας θα πρέπει να παρέχει τα μέσα στους χρήστες να επικοινωνήσουν μαζί σας, να εγγραφούν στο Newsletter σας, να ψωνίσουν και πολλά άλλα. Παρέχετε στοιχεία επικοινωνίας, Δημιουργήστε Call- To - Action buttons όπως Book, Reserve, Get Tickets και προσθέστε ένα ink στο bio σας.

2. Δημιουργήστε περιεχόμενο με δυνατότητα κλικ

Χωρίς συναρπαστικό περιεχόμενο, δεν θα συλλέξετε δυνητικούς πελάτες. Είναι τόσο απλό.Θυμηθείτε, όλοι στα social media ανταγωνίζονται για την προσοχή. Και το εύρος προσοχής είναι μικρότερο από ποτέ. Οι εικόνες πρέπει να είναι ευκρινείς και το copy πρέπει να είναι ακόμη πιο ευκρινές.

3. Σχεδιάστε φιλικές προς το χρήστη Landing Pages

Εάν έχετε πείσει κάποιον να κάνει κλικ στο link σας, μην τον απογοητεύσετε με μια πρόχειρη Landing Page. Μια καλή Landing Page δεν θα κουράσει οπτικά το χρήστη και θα μπορεί να σαρωθεί εύκολα. Θα πρέπει να παρέχει στους χρήστες μια σαφή διαδρομή και να προσπαθεί να είναι όσο το δυνατόν πιο προσωπική.

4. Προσφέρετε το σωστό κίνητρο

Δώστε στους χρήστες έναν λόγο να μοιραστούν πληροφορίες μαζί σας. Ανάλογα με τον τύπο δυνητικού πελάτη που θέλετε να συλλέξετε, υπάρχουν διαφορετικά κίνητρα που μπορείτε να προσφέρετε για να προωθήσετε μια συμφωνία, όπως ένας εκπτωτικός κωδικός

Εκτός από τα Social Media, μην ξεχνάτε να δώσετε βάρος και στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, η οποία θα προσφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα στην στρατηγική σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε