Web Design
Social Commerce ιστοσελίδων

Social Commerce: Τι είναι και γιατί πρέπει να το δοκιμάσετε σε αυτές τις ιστοσελίδες;

Social Commerce (κοινωνικό εμπόριο) είναι η διαδικασία πώλησης προϊόντων απευθείας στα Social Media. Με το κοινωνικό εμπόριο, ολόκληρη η εμπειρία αγορών — από την ανακάλυψη προϊόντων και την έρευνα έως τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς — λαμβάνει χώρα απευθείας σε μια πλατφόρμα Social Media. Μερικά από τα πιο δημοφιλή Social Media που επιτρέπουν το κοινωνικό εμπόριο είναι το Instagram, το Facebook και το Pinterest. Μην το μπερδεύεται με το E-Commerce. Το E- Commerce αναφέρεται σε μια εμπειρία αγορών μέσω website ή app. Το Social Commerce εξ ορισμού, επιτρέπει στον χρήστη να κάνει την αγορά του μέσα από την εμπειρία του στα Social Media. Το Social Commerce δεν είναι E-Commerce.

To Social Commerce μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη για την εταιρεία σας. Οι αγορές στα Social Media κάνουν την εμπειρία πολύ πιο διαδραστική από ένα τυπικό E-Commerce. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να συμβουλεύονται τους φίλους τους για αγορές και να αλληλεπιδρούν απευθείας με τα brands που αγαπούν. Ακόμη το κοινωνικό εμπόριο όχι μόνο επιταχύνει τη διαδικασία συναλλαγής, αλλά προσφέρει επίσης έναν απίστευτο τρόπο συλλογής comments.

Ο κατάλογός σας με τα προϊόντα είναι εκεί έξω στον κόσμο για να τον εξετάσουν και να συζητήσουν οι χρήστες μαζί. Εάν τα δημογραφικά στοιχεία που στοχεύετε είναι μεταξύ 18 και 34 ετών, είναι ήδη στο διαδίκτυο και περιμένουν να ψωνίσουν ενώ κάνουν scroll. Αυτό είναι πλέον το σύγχρονο εμπορικό κέντρο

Tips για ένα αποτελεσματικό Social Commerce
- Μια γρήγορη και επαγγελματική απάντηση στην ερώτηση ενός χρήστη μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ μιας πώλησης και ενός εγκαταλειμμένου καλαθιού αγορών. Με τα κατάλληλα εργαλεία, μπορείτε να αυτοματοποιήσετε την εξυπηρέτηση κοινού σας και να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες σας φροντίζονται 24/7.

- Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας: Θυμηθείτε και το social κομμάτι, μην εστιάζετε μόνο στις πωλήσεις: Απαντήστε σε ερωτήσεις του κοινού προσφέρετε αξία και ενδιαφέρον περιεχόμενο, γίνετε αυθεντικοί. Ρυθμίστε ένα chatbot για να βοηθήσετε τους χρήστες να προχωρήσουν στο ταξίδι των αγορών τους.

- Ακούστε στρατηγικά: Έχετε μια θέση στην πρώτη σειρά για το κοινό σας. Αξιοποιήστε το στο έπακρο. Παρακολουθήστε προσεκτικά τα comments και shares στο Κατάστημά σας και απαντήστε ή προσφέρετε εξυπηρέτηση κοινού όταν είναι απαραίτητο.Η ρύθμιση της παρακολούθησης κοινωνικής δικτύωσης σε όλες τις πλατφόρμες μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να λαμβάνετε σχόλια ή νέα του κλάδου

Φυσικά βάση για το Social Commerce θα αποτελέσει και η κατασκευή ιστοσελίδων της εταιρείας σας μέσω της οποίας το κοινό θα μάθει περισσότερα για σας και την εταιρεία σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε