Web Design
το Brand Awareness του website σας

SEO: Πώς να βελτιώσετε το Brand Awareness του website σας

Το SEO είναι σημαντικό για κάθε επιχείρηση που θέλει να φτάσει στις κορυφαίες θέσεις στα SERP. Οι εταιρείες που εστιάζουν τις προσπάθειές τους στη βελτιστοποίηση των σελίδων τους, στην έρευνα λέξεων-κλειδιών και στην ενίσχυση της ταχύτητας και της απόδοσης του Website τους για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη, μπορούν να δημιουργήσουν μια ισχυρή digital παρουσία.  Και αυτό είναι υπέροχο γιατί τους δίνει μεγαλύτερο visibility και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ωστόσο, το να ξεχωρίσεις στα SERP μπορεί να είναι δύσκολο ακόμα κι αν καταφέρεις να καταταγείς σε κορυφαίες θέσεις. Αυτό συμβαίνει επειδή, ανεξάρτητα από τον κλάδο και τη θέση που βρίσκεστε, υπάρχουν ήδη καθιερωμένα ονόματα που γνωρίζουν οι χρήστες και ελκύονται όταν τα βλέπουν

Παρακάτω θα βρείτε 3 Tips για να βελτιώσετε το Brand Awareness μέσω SEO


1. Δημιουργήστε μια συνολικής Digital παρουσίας

Είναι δύσκολο να τα καταφέρετε στα SERP αν ο ιστότοπός σας είναι το μόνο μέρος όπου αναφέρεται το εμπορικό σήμα σας. Για να ενισχύσετε την παρουσία και την εξουσία σας, πρέπει να αυξήσετε την online προβολή του eshop / ιστοσελίδας σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργήσετε προφίλ στα Social Media, να καταχωρίσετε την εταιρεία σας σε καταλόγους, να δημιουργήσετε μια καταχώριση στο Google My Business κλπ. Με λίγα λόγια, το όνομά σας πρέπει να κυκλοφορεί σε όλο το Διαδίκτυο, έτσι οι άνθρωποι θα αισθάνονται ότι όπου κι αν κοιτάξουν, βλέπουν το λογότυπο και το περιεχόμενό σας. Αυτό θα δημιουργήσει ένα buzz γύρω από την εταιρεία σας που τόσο οι χρήστες όσο και οι μηχανές αναζήτησης τείνουν να παρατηρούν.

2. Διαχειριστείτε την Online φήμη σας

Η τεχνογνωσία, η εξουσία και η αξιοπιστία σας είναι αυτά που διαμορφώνουν τη βαθμολογία σας στο Google EAT, η οποία είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης.

Οι αλγόριθμοι κατάταξης λαμβάνουν υπόψη την Online φήμη του Website για να διαπιστώσουν εάν είναι αξιόπιστος και αν αξίζει να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης για σχετικά ερωτήματα. Εάν έχετε κακές κριτικές και οι χρήστες σας θα αναφέρουν με αρνητικό συναίσθημα, αυτό θα βλάψει την ικανότητά σας να φτάσετε στις κορυφαίες θέσεις στα SERP.

3. Αντιστοίχιση με τις τεχνικές και ποιοτικές απαιτήσεις της Google 

Για να μπορέσετε να κατατάξετε ψηλά στις αναζητήσεις και να δημιουργήσετε αναγνωρισιμότητα εταιρείας, το Website και το περιεχόμενό σας πρέπει να βελτιστοποιηθούν ώστε να πληρούν τα πρότυπα της Google. Η εταιρεία έχει αυστηρές οδηγίες σχετικά με το τι θεωρείται περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και ποιες τεχνικές απαιτήσεις πρέπει να πληροί ένα Website για να είναι άξιος αναζήτησης.

Αυτό συμβαίνει επειδή η Google θέλει να βεβαιωθεί ότι θα έρθει μια στιγμή που κάθε σελίδα στα SERP θα προσφέρει μια ικανοποιητική εμπειρία χρήστη.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι, εκτός από την σωστή εφαρμογή του SEO στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η τέλεια κατασκευή της ιστοσελίδας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε