Web Design
Πώς το copywriting μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο website σας

Πώς το copywriting μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο website σας

Το copywriting είναι μια πολύ σημαντική δεξιότητά που χρειάζεται να έχει κανείς που δημιουργεί περιεχόμενο στο διαδίκτυο. Το κείμενο στο landing page σας, το περιεχόμενο των promotional emails, και τα captions στις φωτογραφίες σας στα Social Media, ονομάζονται copy και αποτελούν μέρος της διαδικασίας του copywriting. Συνιστά τον σύγχρονο τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους χρήστες. Η κατασκευη ιστοσελιδας σε συνδυασμο με το copywritting θα δώσει μία ολοκληρωμένη εμπειρία στον χρήστη και θα τραβήξει την προσοχή του μέσα στον ανταγωνισμό.

Βρείτε ποιο είναι το κοινό σας

Προτού δημιουργήσετε αποτελεσματικά και εύστοχα copy που εξηγούν στους χρήστες γιατί θα έπρεπε να προτιμήσουν το προϊόν σας ή η υπηρεσία σας, πρέπει να γνωρίζετε σε ποιον απευθύνεστε. Για να προσδιορίσετε ποιο είναι το κοινό σας, δοκιμάστε να δημιουργήσετε πολλά User Personas. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε κάποια έρευνα, να μάθετε ποιες ομάδες ανθρώπων χρησιμοποιούν το προϊόν σας και να βρείτε τι κοινά έχουν. Εξετάστε μερικά από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά και πώς μπορούν να ισχύουν για τους υποθετικούς πελάτες σας:

  • Κοινωνικοοικονομική κατάσταση
  • Εργασιακοί ρόλοι και κλάδος ενασχόλησης
  • Οικογενειακή κατάσταση
  • Ηλικία
  • Τοποθεσία

Μόλις προσδιορίσετε μερικά χαρακτηριστικά που συνιστούν το κοινό σας, μπορείτε στη συνέχεια να δημιουργήσετε πολλά personas για στόχευση. Υπάρχει μια ποικιλία πιθανών personas που μπορεί να χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας.

Δώστε έμφαση στη δράση

Αν θέλετε περισσότερα άτομα να επιλέξουν προϊόντα και υπηρεσίες σας, να εγγραφούν στο newsletter ή να επικοινωνήσουν μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες, μην περιμένετε έως το call to action. Εισάγετε ρήματα και φράσεις που δηλώνουν τη δράση σε όλο το copy σας, ιδιαίτερα εκείνα που κάνουν τον αναγνώστη να οραματιστεί κάτι. Τέλος, προσαρμόστε τα copy σας καταλλήλως ένα πρόκειται για αναρτήσεις σε πλατφόρμες Social Media, όπως το Instagram.

Να είστε απλοί και συνοπτικοί

Έχετε λίγα δευτερόλεπτα για να πείσετε έναν επισκέπτη στον ιστότοπό σας ότι αξίζει να συνεχίσει να πλοηγείται αλλά δεν θα το καταφέρετε αν τα κείμενα σας είναι υπερβολικά μεγάλα και περίπλοκα. Άλλωστε, οι περισσότεροι χρήστες διαβάζουν μόνο το 20% του περιεχομένου μιας σελίδας και αυτός ο αριθμός τείνει να ποικίλλει αντίστροφα με την ποσότητα περιεχομένου σε μια ιστοσελίδα.

Γράψτε έχοντας κατά νου το SEO

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το πώς οι άνθρωποι αναζητούν, οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης αλλάζουν. Σήμερα, η Google θέλει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που έχει απήχηση στους αναγνώστες. Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο τέτοιας ποιότητας που είναι επίσης βελτιστοποιημένο για μηχανές αναζήτησης, πρέπει:

Να καθορίσετε τι ψάχνουν οι πελάτες σας

Στη συνέχεια, γράψτε copy που απευθύνονται σε αυτούς τους όρους αναζήτησης. Η επίλυση των ερωτημάτων αναζήτησης των χρηστών είναι ο απώτερος στόχος της Google.

Να γράψετε ένα ενδιαφέρον meta-title και περιγραφή για να προσελκύσετε τους χρήστες σας

Αυτές είναι οι πληροφορίες που βλέπουν οι χρήστες κατά την περιήγηση στα αποτελέσματα της σελίδας της μηχανής αναζήτησης. Είναι τελικά αυτό που κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός αναγνώστη που κάνει κλικ στον ιστότοπο σας έναντι αυτόν του ανταγωνιστή σας.

Να ρίξετε μια ματιά στο τι κάνει ο ανταγωνισμός σας 

Τι γράφουν; Τι λέξεις χρησιμοποιούν; Χρησιμοποιήστε τους ανταγωνιστές σας ως σημείο αναφοράς για να κάνετε το περιεχόμενό σας ακόμα καλύτερο.

Να γράψετε συνοπτικούς τίτλους

Ένας καλός τίτλος μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του χρήστη στο να συνεχίσει να διαβάζει το κύριο κείμενο το οποίο συνοδεύει. Έχοντας αυτό υπόψη, μπορείτε να κάνετε τους τίτλους σας πιο ενδιαφέροντες ακολουθώντας αυτές τις τέσσερις συμβουλές:

  • Πείτε στον αναγνώστη τι θα κερδίσει από το προϊόν, την υπηρεσία ή το άρθρο.
  • Γίνετε συγκεκριμένοι.
  • Εστιάστε στα συναισθήματα του χρήστη.

Το αποτελεσματικό copywriting μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας και τελικά να αυξήσει τα conversions. Χρησιμοποιείστε κάποιες από τις συμβουλές που προηγήθηκαν και δείτε τι λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Θα χρειαστεί να δοκιμάσετε διάφορες τακτικές copywriting ώστε να καταφέρετε να δείτε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε