Web Design
Inbound Marketing του website

Πώς να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους με το Inbound Marketing του website σας

Η στρατηγική μας για το Inbound Μάρκετινγκ δεν αφορά το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας μόνο για χάρη του μάρκετινγκ. Είναι πολύ περισσότερο από αυτό. Έχει να κάνει με τη δημιουργία κατάλληλων δυνητικών πελατών για την ομάδα πωλήσεών σας για να αυξήσετε τα έσοδα και την ανάπτυξη πελατών. Η Inbound Marketing στρατηγική πρέπει να μετριέται συνεχώς σε σχέση με τους στόχους σας για να δείτε πώς αποδίδει το εισερχόμενο πρόγραμμά σας και πώς μπορεί να βελτιωθεί. Για να βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμα εισερχόμενου μάρκετινγκ έχει ρυθμιστεί για επιτυχία, πρέπει να προσδιορίσετε με ακρίβεια τι θέλετε να επιτύχετε και πότε πρέπει να δείτε αυτά τα αποτελέσματα.

Ξεκινήστε με τον καθορισμό των στόχων μάρκετινγκ που θέλει να επιτύχει η ομάδα σας για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι στόχοι μάρκετινγκ ορίζονται ως μετρήσεις ή αριθμοί που χρησιμεύουν ως τελικός στόχος σας. Όταν ορίζετε στόχους μάρκετινγκ, θα πρέπει πάντα να εστιάσετε σε μια ακριβή μέτρηση, επομένως η μέτρηση είναι αντικειμενική αντί για υποκειμενική.

Αυτό θα διασφαλίσει ότι η απόδοσή σας βασίζεται σε αυτήν τη συγκεκριμένη μέτρηση. Αφού καθορίσετε τις καθορισμένες μετρήσεις που θέλετε να επιτύχετε, πρέπει να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με το πώς θα φτάσετε εκεί, θέτοντας μικρούς στόχους που αποτελούν τον ευρύτερο στόχο.

Πως να θέσετε Inbound στόχους: Οι εισερχόμενοι στόχοι σας πρέπει να είναι έξυπνοι, που σημαίνει Συγκεκριμένοι, Μετρήσιμοι, Εφικτοί, Σχετικοί και Χρονικά δεσμευμένοι. Τι σημαίνουν για εσάς οι στόχοι αυτοί;

Συγκεκριμένοι: Επιλέξτε συγκεκριμένες μετρήσεις που θέλετε να βελτιώσετε, όπως αύξηση επισκεπτών του Site, συνδρομητές, δυνητικούς πελάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις μάρκετινγκ ή πελάτες.

Μετρήσιμοι: Προσδιορίστε ποσοτικά τους στόχους σας, όπως η επίτευξη συγκεκριμένης ποσοστιαίας αύξησης σε επισκέπτες, συνδρομητές, δυνητικούς πελάτες ή πελάτες σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Εφικτοί: Βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι σας είναι ρεαλιστικοί. Κοιτάξτε τα προηγούμενα νούμερά σας για να προσδιορίσετε ότι ο βασικός στόχος που θέτετε είναι εφικτός, αλλά θα χρειαστεί μια στρατηγική αλλαγή στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος.

Σχετικοί: Οι στόχοι μάρκετινγκ πρέπει να είναι σχετικοί με τους γενικούς επιχειρηματικούς στόχους του οργανισμού σας. Βεβαιωθείτε ότι εάν ο στόχος του οργανισμού σας είναι να αυξήσει τα έσοδα, ευθυγραμμίζετε τον στόχο μάρκετινγκ ώστε να συλλάβετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες που πληρούν τις προϋποθέσεις για τις πωλήσεις για την ομάδα πωλήσεών σας. Εδώ διασταυρώνονται η ευθυγράμμιση μάρκετινγκ και πωλήσεων.

Χρονικό όριο: Ορίστε μια προθεσμία για την τήρηση των μετρήσεών σας. Ξεκινήστε με την ανάλυση μηνιαίων μετρήσεων, ώστε να γνωρίζετε πώς παρακολουθείτε την επίτευξη του στόχου σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να προχωρήσετε σε ευρύτερους τριμηνιαίους ή ετήσιους στόχους, αφού κατανοήσετε καλύτερα τη βασική σας γραμμή και τους τομείς προς βελτίωση.

Ωστόσο, πριν εφαρμόσετε κάποια από τις παραπάνω τακτικές, μην ξεχάσετε να προβείτε και στην σωστή κατασκευή ιστοσελίδων της εταιρείας για την επίτευξη των μέγιστων δυνατών αποτελεσμάτων του Inbound Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε