Web Design
δράση στα websites κοινωνικής δικτύωσης

Πώς να γράψετε μια εξαιρετική παρότρυνση για δράση στα websites κοινωνικής δικτύωσης

Έπειτα από την κατασκευή της ιστοσελίδων σας η δράση σας στα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας πολύ σημαντικός τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο website σας.

Όταν εργάζεστε στο μάρκετινγκ, προσπαθείτε πάντα να πείσετε το κοινό σας για κάτι. Ίσως θέλετε οι ακόλουθοί σας να εγγραφούν για μια δωρεάν δοκιμή, να κατεβάσουν ένα PDF, να επισκεφτούν τη σελίδα προορισμού σας ή να πάρουν το τηλέφωνο και να καλέσουν. Αλλά το να κάνετε τους ανθρώπους να αναλάβουν δράση, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι δύσκολο… εκτός εάν χρησιμοποιήσετε μια σαφή έκκληση για δράση.

Εάν υπάρχει κάτι που θέλετε να κάνει το κοινό σας, δεν μπορείτε απλώς να ελπίζετε και να υπονοείτε (αυτή η ίδια συμβουλή ισχύει για τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, στην πραγματικότητα). Χρειάζεστε μια συναρπαστική παρότρυνση για δράση, ή CTA (Call to Actions), για να προσελκύσετε τους ανθρώπους και να τους κατευθύνετε προς τη σωστή κατεύθυνση.

Τι είναι η παρότρυνση για δράση (CTA);

Μια παρότρυνση για δράση (ή CTA) είναι μια προτροπή κειμένου που ενθαρρύνει τον αναγνώστη σας να προβεί σε μια συγκεκριμένη ενέργεια. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια παρότρυνση για δράση μπορεί να οδηγήσει τους ακόλουθούς σας να αφήσουν ένα σχόλιο, να αγοράσουν ένα προϊόν ή να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας, αλλά υπάρχουν πολλές επιλογές.

Οι CTA μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να εμφανίζονται τόσο σε οργανικές αναρτήσεις όσο και σε διαφημίσεις. Η πραγματική παρότρυνση για δράση θα εμφανιστεί ως κείμενο στην εικόνα, στη λεζάντα ή σε ένα κουμπί CTA.

Πώς να γράψετε μια παρότρυνση για δράση για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Πριν ξεκινήσετε να γράφετε, πρέπει να ξέρετε τι θέλετε να κάνει το κοινό σας. Θέλετε να κάνουν μια αγορά, να επισκεφτούν τη σελίδα προορισμού σας, να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό, να συμμετάσχουν σε διαγωνισμό ή να τους αρέσει η τελευταία σας selfie;

Ακολουθούν 3 απλές συμβουλές που πρέπει να έχετε κατά νου ενώ γράφετε.

1.Να είστε επικοινωνιακοί

Ενθαρρύνετε μια σύνδεση χρησιμοποιώντας το «εσείς» και το «σας» στο αντίγραφό σας. Είναι ένας εύκολος τρόπος να κάνετε το μήνυμά σας να αισθάνεται πιο προσωπικό και λιγότερο σαν ένα βήμα πωλήσεων

2.Χρησιμοποιήστε λέξεις δράσης

Τα CTA που χρησιμοποιούν ισχυρά, ξεκάθαρα, διδακτικά ρήματα (γνωστά και ως λέξεις εντολής) μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της κόπωσης των αποφάσεων.

3.Να είστε συγκεκριμένοι

Όσο πιο συγκεκριμένο είναι το CTA σας, τόσο το καλύτερο. Αντί να πείτε «Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο», δοκιμάστε «Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο ταξιδιωτικό μας δελτίο για να λαμβάνετε τις πιο πρόσφατες προσφορές πτήσεων». Είναι επίσης καλή ιδέα να τηρείτε ένα CTA ανά ανάρτηση. Διαφορετικά, κινδυνεύετε να επιβαρύνετε τον αναγνώστη σας με πάρα πολλές πληροφορίες.

Κάθε διαφήμιση που δημοσιεύετε θα πρέπει να έχει παρότρυνση για δράση, αλλά το οργανικό περιεχόμενο κοινωνικών μέσων μπορεί επίσης να περιλαμβάνει CTA.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε