Web Design
στρατηγική SEO για την ιστοσελίδα σας

3 Tips για μια αποτελεσματική στρατηγική SEO για την ιστοσελίδα σας

Το τοπικό SEO παίζει ουσιαστικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής SEO. Με το 78% των τοπικών ερευνητών να έχουν ως αποτέλεσμα μια αγορά στο κατάστημα, η απώλεια μιας καλά ανεπτυγμένης και αποτελεσματικής στρατηγικής τοπικού SEO μπορεί να σας κάνει να χάσετε πολύτιμους δυνητικούς πελάτες. Επίσης αν θέλετε να έχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα για την επιχείρηση σας δεν πρέπει να ξεχνάτε πως αυτό το οποίο θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας είναι η κατασκευή ιστοσελίδων της επιχείρησης σας. 

Σήμερα, υπολογίζεται ότι περίπου το 46% όλων των ερευνητών στο Google αναζητούν τοπικές πληροφορίες και λύσεις. Οι όροι αναζήτησης που περιλαμβάνουν φράσεις συγκεκριμένης τοποθεσίας, όπως "κοντά μου" έχουν εκτοξευθεί κατά 900%!

Με τη μεγαλύτερη έμφαση που δίνουν πλέον οι καταναλωτές στην εύρεση τοπικών λύσεων για τις απαιτήσεις τους, η ανάγκη για τοπικό SEO δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερη.

Το τοπικό SEO λειτουργεί βελτιστοποιώντας την παρουσία του ιστότοπού σας σε τοπικά αποτελέσματα αναζήτησης για καλύτερη ορατότητα. Ωστόσο, σε αντίθεση με το παραδοσιακό SEO, το τοπικό SEO επικεντρώνεται κυρίως σε 3 πυλώνες. Οι 3 πυλώνες του τοπικού SEO είναι:

•Η εγγύτητα της επιχείρησης στον ερευνητή

•Η προβολή της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο

•Η συνάφεια με το ερώτημα αναζήτησης

Ένα διαφορετικό σύνολο αλγορίθμων κατάταξης χρησιμοποιείται επίσης για τον προσδιορισμό των αποτελεσμάτων σε τοπικές αναζητήσεις. Μπορεί να έχετε μια αποτελεσματική στρατηγική SEO που σας βοηθά να ξεχωρίζετε καλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά θα χρειαστεί να εφαρμόσετε πρόσθετες μεθόδους για τοπικό SEO.

3 Tips για την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής τοπικής στρατηγικής SEO

1.Ρυθμίστε το Google Business προφίλ σας

Ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε για αποτελεσματικό τοπικό SEO είναι να δημιουργήσετε (ή να διεκδικήσετε) το Εταιρικό προφίλ σας στο Google (πρώην Google My Business). Το Εταιρικό προφίλ της Google είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχύσετε την προβολή σας.

Εάν δεν αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε το Εταιρικό προφίλ σας Google, θα δυσκολευτείτε να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Γι' αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό να διεκδικήσετε το προφίλ σας για να ενισχύσετε την προβολή σας στο διαδίκτυο.

Για να ξεκινήσετε, θα πρέπει είτε να ρυθμίσετε είτε να διεκδικήσετε το προφίλ της επιχείρησής σας. Αναζητήστε την επιχείρησή σας στο Google και δείτε αν το προφίλ σας εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κάτω από τις πληροφορίες που περιλαμβάνονται στο προφίλ, ελέγξτε αν "είσαι κάτοχος αυτής της επιχείρησης;" εκτίθεται. Κάντε κλικ σε αυτό και, στη συνέχεια, ακολουθήστε τα απαραίτητα βήματα για να διεκδικήσετε την καταχώριση της επιχείρησής σας.

2.Ενσωματώστε τις λειτουργίες Google

Τώρα που ρυθμίσατε το Εταιρικό προφίλ σας στη Google, ήρθε η ώρα να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τις λειτουργίες Google στο Website σας για να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε μια αποτελεσματική τοπική στρατηγική SEO και να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή.

Γνωρίζατε ότι η ενσωμάτωση και η ενσωμάτωση λειτουργιών Google στο Website σας είναι ένας καλός τρόπος για να αποκτήσετε ώθηση στην κατάταξη; Παράλληλα με το Εταιρικό προφίλ σας στη Google, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες λειτουργίες της Google:

-Αναπτύξτε μια σελίδα επαφής, ενσωματώνοντας το Google Maps με εντοπισμένη την τοποθεσία σας

-Δημιουργήστε έναν χάρτη ιστότοπου XML με συνδέσμους σε όλες τις σελίδες του ιστότοπού σας και υποβάλετέ τον στο Google Search Console

-Ανεβάστε και ενσωματώστε YouTube βίντεο στο Website σας

-Χρησιμοποιήστε το Google Analytics και το Google Search Console για να παρακολουθείτε την απόδοση SEO σας

3.Κριτικές

Οι κριτικές πελατών επηρεάζουν εξαιρετικά τις προθέσεις αγοράς των δυνητικών πελατών. Καθώς οι κριτικές αφήνονται από τους πελάτες και δεν διαχειρίζεται η επιχείρηση, οι κριτικές έχουν πολύ ισχυρό αντίκτυπο. Το 69% των πελατών εμπιστεύεται τις κριτικές όσο και τις προσωπικές συστάσεις, υποδεικνύοντας πόσο επιρροή μπορούν να έχουν. Η δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου θετικών κριτικών όχι μόνο βοηθά στον επηρεασμό των πελατών, αλλά είναι ένας άλλος τρόπος για να αναπτύξετε μια αποτελεσματική τοπική στρατηγική SEO. Όσο περισσότερες θετικές κριτικές λαμβάνετε στο Εταιρικό προφίλ σας στο Google, τόσο το καλύτερο για την τοπική κατάταξη SEO. Οι αξιολογήσεις σε καταλόγους επιχειρήσεων και ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν επίσης να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς. Η λήψη κριτικών δεν είναι επίσης τόσο δύσκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να ζητήσετε από τους πελάτες σας να αφήσουν μια κριτική. Όταν περίπου το 70% των πελατών που καλούνται να αφήσουν μια κριτική, θα το κάνουν, αυτό δείχνει ότι δεν είναι κακό να ρωτήσεις.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε