Web Design
Πώς να ενισχύσετε το Engagement με αυτήν τη λίστα ελέγχου Content Marketing

Πώς να ενισχύσετε το Engagement με αυτήν τη λίστα ελέγχου Content Marketing

Το Content Marketing είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες, να αυξήσετε τις πωλήσεις και να δημιουργήσετε αφοσίωση με τους πελάτες σας. Δημιουργώντας σχετικό, πολύτιμο περιεχόμενο, έχετε την ευκαιρία να προσελκύσετε και να διατηρήσετε πελάτες. Στον σημερινό κόσμο, η ζήτηση για μάρκετινγκ περιεχομένου είναι υψηλότερη από ποτέ, αλλά φυσικά, το ποιοτικό περιεχόμενο απαιτεί σημαντική έρευνα, χρόνο και προσπάθεια

1. Κατανοήστε καλά το κοινό-στόχο σας

Τι ακριβώς είναι το κοινό-στόχος; Μια ομάδα ατόμων ή ας πούμε δυνητικών πελατών σε αυτήν την περίπτωση, που θα ενδιαφερόταν συγκεκριμένα για αυτό που πουλάτε ή προωθείτε. Παράγοντες που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε ποιο είναι το κοινό σας μπορεί να είναι πράγματα όπως η γεωγραφική τοποθεσία, το φύλο, η ηλικία, η προσωπικότητα, η γλώσσα και ούτω καθεξής. Ό,τι κι αν πουλάτε, να ξέρετε ότι είναι ζωτικής σημασίας να έχετε ένα κοινό στο οποίο θα στοχεύσετε τα προϊόντα σας, για να δημιουργήσετε επιτυχία και να δημιουργήσετε έσοδα στη διαδικασία.

Χωρίς να έχετε ένα στοχευμένο κοινό, θα μπορούσατε να χάσετε ευκαιρίες που θα εξυπηρετούσαν τις υπηρεσίες σας στις ανάγκες της πελατειακής σας βάσης. Όσο πιο εξορθολογισμένοι είστε στο κοινό-στόχο σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχετε με τη βαθμολογία περισσότερων πελατών. Η ευθυγράμμιση θα σας βοηθήσει επίσης να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες σε αντίθεση με το να είναι μια ευρέως διαδεδομένη υπηρεσία. Οι άνθρωποι επιλέγουν υπηρεσίες ή προϊόντα με βάση το τι μπορούν να σχετίζονται, επομένως είναι ουσιαστικά δική σας δουλειά να προσαρμόσετε την υπηρεσία σας στο βαθμό που κάποιος βλέπει μια ματιά στο διαδίκτυο και λέει:

«Γεια σου, αυτό το προϊόν με γοητεύει πραγματικά, είμαι ωθημένος να πάω αυτή την κατεύθυνση»

2. Content Marketing

Το Content Marketing είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε καθώς προσελκύει τους τρέχοντες πελάτες σας προσελκύοντας ταυτόχρονα νέους πελάτες. Συνήθως, μια επιχείρηση θα δημιουργούσε δωρεάν περιεχόμενο που ακολουθεί τη γραμμή των podcast, συναρπαστικά άρθρα με συμβουλές και κόλπα, ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φωτογραφίες και πολλά άλλα. Έχει να κάνει με το να είσαι συνεπής και να μην δημιουργείς απλώς οποιοδήποτε περιεχόμενο, αλλά κάτι που έχει βάρος σε αυτό. Το περιεχόμενό σας θα πρέπει να επικεντρώνεται στην προσθήκη αξίας στη ζωή των σημερινών πελατών και των δυνητικών πελατών σας, διαφορετικά χάνετε ένα μέρος της γέφυρας που διασχίζει.

Το να είστε καλοί στη δημιουργία ισχυρού περιεχομένου θα αυξήσει τις πωλήσεις και θα φέρει περαιτέρω αφοσίωση στην επιχείρησή σας. Μόλις μπορέσετε να προσδιορίσετε τις ανάγκες των πελατών σας, μπορείτε να εστιάσετε στη δημιουργία εξαιρετικού περιεχομένου που προσφέρει ακριβώς αυτό.

3. Δημιουργήστε ιδέες Viral περιεχομένου

Η λέξη viral που αφήνεται στον εαυτό της, μας λέει ότι είναι η κυκλοφορία ενός τέτοιου γεγονότος ή ιδέας που μεταφέρει πληροφορίες σε πολλές πλατφόρμες ή άτομα για αυτό το θέμα.

Το viral περιεχόμενο είναι επιτυχημένο επειδή μεταφέρει ένα καλά δομημένο μήνυμα και αυτό γίνεται εστιάζοντας την προσοχή σας στη συγκέντρωση των λεπτομερειών του περιεχομένου σας για να βεβαιωθείτε ότι έχετε ορίσει μια εξαιρετική στρατηγική. Το περιεχόμενό σας πρέπει να αξίζει τον κόπο του χρόνου και του ενδιαφέροντος για να το μοιραστείτε και, αν γίνει σωστά, αυτό θα το οδηγήσει στο να γίνει viral, κάτι που μπορεί να είναι ευνοϊκό σε πολλές πλατφόρμες Social Media.

4. Blog

Το Blogging είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να συνδεθείτε με τους δυνητικούς πελάτες σας και να προσελκύσετε νέους στην πορεία. Ενώ ζούμε σε έναν κόσμο με γρήγορους ρυθμούς και οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν τις γρήγορες εικόνες, υπάρχει επίσης ένας σημαντικός αριθμός χρηστών που στρέφονται σε καλογραμμένα ιστολόγια. Βλέπετε, το blogging μπορεί να προσφέρει μια βαθύτερη εικόνα με χρήσιμες και πολύτιμες πληροφορίες, ενώ εξακολουθεί να μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον των ανθρώπων χρησιμοποιώντας εντυπωσιακά γραφικά που θα τους παρασύρουν να κοιτάξουν βαθύτερα στο ιστολόγιό σας. Σε ένα σημαντικό πλαίσιο, το Blog Marketing είναι η ικανότητα δημιουργίας αφοσίωσης και περαιτέρω προσέγγισης στο κοινό-στόχο σας.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή του site σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε