Web Design
βήματα δημιουργίας Email Marketing για το site σας

5 βήματα δημιουργίας Email Marketing που θα παράγει πραγματικά αποτελέσματα για το site σας

To Email Marketing έχει αποδειχθεί μια από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές Digital Marketing για να συνεχίσετε να επικοινωνείτε με το υπάρχον κοινό σας και να καθοδηγείτε τους δυνητικούς πελάτες σας. Το Email Marketing περιλαμβάνει την πρακτική της διαμόρφωσης περιεχομένου email σε ένα πρότυπο που είναι ελκυστικό για το κοινό σας και την αποστολή του στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες σας για να τους εμπλακούν με την επιχείρησή σας για να κάνουν το επόμενο επιθυμητό βήμα στο ταξίδι του αγοραστή σας.

Το Email Marketing είναι πολύ χρήσιμο όταν πρόκειται να προσεγγίσετε τους υποψήφιους πελάτες σας. Σας βοηθά να φτάσετε απευθείας στα εισερχόμενά τους και να γίνετε γνωστός παρέχοντας χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο καθώς ερευνούν και αξιολογούν επιλογές για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και το πρόβλημα που επιλύει. Μια επιτυχημένη καμπάνια email marketing θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την προσέγγισή σας και να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας πιο αποτελεσματικά.

Για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια email marketing, ακολουθούν μερικά απλά βήματα για να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα των email σας.

1.Γράψτε μια δελεαστική Subject Line

Το θέμα είναι το πρώτο πράγμα που θα προσέξει ο παραλήπτης όταν λάβει το ταχυδρομείο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε ένα εξαιρετικά δελεαστικό που κάνει τον παραλήπτη να θέλει να ανοίξει αμέσως το Email. Θα πρέπει να υπάρχει μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, χωρίς να παρέχει πάρα πολλές πληροφορίες στη γραμμή θέματος, ώστε να τους δίνει έναν λόγο να ανοίξουν.

2.Στείλτε το email από ένα οικείο όνομα

Όταν ένα email έρχεται στα εισερχόμενα του παραλήπτη σας, είναι σημαντικό να γνωρίζουν από ποιον προέρχεται, ώστε να το ανοίξουν. Εάν ο παραλήπτης συνεργάζεται με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων, τότε το Email μπορεί να προέρχεται από αυτόν. Ή εάν ο παραλήπτης αναμένει ένα μήνυμα Email από τον υπεύθυνο λογαριασμού σχέσεων πελατών, θα μπορούσε να προέρχεται από αυτόν. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Email Marketing που διαθέτετε για να τμηματοποιήσετε και να εξατομικεύσετε.

3.Συντομεύστε τις Subject Line σας

Ενώ μια μεγάλη Subject Line σάς δίνει περισσότερο χώρο για να γράψετε και να πείσετε το κοινό-στόχο σας για την επιχείρησή σας, συχνά δεν λειτουργούν για τις Subject Line Email Marketing. Τα στατιστικά δείχνουν ότι τα Email με σύντομες γραμμές θέματος είναι περίπου 12,5% περισσότερο ανοιχτά και εμφανίζουν ποσοστό κλικ κατά 75% υψηλότερο σε σύγκριση με τις γραμμές θέματος με περισσότερους από 50 χαρακτήρες. Να θυμάστε ότι το όριο των 50 χαρακτήρων σας βοηθά επίσης να βελτιστοποιήσετε για κινητά, κάτι που είναι κρίσιμο για τα περισσότερα είδη κοινού.

4.Συμπεριλάβετε το λογότυπο της εταιρείας σας

Το λογότυπο της εταιρείας σας αντιπροσωπεύει την επωνυμία σας και γι' αυτό είναι σημαντικό να το προσθέσετε στο email σας και να το κάνετε κλικ που θα το οδηγήσει στον ιστότοπό σας. Αυτό είναι χρήσιμο εάν στέλνετε Email σε ένα νέο κοινό ή ακόμα και αν επικοινωνείτε εκ νέου με υπάρχοντες δυνητικούς πελάτες. Επιτρέπει την άμεση αναγνώριση της επωνυμίας που συνδέεται με την καμπάνια email σας.

Επομένως, πριν ξεκινήσετε να προσελκύετε το κοινό σας μέσω Email Marketing, είναι απαραίτητο να έχετε προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδας σας, για να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε