Web Design
Social Media στρατηγική με Big Data για τη σελίδα σας

Πώς να δημιουργήσετε για τη σελίδα σας μια Social Media στρατηγική με Big Data

Τα μεγάλα δεδομένα έχουν αλλάξει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν στα Social Media.

Για πάνω από μια δεκαετία, οι επωνυμίες χρησιμοποιούν τα Social Media για να συνδεθούν με το κοινό-στόχο τους. Τώρα, χάρη στην ισχύ του υπολογιστικού νέφους και τα Big Data, είναι σε θέση να το κάνουν με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια. Ακόμα καλύτερα, τα ολοένα και πιο ισχυρά εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης (AI) μπορούν να δημιουργήσουν αυτόματα αντίγραφα διαφημίσεων που βασίζονται στην απόκριση που μειώνει το κόστος των επωνυμιών ανά δυνητικό πελάτη ή πώληση.

Παρακάτω, θα μοιραστούμε μια προσέγγιση πέντε βημάτων για τη δημιουργία μιας στρατηγικής νίκης για την εταιρεία σας.

Πώς να δημιουργήσετε μια Social Media στρατηγική με Big Data

Οι πιο επιτυχημένες Social Media στρατηγικές μάρκετινγκ ταιριάζουν με αυτό που σας λέει το κοινό σας και ο έξω κόσμος. Εξετάστε το ενδεχόμενο να ακολουθήσετε τα πέντε παρακάτω βήματα για να δημιουργήσετε τη Social Media στρατηγική της εταιρείας σας:

1. Μάθετε τι πιστεύει το ευρύ κοινό για την επωνυμία σας

Για να ακούσετε τι λέει ο ευρύτερος κόσμος για την επωνυμία σας και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, εξετάστε το ενδεχόμενο να επενδύσετε σε μια λύση κοινωνικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Πολλά πακέτα CRM περιλαμβάνουν ή προσφέρουν εργαλεία ακρόασης Social Media ως πρόσθετο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε τις τάσεις των Social Media.

2. Λάβετε πληροφορίες για ολόκληρη την αγορά τόσο από τα Social Media όσο και από δεδομένα δυνητικών πελατών.

Αρχικά, τα μη δομημένα δεδομένα που έχετε από το Social Media λογισμικό CRM θα πρέπει να σχετίζονται με τα δομημένα δεδομένα που είναι ήδη διαθέσιμα, όπως τα στοιχεία των δυνητικών πελατών, για να εξάγετε χρήσιμες πληροφορίες για τα Big Data. Από εκεί, μπορείτε να δημιουργήσετε μια Social Media στρατηγική με βάση τις πληροφορίες που αποκτήθηκαν. Βρείτε την καλύτερη δυνατή στρατηγική που να περιλαμβάνει τους βασικούς παράγοντες για να αναδείξετε αποτελέσματα με γνώμονα τους καταναλωτές.

3. Δημιουργήστε περιεχόμενο με βάση τις γνώσεις σας.

Με τη στρατηγική σε εφαρμογή, τώρα είναι η ώρα να δημιουργήσετε το περιεχόμενο. Βρείτε υλικό που θα έχει απήχηση στο κοινό σας. Δεδομένου ότι το περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της στρατηγικής σας, είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο στη σύνταξή του.

4. Επιλέξτε το κοινό-στόχο σας.

Όταν το περιεχόμενο είναι έτοιμο, ήρθε η ώρα να εντοπίσετε τους δυνητικούς πελάτες. Από τα αποτελέσματα της ανάλυσης που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα, μπορείτε να εντοπίσετε και να προσεγγίσετε την αγορά-στόχο σας.

5. Εκτελέστε την καμπάνια σας και αναλύστε τα αποτελέσματα.

Τέλος, ήρθε η ώρα της εκτέλεσης. Οπλισμένοι με το σωστό περιεχόμενο από την ανάλυση, μπορείτε να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής.

Όταν η στρατηγική σας στα Social Media έχει εκτελεστεί, αναλύστε την, αποκτήστε γνώσεις και χρησιμοποιήστε τη για να βελτιώσετε τη διαδικασία. Αυτό είναι το πιο σημαντικό αποτέλεσμα που προκύπτει από τις καμπάνιες ή τις στρατηγικές που εφαρμόζονται στα Social Media.

Βασικό πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή των ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας θα ηγηθείτε στον κόσμο του Digital Marketing.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε