Ξέρετε πώς μοιάζει μια κακή καμπάνια email: δεκάδες email που αποστέλλονται χωρίς προσωπική επαφή και email που είναι υπερβολικά μακροσκελή και κακογραμμένα.
Το Email Marketing είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να μεταφέρετε τα μηνύματά σας απευθείας στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται περισσότερο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μια επιτυχημένη εκστρατεία Email Marketing βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις να συνδεθούν άμεσα με τους δυνητικούς πελάτες και να σφυρηλατήσουν έναν δεσμό.
Ωστόσο, για να βεβαιωθείτε ότι τα email σας δεν καταλήγουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, πρέπει να ακολουθήσετε τους κυβερνητικούς κανονισμούς και να ενσωματώσετε συγκεκριμένες στρατηγικές. Ας εξερευνήσουμε το Email Marketing και ας δούμε μερικές βέλτιστες πρακτικές για να βελτιώσουμε τις καμπάνιες μέσω Email Marketing.
Είναι πολύ σημαντικό να εφαρμόσετε τις ακόλουθες αποδεδειγμένες στρατηγικές στις Email Marketing καμπάνιες σας.
1. Κρατήστε το σύντομο και απλό
Τα μεγάλα και κουραστικά email είναι πιθανό να αγνοηθούν. Επιδιώξτε περιεχόμενο που είναι περίπου 200 έως 300 λέξεις και φτάνει στην παρότρυνση για δράση (CTA) με όσο το δυνατόν λιγότερο scrolling. Θέλετε οι παραλήπτες του email σας να αντιληφθούν το CTA σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
2. Εξατομικεύστε τα email σας
Παρόλο που στέλνετε μαζικά emails, εξακολουθούν να υπάρχουν τρόποι να τα εξατομικεύσετε για τον αναγνώστη. Πολλές εφαρμογές email μπορούν να προσθέσουν αυτόματα το όνομα του αναγνώστη στη γραμμή θέματος και σε όλο το μήνυμα. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα emails με βάση το ιστορικό αγορών ενός δυνητικού πελάτη.
Ως έμπορος, θα πρέπει να κάνετε τα μικρά πράγματα για να κάνετε τους δυνητικούς πελάτες να νιώθουν ότι τους μιλάτε απευθείας. Με τόσα πολλά email που κατακλύζουν τα εισερχόμενα, οι μικρές προσωπικές πινελιές μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την αφοσίωση και τη διατήρηση των δυνητικών πελατών.
3. Αποφασίστε ποιες μετρήσεις θα παρακολουθήσετε
Με τη δυνατότητα παρακολούθησης και ανάλυσης δεδομένων email, κάθε έμπορος θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένες μετρήσεις. Τα κρίσιμα αναλυτικά στοιχεία email για παρακολούθηση είναι αυτά που υποδεικνύουν άμεσα την επιτυχία, όπως το CTR, το ποσοστό μετατροπών, η συνολική απόδοση επένδυσης (ROI), το ανοιχτό ποσοστό και το ποσοστό απεγγραφής. Τελικά, ωστόσο, θα πρέπει να παρακολουθείτε τις μετρήσεις που έχουν τη μεγαλύτερη επιρροή στους μοναδικούς σας στόχους και να τους αναλύσετε για να επιτύχετε τους στόχους σας.
4. Χρονομετρήστε τα email σας στρατηγικά
Η αποστολή ενός email τη σωστή στιγμή τη σωστή ημέρα της εβδομάδας μπορεί να σας βοηθήσει να τραβήξετε το βλέμμα ενός παραλήπτη χωρίς να χαθείτε σε ένα σωρό μηνύματα. Μελέτες δείχνουν ότι οι καλύτερες ημέρες της εβδομάδας για να στείλετε τα email σας είναι η Τρίτη, η Πέμπτη και η Τετάρτη, με αυτή τη σειρά.
Αυτές είναι οι καλύτερες ώρες της ημέρας για αποστολή Email, ταξινομημένα με βάση τα δεδομένα απόδοσης:
• 10:00 π.μ
• 8:00 μ.μ
• 2:00 μ.μ
• 6:00 π.μ
Όπως και το περιεχόμενο, έτσι και ο χρόνος των email σας θα επωφεληθεί από συχνές δοκιμές. Μπορείτε ακόμη και να συνδυάσετε τη δοκιμή A/B με διαφορετικές ημέρες και ώρες για να μεγιστοποιήσετε τη μετατροπή.
5. Δημιουργήστε σελίδες προορισμού.
Για να λάβετε περισσότερες μετατροπές, οι Email καμπάνιες θα πρέπει να περιέχουν συνδέσμους προς σελίδες προορισμού. Οι δυνητική πελάτες μπορούν να κάνουν κλικ σε αυτές τις σελίδες για να μάθουν περισσότερα για μια επωνυμία ή ένα προϊόν. Μπορεί επίσης να μπορούν να αγοράσουν τα επισημασμένα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του μηνύματος Email στη σελίδα προορισμού. Αυτές οι σελίδες προορισμού δίνουν στους αναγνώστες που θέλουν να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας μια εκτενή ματιά στις προσφορές σας πέρα από το αντίγραφο του email σας. Συνεπώς φροντίστε για την κατασκευή ιστοσελίδας σας, καθώς αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τις μετατροπές σας.