Web Design
στρατηγική περιεχομένου  ιστοσελίδων Social Media

Πώς να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου ιστοσελίδων Social Media

Αφού έχετε φροντίσει για την κατασκευή εταιρικής ιστοσελίδας, σειρά έχουν τα Social Media. Ο σχεδιασμός περιεχομένου είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία της στρατηγικής σας στα Social Media. Είναι πολύ περισσότερο από την επιλογή μιας φωτογραφίας, τη σύνταξη μιας λεζάντας και τον προγραμματισμό της ανάρτησής της. Μπορείτε να έχετε την καλύτερη στρατηγική Social Media Marketing, αλλά δεν θα είναι επιτυχής χωρίς τον κατάλληλο σχεδιασμό περιεχομένου.

Πώς μπορείτε να οργανώσετε ένα αποτελεσματικό σχεδιασμό περιεχομένου στα Social Media

Προσδιορίστε και θέστε στόχους
Το πρώτο βήμα προς μια μακροπρόθεσμη στρατηγική Social Media είναι να θέσετε τους στόχους περιεχομένου σας. Έχοντας κατά νου στόχους θα σας βοηθήσει να αρχίσετε να σχεδιάζετε τον τύπο περιεχομένου που θα δημιουργήσετε. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει την εμβάθυνση στις αξίες της εταιρείας σας καθώς και την έρευνα του κοινού σας.

Σχεδιάστε το κοινωνικό σας περιεχόμενο
Μόλις καταλάβετε τους στόχους σας, ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσετε έλεγχο περιεχομένου Social Media για το περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει μέχρι τώρα. Δείτε ποιες αναρτήσεις είχαν καλή απόδοση, ποιες όχι και τι δημοσιεύσατε σε κάθε πλατφόρμα. Ακόμη και χωρίς ένα εργαλείο Social Media, μπορείτε να αναλύσετε τα δεδομένα σας εξάγοντας τα αναλυτικά στοιχεία κάθε πλατφόρμας σε ένα υπολογιστικό φύλλο. Οι λογαριασμοί Facebook, Twitter, Pinterest Business και LinkedIn Business σάς επιτρέπουν να εξάγετε εύκολα τις αναρτήσεις και τα αναλυτικά στοιχεία της σελίδας σας απευθείας από την πλατφόρμα.

Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου
Αφού μάθετε ποιο περιεχόμενο αποδίδει καλύτερα και έχετε προσδιορίσει τους πρωταρχικούς σας στόχους, ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου Social Media. Ένα ημερολόγιο θα σας επιτρέψει να ακολουθήσετε μια μεγάλη προσέγγιση στον προγραμματισμό περιεχομένου των Social Media. Θα σας βοηθήσει να οπτικοποιήσετε τις ιδέες σας και να τις οργανώσετε με τρόπο που να διευκολύνει την εκτέλεση της στρατηγικής. Το Content Calendar σας θα είναι ένας κόμβος για οτιδήποτε δημοσιεύετε.

Προωθήστε και διανείμετε το περιεχόμενό σας
Η στρατηγική σας στα Social Media υπερβαίνει αυτά που δημοσιεύετε στα Social Media. Ο σχεδιασμός και η δημοσίευση του περιεχομένου σας είναι μόνο ένα μικρό ποσοστό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Social Media. Μια καλή στρατηγική περιλαμβάνει την εύρεση τρόπων για να διανείμετε ενεργά το περιεχόμενό σας, ώστε να το βλέπουν όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα. Όταν δημιουργείτε μια στρατηγική διανομής περιεχομένου, θα ρυθμίσετε τις αναρτήσεις σας ώστε να μοιράζονται ευρύτερα.

Αξιολογείστε τα αποτελέσματα
Το τελευταίο βήμα για μια αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου Social Media είναι η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων όλων των προσπαθειών σας. Η σωστή παρακολούθηση θα είναι ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία μιας στρατηγικής που θα αποδίδει αποτελέσματα για καιρό. Η τήρηση λεπτομερών μετρήσεων θα σας βοηθήσει να τροποποιήσετε και να βελτιστοποιήσετε το σχέδιό σας με την πάροδο του χρόνου. Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να αναλύετε το περιεχόμενό σας κάθε μήνα για να παρακολουθείτε τι λειτουργεί.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε