Web Design
Πώς να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό Content Calendar

Πώς να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό Content Calendar

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσετε μια ροή νέου περιεχομένου χωρίς να θυσιάσετε πολύ χρόνο είναι η δημιουργία ενός αποτελεσματικού Content Calendar. Η οργάνωση είναι εξαιρετικά σημαντική για μια επιχείρηση όπως και η κατασκευή ιστοσελίδων.

Τι είναι ένα Content Calendar;

Ένα Content Calendar είναι ένας οδηγός για τη δημιουργία περιεχομένου που θα κοινοποιηθεί στο κοινό σας. Μπορεί να είναι ένας συνδυασμός από blog post, βίντεο και social media posts. Ένα Content Calendar περιλαμβάνει την ημέρα και την ώρα που κάθε κομμάτι περιεχομένου θα δημοσιευτεί, καθώς και μια επισκόπηση του τύπου των πληροφοριών που θα συμπεριληφθούν σε κάθε ένα.

Τα Content Calendars πρέπει να περιλαμβάνουν τα κανάλια που θα χρησιμοποιηθούν για τη διανομή του περιεχομένου σας. Κανάλια όπως το Facebook, το LinkedIn, το email και το YouTube είναι μερικά που χρησιμοποιούνται συχνά. Η χρήση Content Calendar είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακολουθείτε τον προγραμματισμό και τη δημοσίευση του περιεχομένου σας:

Εξοικονομήστε χρόνο, οργανωθείτε και προγραμματίστε εκ των προτέρων για εποχιακές αλλαγές σε θέματα που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες Social media όπως το Facebook και το Twitter για να διανείμετε το περιεχόμενό σας για να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες.

Καθορίστε τους στόχους σας

Είτε αρθρογραφείτε για ένα blog, είτε κάνετε αναρτήσεις στα social media ή καμπάνιες marketing, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι σας πριν δημιουργήσετε ένα Content Calendar.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε περισσότερους αναγνώστες και followers, τότε δημιουργήστε εβδομαδιαία blog posts με καλές λέξεις -κλειδιά για SEO και με τίτλους που θα παρασύρουν τους χρήστες να κάνουν κλικ για να επισκεφτούν τον ιστότοπό σας.

Επιλέξτε ένα Template

Υπάρχουν πολλοί τύποι Content Calendars από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε. Υπάρχουν μηνιαία templates, templates με βάση την εβδομάδα και ετήσια calendar templates που ταιριάζουν στις ανάγκες σας για το επόμενο έτος. Ο ρυθμός της ανάρτησης σας θα καθορίσει τον τύπο του ημερολογίου που πρέπει να χρησιμοποιείτε.

Διανείμετε το περιεχόμενό σας

Αφού δημιουργήσετε το περιεχόμενο σας, έρχεται η ώρα να το ανεβάσετε και να το δει το κοινό σας.

Σκεφτείτε ποια πλατφόρμα είναι πιο δημοφιλής στο κοινό -στόχο σας. Μπορεί να είναι κάποια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το Facebook, Instagram ή LinkedIn

Εάν προωθείτε ένα blog post, συμπεριλάβετε μια περίληψη του περιεχομένου της ανάρτησης σε ένα post στα social media. Οι περισσότερες  πλατφόρμες δεν εμφανίζουν τόσο συχνά δημοσιεύσεις με συνδέσμους προς εξωτερικούς ιστότοπους, επομένως προσπαθήστε να τραβήξετε την προσοχή του χρήστη με μια σύνοψη του περιεχομένου σας εντός της ανάρτησης στα Social Media.

Αποφασίστε πότε και πόσο συχνά θα δημοσιεύετε

Έχετε σχεδιάσει το τέλειο Content Calendar, αλλά τώρα πρέπει να αποφασίσετε για τη συχνότητα δημοσίευσής του. Οι ημερήσιες δημοσιεύσεις μπορούν να αποτελέσουν πρόκληση για ορισμένες επιχειρήσεις καθώς χρειάζονται περισσότερο χρόνο από τις εβδομαδιαίες ή μηνιαίες αναρτήσεις.

Εξετάστε τις προτιμήσεις του κοινού σας όταν αποφασίζετε τι είναι καλύτερο για εκείνους. Προτιμούν να διαβάζουν μεγαλύτερα κομμάτια που απαιτούν σκέψη ή  μικρότερης διάρκειας αρκετά συχνά για να καλύψουν τις ανάγκες τους; Εστιάστε στην ποιότητα παρά στην ποσότητα.

Ελέγξτε το Calendar σας

Βεβαιωθείτε ότι επενδύετε χρόνο στην τακτική αναθεώρηση του Content Calendar σας με την ομάδα σας. Αυτό θα βοηθήσει να παραμείνουν όλοι ενημερωμένοι και να μπορούν να προσαρμοστούν εάν είναι απαραίτητο. Αυτό γίνεται ευκολότερα όταν έχετε ένα Content Calendar το οποίο είναι κοινόχρηστο και ενημερώνεται τακτικά.

Παρακολουθήστε την απόδοση του περιεχομένου σας

Χάρη στα εργαλεία ανάλυσης όπως το Google Analytics, μπορείτε να καθορίσετε ποιες αναρτήσεις λαμβάνουν τις περισσότερες προβολές και από ποια κανάλια. Εάν αναρτάτε περιεχόμενο στα social media, χρησιμοποιήστε τα εργαλεία της πλατφόρμας για να παρακολουθείτε τα impressions και τα engagements, όπως σχόλια, likes και κοινοποιήσεις.

Ένα Content Calendar είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να οργανώσετε τις προσπάθειές σας στο Marketing. Προγραμματίζοντας τους διαφορετικούς τύπους αναρτήσεων που θέλετε να δημιουργήσετε για ένα έτος, θα είναι ευκολότερο να τα έχετε όλα υπό έλεγχο και να τα κάνετε όλα εγκαίρως.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε