Web Design
Πώς να βελτιώσετε την απόδοση των Instagram Ads;

Πώς να βελτιώσετε την απόδοση των Ads στη σελίδα σας στο Instagram;

Οι διαφημίσεις σας στο Instagram γίνονται πολύ ακριβές ή αποτυγχάνουν να αποδώσουν αποτελέσματα; Θέλετε να βελτιώσετε τις καμπάνιες σας, αλλά δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε;

Παρακάτω θα βρείτε μερικούς τρόπους για να αξιοποιήσετε τον Διαχειριστή διαφημίσεων και βέλτιστες πρακτικές για καλύτερη απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) στις καμπάνιες σας στο Instagram.

1) Δημιουργήστε μια διοχέτευση Instagram από υπάρχουσες οργανικές αναρτήσεις

Όταν σχεδιάζετε μια διαφημιστική καμπάνια στο Instagram, ο απώτερος στόχος Marketing πιθανότατα δεν είναι να δημιουργήσετε αφοσίωση ή να κάνετε Followers να επισκεφτούν το προφίλ σας. Αντίθετα, πιθανότατα εστιάζει σε έναν στόχο δημιουργίας εσόδων, όπως δυνητικούς πελάτες ή πωλήσεις. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δημιουργείτε μόνο διαφημίσεις που εστιάζουν στις μετατροπές.

Για αυτό πρέπει να δημιουργήσετε μια διοχέτευση Instagram. Με αυτήν, μπορείτε να εισαγάγετε την επιχείρησή σας σε ένα αυξανόμενο κοινό, ενώ το καθοδηγείτε απρόσκοπτα από την αναγνωρισιμότητα στη μετατροπή. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να συνεχίσετε να έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε, διατηρώντας παράλληλα την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) όσο το δυνατόν υψηλότερη.

2) Επαναστοχεύστε κοινό υψηλής αξίας στο Instagram

Αφού ρυθμίσετε τη διοχέτευση Instagram και αρχίσετε να προβάλλετε διαφημίσεις που στοχεύουν κορυφαίους υποψήφιους χρήστες, μπορείτε να δημιουργήσετε είδη κοινού Remarketing, διότι είναι γεμάτα με χρήστες του Instagram που έχουν αλληλεπιδράσει με τις διαφημίσεις σας, έχουν αλληλεπιδράσει με το οργανικό σας περιεχόμενο ή έχουν επισκεφτεί το website ή την εφαρμογή σας.

Επειδή έχουν ήδη επίγνωση ή ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας, είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή και λιγότερο δαπανηρή για στόχευση. Αυτό σημαίνει ότι η στόχευση κοινού επαναληπτικού μάρκετινγκ μπορεί να είναι εξαιρετική για τη βελτίωση της απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS).

3) Υιοθετήστε εγγενείς φόρμες δημιουργίας υποψήφιων χρηστών

Τώρα ξέρετε πώς να προσθέσετε πιθανούς χρήστες στη διοχέτευση σας και πώς να τους επαναστοχεύσετε αποτελεσματικά. Αλλά ποιος στόχος καμπάνιας πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε τη διοχέτευση Instagram;

Οι καμπάνιες δημιουργίας δυνητικών πελατών είναι εξαιρετικές για τη μετακίνηση των προοπτικών στο ταξίδι του κοινού. Με αυτόν τον στόχο καμπάνιας, μπορείτε να εντοπίσετε θερμούς δυνητικούς πελάτες και να μάθετε εάν ταιριάζουν καλά στην επιχείρησή σας. Αυτές οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν εγγενείς φόρμες δημιουργίας δυνητικών πελατών που συμπληρώνουν αυτόματα τις πληροφορίες του χρήστη, διευκολύνοντας τους υποψήφιους χρήστες να παρέχουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, ώστε να μπορείτε να τους παρακολουθείτε εκτός Instagram.

4) Δώστε προτεραιότητα σε μετατροπές

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο τελικός σας στόχος για τη διαφήμιση στο Instagram μπορεί να είναι οι μετατροπές εντός εφαρμογής. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φόρμες δυνητικών πελατών, να πουλήσετε προϊόντα μέσω απευθείας μηνυμάτων ή να χρησιμοποιήσετε τις αγορές Instagram για ολοκλήρωση αγοράς εντός εφαρμογής. Ωστόσο, τις περισσότερες φορές, πιθανώς οι δυνητικοί πελάτες και οι μετατροπές πραγματοποιούνται στο website της εταιρείας σας ή στην εφαρμογή σας. Σε αυτήν την περίπτωση, η διαμόρφωση και η ιεράρχηση συμβάντων μετατροπής είναι κρίσιμης σημασίας, ειδικά όταν θέλετε να μεγιστοποιήσετε το ROAS.

Εκτός από τη σωστή διαχείριση των Social Media δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε