Web Design
Πώς να ευθυγραμμίσετε το Marketing Automation με το ταξίδι του αγοραστή;

Πώς να ευθυγραμμίσετε το Marketing Automation με το ταξίδι του αγοραστή του website σας;

Το Marketing Automation παρέχει πολλά επιχειρηματικά οφέλη. Εξοικονομεί χρόνο, κλιμακώνει τις προσπάθειες Marketing και πωλήσεων και προσφέρει τη δυνατότητα για καλύτερη μέτρηση της απόδοσης της επένδυσής σας (ROI). Ωστόσο, για καλύτερα αποτελέσματα, είναι απαραίτητο να διασφαλίσετε ότι η στρατηγική Marketing Automation ευθυγραμμίζεται με το ταξίδι του αγοραστή των χρηστών.

Αυτό είναι κρίσιμο για να βεβαιωθείτε ότι παρέχετε το σωστό περιεχόμενο στους υποψήφιους χρήστες σας την κατάλληλη στιγμή για να τους βοηθήσετε στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Πώς ξεκινάτε τη διαδικασία ευθυγράμμισης της στρατηγικής σας με το ταξίδι του αγοραστή; Τα ακόλουθα βήματα δείχνουν πώς να το κάνετε αποτελεσματικά και αποτελεσματικά:

1. Χαρτογραφήστε την τυπική διαδικασία αγοράς.

Για να γίνει αυτό, πρέπει να μπείτε στη νοοτροπία του κοινού σας και να οραματιστείτε τη διαδικασία λήψης αποφάσεων που λαμβάνουν. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι και κανάλια με τα οποία ένας χρήστης μπορεί να έρθει σε επαφή με την εταιρεία σας. Υπάρχουν επίσης διαφορές στον τρόπο λήψης των μηνυμάτων σας στις διάφορες πλατφόρμες Marketing.

Ο στόχος σας είναι να διευκολύνετε κάθε από τους περίεργους δυνητικούς πελάτες σας να κάνουν το επόμενο βήμα στη διαδικασία αγοράς που θα οδηγήσει πιο γρήγορα και αποτελεσματικά σε μια μετατροπή.

2. Κατανοήστε τα αναλυτικά στοιχεία.

Είναι σημαντικό να έχετε μια σαφή αίσθηση των αναλυτικών στοιχείων στην αρχή της διαδικασίας, ώστε να έχετε μια βάση για τη χαρτογράφηση της διαδικασίας σας. Για παράδειγμα, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πόσο χρόνο χρειάζεται για να αποκτήσετε ένα προβάδισμα για να μεταβείτε σε μια ευκαιρία και πόσος χρόνος χρειάζεται για να κλείσει αυτή η ευκαιρία. Αυτό βοηθά να κατανοήσουμε πώς η στρατηγική Marketing Automation μπορεί να μειώσει αυτόν τον χρόνο μετατροπής.

Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζουμε πού μπορεί να δεσμευτούν οι πιθανοί χρήστες στη διοχέτευση πωλήσεων και Marketing. Για παράδειγμα, μπορεί να χρειαστεί να προσθέσετε ένα Email και ίσως μια διαφήμιση στο Facebook σε ένα σημαντικό βήμα του ταξιδιού αγοράς, για να απαντήσετε σε σημαντικές ερωτήσεις προτού κάνουν αυτό το επόμενο βήμα. Τα Analytics είναι βασικά, καθώς θα βοηθήσουν εσάς και την ομάδα σας να εντοπίσετε πού πρέπει να εστιάσετε τη στρατηγική σας για τα καλύτερα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κέρδη.

3. Μιλήστε με την ομάδα πωλήσεών σας.

Καμία επιτυχημένη στρατηγική Marketing δεν μπορεί να σχεδιαστεί ή να εφαρμοστεί χωρίς τη συμβολή της ομάδας πωλήσεών σας. Οι πωλήσεις και το Marketing πρέπει να συνεργάζονται και να ευθυγραμμίζονται σε κάθε βήμα της διαδικασίας. Ένας τρόπος για να ευθυγραμμίσετε αυτές τις ομάδες είναι να αφιερώσετε την ομάδα Marketing μια μέρα με το κορυφαίο προσωπικό πωλήσεών σας για να μάθετε πώς, πότε και σε ποιον απευθύνονται για να αποκτήσουν μια πιο ξεκάθαρη αίσθηση του κοινού-στόχου σας. Μπορείτε να μάθετε πού είναι επιτυχείς οι πωλήσεις και πού μπορεί να χρειαστούν βοήθεια. Το να έχετε έναν ανοιχτό διάλογο με την ομάδα πωλήσεών σας διασφαλίζει επίσης ότι η στρατηγική σας δεν επικαλύπτεται με στρατηγικές επικοινωνίες πωλήσεων.

4. Κατανοήστε κάθε προσωπικότητα αγοραστή σας.

Αυτό το μέρος είναι κρίσιμο, ειδικά επειδή πολλές επιχειρήσεις έχουν πολλαπλές προσωπικότητες αγοραστών. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τις περσόνες αγοραστών, είναι φανταστικές αναπαραστάσεις του ιδανικού πελάτη σας που σας βοηθούν να ευθυγραμμίσετε το περιεχόμενό σας με τους υποψήφιους χρήστες σας. Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από δημογραφικά στοιχεία μέχρι τι κάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους, μέχρι πού αναζητούν πληροφορίες και ποια είναι τα σημεία πόνου τους.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι στην στρατηγική σας θα συμβάλλει στα βέλτιστα αποτελέσματα και η κατασκευή ιστοσελίδων σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε