Web Design
Website Pop

Πώς να αυξήσετε την αφοσίωση των χρηστών με Website Pop – Up Forms

Οι εταιρείες αφού έχουν προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδας της εταιρείας τους προσπαθούν να βρουν τρόπους για να τραβήξουν τα βλέμματα των χρηστών, ώστε να περιηγηθούν περισσότερο χρόνο στο website για να γνωρίσουν τα προϊόντα και την επιχείρηση. Ωστόσο, κάποιες εταιρείες μπορεί να μην επιλέγουν σωστές μεθόδους παρουσίασης του περιεχομένου τους, με αποτέλεσμα να διαταράσσουν τη ροή κατά την περιήγηση, παρεμποδίζοντας έτσι την εμπειρία του χρήστη.

Σύμφωνα με έρευνα στις αρχές του 2000, τα Pop – Up Forms είχαν ψηφιστεί ως η πιο ενοχλητική διαφήμιση. Σήμερα ωστόσο θεωρούνται ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία δημιουργίας δυνητικών πελατών, καθώς παρέχουν στις επιχειρήσεις μοναδικούς τρόπους για να προσελκύσουν νέες επαφές, να δημιουργήσουν κατάλληλους δυνητικούς πελάτες και να αυξήσουν την αφοσίωση των χρηστών.

Πώς μπορεί να διασφαλιστεί ότι τα Pop – Up Forms προσθέτουν τη μεγαλύτερη αξία, ενώ ταυτόχρονα δεν ενοχλούν τους επισκέπτες του website σας:

1. Χρονομέτρηση
Το χρονοδιάγραμμα είναι το κλειδί. Σε κανέναν δεν αρέσει να «βομβαρδίζεται» με αναδυόμενα παράθυρα τη στιγμή που ανοίγει ένα website. Οι επισκέπτες πρέπει να μπορούν να ρίξουν μια ματιά στο website σας για να αποκτήσουν μια αίσθηση του περιεχομένου σας ή του τι έχετε να προσφέρετε προτού λάβουν μια αναδυόμενη φόρμα που τους ζητά να αναλάβουν δράση. Αντίθετα, δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να εμφανιστεί κάποιο Pop – Up Form, καθώς τότε μπορεί να είναι πολύ αργά και οι χρήστες να έχουν ήδη εγκαταλείψει το website σας.

2. Συχνότητα
Μια άλλη πτυχή που χρειάζεται προσοχή είναι το πόσο συχνά θα εμφανίζονται τα αναδυόμενα παράθυρα. Οτιδήποτε εμφανίζεται σε υπερβολικό βαθμό μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Με άλλα λόγια, ανεξάρτητα από το πόσο δελεαστικές και πολύτιμες μπορεί να είναι οι αναδυόμενες διαφημίσεις σας για τους υποψήφιους χρήστες, πάρα πολλές από αυτές θα λειτουργήσουν ως απενεργοποίηση και όχι ως κίνητρο. Όσο περισσότερα αναδυόμενα παράθυρα εμφανίζετε στον ιστότοπό σας, τόσο περισσότερα εμπόδια βάζετε μεταξύ του χρήστη και των προϊόντων/υπηρεσιών σας. Οι φόρμες δεν πρέπει να μπλοκάρουν ή να λειτουργούν ως εμπόδιο κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

3. Στοχεύστε το κοινό σας
Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα κανάλια Marketing, ο καθορισμός ενός κοινού-στόχου και, στη συνέχεια, η εξατομίκευση των διαφημιστικών μηνυμάτων σας σε αυτά είναι σημαντικός. Στους χρήστες αρέσει να νιώθουν ξεχωριστοί, ειδικά όταν επικοινωνούν με εταιρείες.

4. Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες που παρέχουν θα πρέπει να είναι σχετικά, να αναφέρονται συνοπτικά και να προσφέρουν κάποια σημαντική αξία στους υποψήφιους χρήστες. Στην εποχή που ζούμε, η διατήρηση του ενδιαφέροντος ενός υποψήφιου χρήστη είναι μια δύσκολη αποστολή, γι' αυτό έχετε αυτό κατά νου όταν αναπτύσσετε το περιεχόμενο της αναδυόμενης φόρμας σας - βεβαιωθείτε ότι είναι δελεαστικό. Ακόμη η κακή σχεδίαση των Pop Up και των διαφημίσεων τα έκανε αρχικά να μοιάζουν με ανεπιθύμητα μηνύματα και ιούς υπολογιστών. Ένας προσεγμένος σχεδιασμός μπορεί να κάνει θαύματα, κάνοντας τα να φαίνονται επαγγελματικά και να μην σχετίζονται με ανεπιθύμητα μηνύματα

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε