Web Design
κοινωνική ακρόαση ιστοσελίδων

Social Listening: Τι είναι η κοινωνική ακρόαση και γιατί έχει σημασία για τις ιστοσελίδες σας;

Αν δεν έχετε εφαρμόσει μια στρατηγική Social Listening, χάνετε μερικά από τα πιο πολύτιμα δεδομένα που είναι διαθέσιμα για να βοηθήσουν στην εξέλιξη της επιχείρησής σας. Τα εργαλεία Social Listening σάς επιτρέπουν να αποκτήσετε μια σταθερή κατανόηση του πώς ακριβώς σκέφτονται οι χρήστες και οι δυνητικοί πελάτες για εσάς, αναλύοντας τι λένε στα Social κανάλια. Μπορείτε επίσης να μάθετε τι πιστεύουν για τον ανταγωνισμό. Αυτή είναι μια απίστευτη έρευνα αγοράς που είναι άμεσα διαθέσιμη σε πραγματικό χρόνο — αρκεί να γνωρίζετε πώς να έχετε πρόσβαση.

Είναι μια διαδικασία δύο σταδίων:

Βήμα 1: Παρακολουθήστε τα κανάλια των Social Media για αναφορές της εταιρείας σας, των ανταγωνιστών σας, των προϊόντων και των λέξεων-κλειδιών που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Βήμα 2: Αναλύστε τις πληροφορίες για τρόπους να κάνετε πράξη αυτά που μαθαίνετε. Αυτό μπορεί να είναι κάτι τόσο μικρό όσο η ανταπόκριση σε έναν ευχαριστημένο χρήστη ή κάτι τόσο μεγάλο όσο η αλλαγή της θέσης ολόκληρης της εταιρείας σας.

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει το Social Listening;

Κατανοήστε και αλληλεπιδράστε με το κοινό σας
Η ακρόαση Social Media σάς βοηθά να κατανοήσετε καλύτερα τι θέλει το κοινό σας από την εταιρεία σας. Για παράδειγμα, ένας υπάρχων χρήστης μπορεί να κάνει tweet σχετικά με το πόσο αγαπά το προϊόν σας. Ή μπορεί να εντοπίσετε μια συζήτηση όπου οι χρήστες αναζητούν λύσεις που θα μπορούσε να προσφέρει το προϊόν ή η υπηρεσία σας.

Ευφυΐα βιομηχανίας και ανταγωνιστών
Social Listening είναι κάτι περισσότερο από το να καταλαβαίνεις τι λένε οι χρήστες για σένα. Θέλετε επίσης να μάθετε τι λένε για τους ανταγωνιστές σας και τον κλάδο σας γενικότερα. Αυτό σας δίνει σημαντικές πληροφορίες για το πού ταιριάζετε στην αγορά.

Product Intelligence
Η παρακολούθηση των συνομιλιών σε όλο τον κλάδο αποκαλύπτει επίσης πολλές γνώσεις σχετικά με το τι λειτουργεί —και τι δεν λειτουργεί— για υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Αυτές οι πληροφορίες είναι πολύτιμες για τις ομάδες εξυπηρέτησης κοινού, ανάπτυξης προϊόντων και Marketing.

Αποφύγετε τις κρίσεις πριν συμβούν
Η κοινωνική ακρόαση σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε το συναίσθημα σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μπορείτε να γνωρίζετε αμέσως εάν υπάρχει σημαντική αλλαγή στο πόσο πολύ μιλούν οι χρήστες για εσάς ή στη διάθεση πίσω από αυτά που λένε.

Η κοινωνική ακρόαση σάς βοηθά επίσης να αντιμετωπίσετε κρίσεις δημοσίων σχέσεων πριν ξεφύγουν από τον έλεγχο. Εάν το συναίσθημα είναι μειωμένο, ελέγξτε τα σχόλια των Social Media για να προσπαθήσετε να προσδιορίσετε την πηγή της αλλαγής. Όσο είστε σε αυτό, αναζητήστε μαθήματα που θα μπορούσαν να αποτρέψουν ένα παρόμοιο λάθος στο μέλλον.
Απαραίτητο πριν ξεκινήσετε είναι η κατασκευή ιστοσελίδων σας, μέσω της οποίας θα μπορέσετε να έρθετε κοντά με το κοινό σας και να αλληλεπιδράσετε με αυτό.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε