Web Design
Ποιες τεχνικές πρέπει να υιοθετείτε στα Social Media

Ποιες τεχνικές πρέπει να υιοθετείτε στα Social Media και ποιες να αποφεύγετε;

Πολλές φορές αρκετές εταιρείες στην προσπάθειά τους να βελτιστοποιήσουν τα accounts τους στα Social Media ανατρέχουν σε τακτικές που δεν εναρμονίζονται με τις αξίες που πρεσβεύουν, με κίνδυνο αυτό να έχει αρνητικό αντίκτυπο για την φήμη της επιχείρησης.
Ποιες είναι αυτές οι τακτικές στα Social Media που πρέπει να αποφεύγει κάθε εταιρεία;


1. Αγορά Followers
Η αγορά Followers στα Social Media μπορεί να προκαλέσει πτώση Engagement και να μαθευτεί από το κοινό σας, κάτι το οποίο θα το δουν ως έναν τρόπο χαμηλής επιχειρηματικής αυτοεκτίμησης για περισσότερη δημοσιότητα. Ειδικά όταν βλέπουν πλήθος νέων Followers μέσα σε λίγες μόνο μέρες. Αντί αυτού μπορείτε να μετρήστε το Engagement, όχι τον αριθμό των Followers. Καλύτερα να έχετε λίγους Followers και αλληλεπιδράσεις υψηλής ποιότητας.

2. Δημοσίευση του ίδιου ακριβώς περιεχομένου στους λογαριασμούς σας
Το να δημοσιεύετε το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο σε όλες τις πλατφόρμες είναι το Google Translate. Διατρέχετε τον κίνδυνο να λάβετε περίεργα αποτελέσματα που φαίνονται απρόσεκτα και ακούσια. Το μήκος του κειμένου, η μορφοποίηση της εικόνας και το λεξιλόγιο διαφέρουν ανάλογα με την πλατφόρμα. Αντί αυτού φροντίστε το περιεχόμενό σας να συνάδει με το περιβάλλον της κάθε πλατφόρμας. Έτσι, θα αλληλεπιδράτε ουσιαστικά με τους Followers σας.

3. Αυτοματισμός
Πρόκειται για την χρήση bots για να κερδίσετε Followers, να δημιουργήσετε backlinks, να κερδίσετε likes και να δημιουργήσετε comments. Γιατί πρέπει να αποφεύγεται; Διότι Θα προσελκύσετε περισσότερους Followers αλλά στη συνέχεια, θα δουν πόσο μη αυθεντικοί είστε εσείς και η εταιρεία σας και είναι αρκετά πιθανό να σας κάνουν unfollow. Αρχικά Θα λάβετε περισσότερα likes, αλλά στη συνέχεια θα μετατραπούν σε hates όταν οι χρήστες αντιληφθούν τα μέσα που χρησιμοποιείτε.

4. Σπαμ στα Social Media
Πρόκειται για δημοσίευση άσχετου περιεχομένου, αρκετά συχνά στα Social. Οι χρήστες απεχθάνονται τα ανεπιθύμητα μηνύματα, ενώ με τον καιρό θα αρχίσουν να τα περιφρονούν. Η φήμη της εταιρείας σας θα μειωθεί και θα μείνει στάσιμη στην εξέλιξή της. Αντί αυτού δημοσιεύστε υπεύθυνα και προσπαθήστε να είστε αληθινοί, ελκυστικοί, να αναπτύξετε αληθινές σχέσεις με το κοινό σας και κυρίως να αποφύγετε την χρήση των bots.

Εκτός από τη διαχείριση των Social Media πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί και με την κατασκευή μιας άρτιας ιστοσελίδας της εταιρείας σας, διότι μέσα από αυτήν θα μάθει το κοινό για τα προϊόντα, τους στόχους και τις αξίες της εταιρείας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε