Web Design
στρατηγική για Digital Marketing του site σας

Πέντε τρόποι για να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική σας για το Digital Marketing του site σας

Η μεγιστοποίηση της στρατηγικής Marketing για να μεγιστοποιήσετε τα έσοδά σας θα πρέπει να είναι ο στόχος κάθε τμήματος Marketing. Μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing βοηθά στην περιγραφή των online καναλιών και των τακτικών που θα αξιοποιήσετε για να επιτύχετε αυτούς τους στόχους.
Πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική σας μέσα από 5 Τips: 

1.Ενισχύστε το περιεχόμενο σας
Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο στοιχείο για μια ισχυρή, ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing. Ωστόσο, δεν σταματά στην απλή δημιουργία περιεχομένου. Η ενίσχυση περιεχομένου ενημερώνει το κοινό σας ότι έχετε νέο περιεχόμενο (ή υπάρχον περιεχόμενο) που είναι χρήσιμο και ωφέλιμο για την αλληλεπίδρασή τους στο Internet. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να ενημερώσετε το κοινό σας για το νέο σας περιεχόμενο, όπως blogs, βίντεο, podcast, ebooks, case studies κ.ο.κ.

2. Βελτιστοποιήστε τη στρατηγική email σας.
Όταν πρόκειται να διασφαλίσετε ότι συνδέεστε με τους υποψήφιους χρήστες  του eshop σας, το Email Marketing είναι ένας αποτελεσματικός και οικονομικά αποδοτικός τρόπος για την επίτευξη αυτού του στόχου. Πιο συγκεκριμένα, προκειμένου να βελτιστοποιήσετε το Email Marketing μπορείτε να εξατομικεύστε το περιεχόμενο του email σας όσο το δυνατόν περισσότερο ή να συμπεριλάβετε στα Email σας μια επιλογή Call To Action για να μεταφέρετε τον αναγνώστη στο επόμενο στάδιο.

3.Thought leadership
To Thought leadership εξασφαλίζει τη θέση σας ως εμπειρογνώμονας στον κλάδο σας. Χρησιμοποιήστε τα digital κανάλια σας για να επικοινωνήσετε leadership articles και επιμελημένο περιεχόμενο που θα ωφελήσει το κοινό σας. Η κοινή χρήση αυτού του περιεχομένου μπορεί να ενισχύσει τη θέση σας ως «ηγέτη», να δημιουργήσει εμπιστοσύνη και αφοσίωση στην εταιρεία σας και να διατηρήσει κοινό σας αφοσιωμένο στο περιεχόμενό σας. Για να το πετύχετε αυτό συντάξτε χρήσιμα και σχετικά άρθρα blog, μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα Social Media και μοιραστείτε το περιεχόμενό σας μέσω ενός Newsletter με τους υποψήφιους χρήστες σας.

4. Ενώστε το κοινό σας γύρω από έναν σκοπό
Η ένωση της βάσης των χρηστών γύρω από έναν σκοπό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε το awareness και να δημιουργήσετε engagement. Σκεφτείτε πώς μπορεί ο οργανισμός σας να συμμετάσχει σε πρωτοβουλίες Marketing, όπως οι προωθητικές σας δραστηριότητες όπου επιτυγχάνουν διπλό σκοπό, αύξησης της έκθεσης και της βελτίωσης της εικόνας σας γενικά στην κοινωνία, για παράδειγμα μπορείτε να επικεντρωθείτε γύρω από μια εθνική μέρα και να αυξήσετε το engagement γύρω από αυτή.

5. Δημιουργήστε εικονικές εμπειρίες.
Οι εικονικές εμπειρίες επιτρέπουν στους χρήστες να βιώσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία χωρίς να είναι εκεί. Όπως γνωρίζετε, η εικονική εμπειρία έχει γίνει ένας από τους κύριους τρόπους με τους οποίους οι αλληλεπιδρούμε λόγω του Covid, επομένως ένα webinar είναι κάτι που θα σκεφτούν όλοι. Για να διαφοροποιηθείτε μπορείτε πχ να ενσωματώσετε διασκεδαστικές και συναρπαστικές στιγμές στην εικονική εμπειρία, ώστε να μην εστιάζει μόνο σε έναν ομιλητή ή πίνακα παρουσίαση ή ακόμη να συνεχίσετε την προσπάθεια σύνδεσης με το κοινό σας ακόμη και μετά το event.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε ωστόσο ότι πριν την εφαρμογή οποιασδήποτε τεχνικής για την Digital Marketing καμπάνια σας, την σωστή κατασκευή του website σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε