Web Design
online σελίδα eshop της επιχείρησής σας

Newsletter: Πώς μπορεί να ωφελήσει την online σελίδα eshop της επιχείρησής σας

Εάν διαχειρίζεστε μια online επιχείρηση, πιθανότατα έχετε μερικούς αρκετά στενούς περιορισμούς στο χρόνο και τον προϋπολογισμό σας. Αυτό μπορεί να κάνει την επιλογή του πιο αποτελεσματικού καναλιού Marketing ζωτικής σημασίας. Ωστόσο, μπορεί να είναι δύσκολο να καταλάβετε ποια πλατφόρμα θα σας προσφέρει την καλύτερη απόδοση της επένδυσής σας (ROI).

Ευτυχώς, ένα Newsletter μπορεί να είναι η τέλεια λύση σε αυτό το σενάριο. Κατανοώντας πώς τα Newsletter μπορούν να βοηθήσουν στην υποστήριξη της επιχείρησής σας, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τα Email σας και να ανεβάσετε τη στρατηγική προβολής σας στο επόμενο επίπεδο.

Τι να συμπεριλάβετε στο Newsletter σας

Κάθε επιχείρηση είναι μοναδική. Ως εκ τούτου, το ακριβές περιεχόμενο κάθε Newsletter θα φαίνεται λίγο διαφορετικό. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά σημαντικά χαρακτηριστικά που μπορεί να θέλετε να λάβετε υπόψη.

Για παράδειγμα, ένα Newsletter μπορεί να είναι ένας απλός τρόπος για να μοιράζεστε ενημερώσεις με τους συνδρομητές σας. Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από μια κυκλοφορία νέου προϊόντος έως έναν επανασχεδιασμό - επανα / κατασκευή website. Οι τακτικές ενημερώσεις μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες σας να παραμείνουν ενημερωμένοι για την εταιρεία σας.

1. Δημιουργήστε την Επιχείρησή σας ως Αρχή

Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της διαφήμισης μιας εταιρείας είναι η συνέπεια. Όσο περισσότερο αλληλεπιδρά ένας χρήστης με την εταιρεία σας, τόσο περισσότερο εξοικειώνεται με αυτό. Δεδομένου ότι έως και το 40% των χρηστών προτιμούν τα Newsletter ως τρόπο να παραμείνουν σε επαφή, αυτή η μορφή επικοινωνίας προσφέρει έναν αποτελεσματικό τρόπο παροχής αυτής της επαναλαμβανόμενης έκθεσης.

Καθώς οι συνδρομητές αρχίζουν να νιώθουν πιο κοντά στον website σας, πιθανότατα θα αρχίσουν να τον εμπιστεύονται επίσης περισσότερο. Μπορεί να αρχίσουν να στρέφονται στο υψηλής ποιότητας περιεχόμενό σας για πληροφορίες ή να εξετάζουν τα προϊόντα σας πιο προσεκτικά. Ως αποτέλεσμα, θα μπορούσατε να δείτε τις πωλήσεις σας να ανεβαίνουν.

2. Προσαρμόστε τα πεδία για μια εξατομικευμένη εμπειρία

Η εξατομίκευση δεν είναι ακριβώς μια νέα τάση. Μελέτες δείχνουν ότι έως και το 57% των website ECommerce εφαρμόζουν ήδη αυτήν τη στρατηγική. Αν θέλετε να κάνετε το ίδιο, το Email Marketing μπορεί να είναι μια απλή αλλά ισχυρή λύση.

Για παράδειγμα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάθε παραλήπτη με το όνομα. Αυτό το λεπτό άγγιγμα μπορεί να πάει πολύ μακριά. Θα μπορούσατε επίσης να κάνετε αυτήν την προσέγγιση ένα βήμα παραπέρα, συμπεριλαμβάνοντας μοναδικές πληροφορίες λογαριασμού.

3. Βελτιώστε τα Analytics σας

Η γνώση του κοινού σας μπορεί να είναι βασικό στοιχείο για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Όσο περισσότερο κατανοείτε πώς αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας, τόσο πιο εύκολο είναι να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους. Τα Newsletter μπορούν να είναι μια βασική πηγή πληροφοριών όπως αυτή. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά στατιστικά στοιχεία που μπορείτε να συγκεντρώσετε από ένα Newsletter, όπως: Open Rate, πόσοι χρήστες διαβάζουν πραγματικά το περιεχόμενό σας; Bounce Rate: Πόσοι από τους συνδρομητές σας έχουν ψευδείς ή ανενεργούς λογαριασμούς; Click – To – Open: Πόσοι από τους χρήστες σας κάνουν κλικ στους εσωτερικούς συνδέσμους που συμπεριλαμβάνετε στα Email σας;

4. Παρέχετε μια άμεση διαδρομή προς τις αγορές

Τα Newsletter είναι κάτι περισσότερο από στατικές διαφημίσεις. Με τη βοήθεια μερικών καλά τοποθετημένων συνδέσμων, μπορούν επίσης να δείξουν το σωστό δρόμο στους χρήστες προς τις αγορές.

Μην ξεχνάτε ότι απαραίτητο πριν ξεκινήσετε με οποιαδήποτε καμπάνια Digital Marketing, είναι η κατασκευή της σελίδας σας, μέσω της οποίας θα ηγηθείτε στον χώρο και θα ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε