Web Design
στρατηγική διαφημίσεων  ιστοσελίδων

LinkedIn: 4 Tips για να βελτιώσετε τη στρατηγική διαφημίσεων των ιστοσελίδων σας

Η διαφήμιση στο LinkedIn μπορεί να προσθέσει τεράστια αξία στις προσπάθειές σας στο Digital Marketing. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn για να στοχεύσετε τις προοπτικές σας, να επηρεάσετε τα αποτελέσματα ABM σας και να βελτιώσετε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σας. Δεδομένου ότι πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν το LinkedIn για να στοχεύσουν τους υποψήφιους χρήστες τους, παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε τις διαφημιστικές σας προσπάθειες στο LinkedIn.

1. Φροντίστε να στοχεύσετε τους υποψήφιους χρήστες με το κατάλληλο περιεχόμενο για αυτούς
Τα brands πρέπει να έχουν μια ισορροπία βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων στόχων. Γνωρίζατε ότι το κοινό που εκτίθεται τόσο σε μηνύματα brand όσο και σε μηνύματα acquisition στο LinkedIn έχει 6 φορές περισσότερες πιθανότητες για conversions; Πειραματιστείτε για να δείτε τους τύπους μηνυμάτων που λειτουργούν καλύτερα για το κοινό σας, προκειμένου να το στοχεύσετε με διάφορους τρόπους, ώστε να παραμείνετε πάντα στην κορυφή για το κοινό σας.

2. Αξιοποιήστε τις σωστές ευκαιρίες στόχευσης για να προσεγγίσετε το κοινό σας και αποφύγετε την υπερ-στόχευση των διαφημίσεών σας
- Βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας είναι ξεκάθαρο και καλά καθορισμένο, ώστε να γνωρίζετε ποιους προσπαθείτε να προσεγγίσετε πριν ξεκινήσετε την καμπάνια σας.
- Ξεκινήστε με μεγαλύτερο εύρος και, στη συνέχεια, περιορίστε το κοινό σας με πληροφορίες από τα δημογραφικά στοιχεία της καμπάνιας.
- Δοκιμάστε το Audience Expansion για να βελτιώσετε την απήχησή σας.
- Χωρίστε τις καμπάνιες ανά γεωγραφική περιοχή.

3. Δοκιμάστε Lead Gen Ads
Οι Διαφημίσεις Lead Gen είχαν διαφορετικά επίπεδα επιτυχίας με βάση την προσφορά περιεχομένου και το κοινό. Αυτοί οι τύποι επιτρέπουν στους υποψήφιους χρήστες να κάνουν το conversion απευθείας στο LinkedIn. Ακόμη επιτρέπουν στους χρήστες να παραμένουν εντός εφαρμογής χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν σε ένα landing page. Αυτός ο τύπος διαφήμισης θα πρέπει να βελτιώσει το Conversion Rate, επειδή ελαχιστοποιείτε τις «τριβές» στη διαδικασία.

4. Δημιουργήστε μοναδικές εμπειρίες περιεχομένου
Γνωρίζατε ότι χρειάζονται κατά μέσο όρο 8-10 touchpoint για να προσεγγίσει η εταιρεία έναν κατάλληλο υποψήφιο χρήστη; Αυτό είναι πολύ περιεχόμενο που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν στοχεύετε το κοινό σας. Όπως όταν χτίζετε το ταξίδι του αγοραστή σας, θέλετε να κάνετε το ίδιο με τις διαφημίσεις σας στο LinkedIn και ωθήσετε τους υποψήφιους χρήστες να συνεχίσουν το «ταξίδι» των αγορών τους.
Σημαντικό είναι να αντιστοιχίστε την εμπειρία περιεχομένου σας στο LinkedIn με το «ταξίδι» που δημιουργείτε για τις χρήστες σας στην πλατφόρμα αυτοματοποίησης Marketing

Μην ξεχνάτε ότι στην προσπάθειά σας για την επίτευξη των στόχων σας θα συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό και η κατασκευή ενός άριστου site της εταιρείας σας.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε