Web Design
κατασκευή ιστοσελίδας Social Media

Instagram VS Facebook. Ποια εφαρμογή κατασκευής ιστοσελίδας Social Media είναι πιο αποτελεσματική;

Το Facebook και το Instagram είναι από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων Social Media σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 2,32 δισεκατομμύρια και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως αντίστοιχα.

Από τη μία πλευρά, το Facebook είναι πολύπλευρο και σας επιτρέπει να κάνετε οτιδήποτε. Μπορείτε να δημιουργείτε και να συμμετέχετε σε ομάδες, να κάνετε αγορές, να μοιράζεστε φωτογραφίες και Video, να δημιουργείτε εκδηλώσεις και πολλά άλλα. Είναι, δηλαδή, μια εφαρμογή πολλαπλών χρήσεων με πολλές δυνατότητες, που όμως καθιστά λίγο δύσκολη την επεξεργασία όλων όσων συμβαίνουν γύρω από αυτό.

Από την άλλη πλευρά, το Instagram είναι μια προσεγμένη εφαρμογή χωρίς πολλή ακαταστασία που διευκολύνει την πλοήγηση και την περιήγηση.

Η παρουσία σας σε αυτές τις δύο πλατφόρμες είναι πλέον εξίσου σημαντική με την κατασκευή ιστοσελίδων. Προκειμένου να κατανοήσετε ποιο δίκτυο είναι καλύτερο για την εταιρεία σας, θα πρέπει να έχετε στο νου σας τα εξής:

Την ηλικιακή ομάδα

Μία από τις πρώτες διαφορές είναι η νεότερη βάση χρηστών του Instagram. Σύμφωνα με τα δεδομένα, η μεγαλύτερη ομάδα ενεργών χρηστών είναι μικρότερης ηλικίας, ενώ οι μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες δεν είναι τόσο ενεργές. Η πλειοψηφία των χρηστών του Instagram είναι κάτω των 30 ετών και πολλοί από αυτούς είναι στην εφηβεία τους.

Το σκοπό λειτουργίας

Το Facebook είναι σε μεγάλο βαθμό ενημερωτικό. Μπορείτε να μάθετε πράγματα για μια εταιρεία μέσω της σελίδας της στο Facebook, είτε πρόκειται για ώρες λειτουργίας, είτε για διεύθυνση ή επερχόμενες εκδηλώσεις. Το Facebook ανέκαθεν επικεντρωνόταν ιστορικά στο κείμενο, επειδή βασίζεται στη λεπτομέρεια. Γι' αυτό χρειάζεται περισσότερος χρόνος για τη δημιουργία προφίλ στο Facebook από ό,τι στο Instagram.

Το Ιnstagram έχει να κάνει με την καταγραφή στιγμών. Οι χρήστες δεν ανοίγουν το Instagram για να μάθουν τις ώρες λειτουργίας της εταιρείας σας ή για να δουν αν οι φίλοι τους έχουν πάει στο κατάστημά σας. Χρησιμοποιούν το Instagram για να ασχοληθούν με αυτό. Αυτό είναι που το κάνει τόσο αποτελεσματικό για την οικοδόμηση της εταιρίας σας και στην απόκτηση δημοτικότητας.

Το είδος περιεχομένου

Το είδος του περιεχομένου που δημοσιεύετε στο Facebook ή το Instagram είναι επίσης σημαντικό. Ένα μεγάλο λάθος που κάνουν οι εταιρείες είναι ότι αντιμετωπίζουν το Instagram σαν το Facebook. Το περιεχόμενο που λειτουργεί στο Facebook δεν μεταφράζεται πάντα καλά στο Instagram. Συνιστάται να δοκιμάσετε το περιεχόμενό σας τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram για να δείτε ποια πλατφόρμα αποδίδει καλύτερα.

Το Facebook είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την επιμέλεια περιεχομένου. Πιθανότατα έχετε παρατηρήσει ότι ένα μεγάλο μέρος του περιεχομένου που κοινοποιείται στο Facebook δεν είναι πρωτότυπο. Είναι γενικά επιμελημένες αναρτήσεις ιστολογίου, ειδήσεις ή περιεχόμενο που απλώς κοινοποιείται από άλλους λογαριασμούς.

Το Instagram, από την άλλη πλευρά, έχει να κάνει με πρωτότυπες φωτογραφίες, ζωντανά Video και ιστορίες.

Τη διενέργεια διαγωνισμών

Χρησιμοποιήστε το Instagram ως πλατφόρμα για να φιλοξενήσετε τον διαγωνισμό και δημιουργήστε ένα hashtag για να παρακολουθείτε τα πάντα.

Μπορείτε να προωθήσετε τον διαγωνισμό στο Facebook και έτσι, να προωθήσετε και την επισκεψιμότητα στον λογαριασμό σας στο Instagram. Ίσως ακόμη και να εξετάσετε το ενδεχόμενο να εκτελέσετε κάποιες διαφημίσεις στο Facebook.

 

Τελικά αυτό που πρέπει να σκεφτείτε είναι πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το καθένα για να προσεγγίσετε το κοινό σας και να αυξήσετε την παρουσία σας στα Social Media.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε