Web Design
προσέλκυση δυνητικών πελατών στο site σας

Εργαλεία για να μεγιστοποιήσετε την προσέλκυση δυνητικών πελατών στο site σας

Εάν επιθυμείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, είτε πρόκειται για μια εταιρεία B2B, ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου ή μια startup, η αύξηση του αριθμού των δυνητικών πελατών θα πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα. Η δημιουργία digital καμπανιών είναι μια καλή αρχή, αλλά δεν αρκεί. Πρέπει να βελτιστοποιήσετε αυτές τις καμπάνιες Marketing για να συμπιέσετε κάθε τελευταίο δυνητικό πελάτη από τη διοχέτευση σας.

Ποιες είναι μερικές τεχνικές που μπορείτε να ακολουθήσετε;

1. Landing Pages

Εφόσον έχετε προβεί στην κατασκευή ιστοσελίδων σας, οι Landing Pages σάς επιτρέπουν να ζητάτε πληροφορίες από τους υποψήφιους χρήστες σας σε μια σελίδα που εξηγεί το στοιχείο περιεχομένου που θα κατεβάσουν. Είναι μια σελίδα που «φυλάσσει» το περιεχόμενό σας, επομένως οι χρήστες πρέπει να σας δώσουν κάποιες πληροφορίες για να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενό σας με δυνατότητα λήψης.

2. Προσφορά πραγματικής αξίας

Αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό μέρος της Landing Page σας δεν είναι το αντίγραφο, η εικόνα ή το CTA. Είναι το περιεχόμενο, το εργαλείο ή ο πόρος που προσφέρετε ως αντάλλαγμα για τη διεύθυνση Email κάθε χρήστη. Οι έρευνες, τα διαδικτυακά σεμινάρια και οι σειρές βίντεο είναι όλα εξαιρετικοί τύποι gated περιεχομένου.

3. Χρησιμοποιήστε την αυτοματοποίηση για να καλλιεργήσετε δυνητικούς πελάτες

Η συλλογή δυνητικών πελατών είναι μόνο το πρώτο βήμα της διαδικασίας, πρέπει επίσης να τα «γαλουχήσετε». Μόνο το δύο τοις εκατό των πωλήσεων γίνονται με την πρώτη επαφή, ωστόσο οι περισσότεροι τα παρατάνε μετά την πρώτη προσπάθεια. Εάν αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία παρακολούθησης, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτα.

Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια αυτοματοποιημένη σειρά Email που αποστέλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ο στόχος σας είναι να αναλάβετε ηγέτες σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αγοράς και αυτό σημαίνει να τους παρέχετε το σωστό εκπαιδευτικό περιεχόμενο την κατάλληλη στιγμή. Ξεκινήστε εκπαιδεύοντάς τους για τον ευρύτερο κλάδο σας και το γενικό τους πρόβλημα

4. Χρησιμοποιήστε Chatbots για να μετατρέψετε τις συνομιλίες σε δυνητικούς πελάτες υψηλής ποιότητας

Τα chatbots μπορούν να αυτοματοποιήσουν σχεδόν κάθε μέρος της διαδικασίας δημιουργίας δυνητικών πελατών. Είναι επίσης απίστευτα αποτελεσματικοί σε αυτό. Πάνω από τις μισές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν chatbot με τεχνητή νοημοσύνη δημιουργούν δυνητικούς πελάτες καλύτερης ποιότητας.

Ξεκινήστε αντικαθιστώντας τις φόρμες στη Landing Page σας με ένα chatbot. Οι φόρμες μπορεί να είναι μακροσκελείς και σπάνια προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Τα chatbot διευκολύνουν τους υποψήφιους χρήστες να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι χρήστες μπορεί να μην γνωρίζουν καν ότι συμπληρώνουν μια φόρμα δυνητικού πελάτη.

5. Στοχεύστε προσεκτικά τις διαφημίσεις σας

Δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάτε πόρους καλλιεργώντας δυνητικούς πελάτες που δεν θα αγοράσουν ποτέ το προϊόν σας. Γι' αυτό πρέπει να στοχεύσετε προσεκτικά τις διαφημίσεις σας για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Κατά τη βελτιστοποίηση διαφημιστικών καμπανιών, μην κρίνετε μόνο την απόδοση με βάση τον αριθμό των ατόμων που στέλνουν στη Landing Page σας που εγγράφονται. Αυτό είναι ένα καλό μέτρο, αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό όσο το πόσοι μετατρέπονται πραγματικά σε κοινό.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε