Web Design
διαφημίσεις instagram

Διαφημίσεις Ιnstagram : Ο πλήρης οδηγός για τη διαφήμιση της επιχείρησης σας στο Instagram

Tο Instagram μπορεί να είναι νεότερη εφαρμογή, με λιγότερους χρήστες από τη μητρική του εταιρεία Facebook, όμως παρέχει μια πλατφόρμα για την αφήγηση οπτικών ιστοριών μέσω διαφόρων μορφών διαφήμισης και πολλοί διαφημιστές έχουν δει αυτό το κανάλι να αποφέρει υψηλότερη απόδοση επένδυσης σε σύγκριση με τις άλλες διαφημιστικές τους καμπάνιες. Σήμερα το Instagram έχει 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και ο ρυθμός ταχείας ανάπτυξης που έχει δείξει είναι αρκετά εκπληκτικός.

Τι είναι διαφημίσεις Instagram

Η διαφήμιση Instagram είναι μια μέθοδος πληρωμής για τη δημοσίευση περιεχομένου χορηγίας στην πλατφόρμα για να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο και πιο στοχευμένο κοινό. Αν και υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μια επιχείρηση ή ένα άτομο μπορεί να αποφασίσει να διαφημιστεί, η διαφήμιση Instagram χρησιμοποιείται συχνά για να αυξήσει την έκθεση του brand, την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, να δημιουργήσει νέους δυνητικούς πελάτες και να μετακινήσει τους τρέχοντες δυνητικούς πελάτες στη διοχέτευση. Η διαφήμιση στο Instagram λειτουργεί αρκετά αποτελεσματικά. Περισσότεροι από 120 εκατομμύρια χρήστες του Instagram επισκέφτηκαν έναν ισότοπο, έλαβαν οδηγίες, κάλεσαν, έστειλαν email ή έστειλαν απευθείας μηνύματα για να μάθουν για μια επιχείρηση που βασίζεται σε μια διαφήμιση Instagram. Παρόμοια με τις διαφημίσεις Facebook, η επένδυση πίσω από μια ανάρτηση διαφήμισης Instagram θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη έκθεση για την επωνυμία σας, καθώς και σε μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με το ποιος μπορεί να δει την ανάρτησή σας.

Είναι η διαφήμιση Instagram κατάλληλη για την επιχείρησή σας;

Παρόμοια με πολλές άλλες πλατφόρμες  κατασκευής ιστοσελίδων κοινωνικής διαφήμισης, το Instagram σας δίνει τον αναλυτικό έλεγχο για να στοχεύσετε συγκεκριμένα φύλα, ηλικίες, τοποθεσίες, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές και πολλά άλλα. Μπορείτε ακόμη με μια διαφήμιση Instagram να στοχεύσετε σε ένα προσαρμοσμένο ή παρόμοιο κοινό, ώστε να προβάλλετε διαφημίσεις μόνο στην απευθείας λίστα των δυνητικών πελατών σας ή σε όσους έχουν παρόμοιο προφίλ. Εκεί που θα έπρεπε πραγματικά να προσηλωθούμε είναι το γεγονός ότι το Instagram χρησιμοποιεί τα δημογραφικά δεδομένα του Facebook για να προβάλλει διαφημίσεις στα κατάλληλα μέρη. Αυτό καθιστά το εργαλείο εξαιρετικά πολύτιμο για τους διαφημιστές που θέλουν να στοχεύσουν ένα εξειδικευμένο κοινό, επειδή το Facebook έχει ήδη ένα λεπτομερές ιστορικό και λεπτομερείς επιλογές στόχευσης δημογραφικών στοιχείων.

Πόσο κοστίζουν οι διαφημίσεις Instagram?

Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση που πρέπει να απαντηθεί, καθώς δεν αποκαλύπτονται όλες οι πληροφορίες από την πλατφόρμα. Το μοντέλο βασίζεται στο CPC και στο CPM και οι τιμές καθορίζονται σύμφωνα με τη δημοπρασία διαφήμισης Instagram. Οι διαφημιστές έχουν τον έλεγχο του τρόπου με τον οποίο κατανέμεται ο προϋπολογισμός τους. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για να περιορίσετε το ποσό που δαπανάται ανά ημέρα ή έναν προϋπολογισμό διάρκειας ζωής, όπου θα ρυθμίζετε τις διαφημίσεις σας ώστε να προβάλλονται για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι να εξαντληθεί ο προϋπολογισμός. Άλλοι τρόποι για να ελέγχετε τις διαφημιστικές δαπάνες σας για τις διαφημίσεις Instagram, είναι η περίληψη του ορισμού του προγράμματος διαφημίσεων Instagram , ο ορισμός της μεθόδου παράδοσης της διαφήμισής Instagram, καθώς και ο ορισμός του ποσού της προσφοράς σας.

Διαμορφώστε το κοινό-στόχο σας

Τώρα που έχετε επιλέξει τον στόχο σας, πρέπει να στοχεύσετε το κατάλληλο κοινό για να προβάλετε τις διαφημίσεις Instagram σας στα σωστά άτομα. Αυτή είναι η πραγματική ομορφιά της διαφήμισης Instagram, καθώς θα χρησιμοποιήσετε το βάθος των δημογραφικών γνώσεων του Facebook για να προσεγγίσετε τους κατάλληλους ανθρώπους. Εάν το έχετε κάνει πριν από τις διαφημίσεις του Facebook, πιθανότατα έχετε ήδη δημιουργήσει πολλά είδη κοινού και είστε αρκετά εξοικειωμένοι με τη διαδικασία. Υπάρχουν διάφορα είδη παραμέτρων που μπορούν να βοηθήσουν να στοχεύσετε το κατάλληλο κοινό για τις διαφημίσεις Instagram.

Τοποθεσία: Είτε θέλετε να στοχεύσετε μια χώρα, περιοχή, η γεωγραφική στόχευση θα σας επιτρέψει να κάνετε όλα αυτά και πολλά άλλα.

Ηλικία: Σας επιτρέπει να στοχεύσετε εύρη από 13 έως 65.

Φύλο: Επιλέξτε μεταξύ ανδρών ή γυναικών.

Γλώσσες: Το Facebook συνιστά να αφήσετε αυτό κενό, εκτός εάν η γλώσσα που στοχεύετε δεν είναι κοινή στην τοποθεσία που στοχεύετε.

Δημογραφικά στοιχεία: Θα βρείτε δημογραφικά στοιχεία, τα οποία έχουν πολλές υποκατηγορίες με ακόμη περισσότερες υποκατηγορίες κάτω από αυτές.

Ενδιαφέροντα: Τα ενδιαφέροντα αφορούν την λεπτομερή στόχευση με πολλές υποκατηγορίες για εμβάθυνση, όπως ενδιαφέροντα για αποταγμένα ποτά, ταινίες.

Συμπεριφορές: Και μια ακόμη επιλογή λεπτομερούς στόχευσης με πολλές υποκατηγορίες προς εξερεύνηση. Είτε πρόκειται για αγοραστικές συμπεριφορές, ρόλους εργασίας, επετείους ή άλλες συμπεριφορές, οι επιλογές φαίνονται ατελείωτες.

Συνδέσεις: Εδώ θα μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που συνδέονται με τη σελίδα, την εφαρμογή ή την εκδήλωσή σας.

Προσαρμοσμένο κοινό: Τα προσαρμοσμένα είδη κοινού σάς επιτρέπουν να ανεβάσετε τη δική σας λίστα επαφών, επιτρέποντάς σας να στοχεύσετε δυνητικούς πελάτες που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη ή σε πελάτες που θέλετε να πουλήσετε.

Όμοιο κοινό: Εάν το προσαρμοσμένο κοινό σας αξιοποιηθεί στις δυνατότητές του, δημιουργήστε ένα παρόμοιο κοινό. Αυτό θα επιτρέψει στο Instagram να βρει άτομα που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με το άλλο κοινό σας.

Ορίστε τον προϋπολογισμό σας και το πρόγραμμα διαφήμισης Instagram

Αν και μπορεί να μην γνωρίζετε ακριβώς πού να ορίσετε τον ημερήσιο ή τον προϋπολογισμό σας για τη διάρκεια της ζωής σας όταν εκτελείτε την πρώτη σας διαφήμιση Instagram, αυτό συνοδεύεται από δοκιμή και σφάλματα, καθώς και εμπειρία. Ένα σημαντικό στοιχείο να αναφέρουμε είναι ότι έχετε τον έλεγχο να θέσετε σε παύση ή να σταματήσετε την καμπάνια σας ανά πάσα στιγμή, εάν πιστεύετε ότι ο προϋπολογισμός σας δεν κατανέμεται σωστά. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, μπορείτε επίσης να εκτελέσετε ένα πρόγραμμα διαφημίσεων για να στοχεύσετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και ημέρες της εβδομάδας όταν γνωρίζετε ότι το κοινό σας είναι πιο ενεργό στην πλατφόρμα. Αυτός είναι ένας πολύτιμος τρόπος για να βελτιστοποιήσετε τον προϋπολογισμό σας.

Βέλτιστες πρακτικές διαφήμισης Instagram

Είτε πρόκειται για ένα αστείο ή συναισθηματικό βίντεο είτε απλώς για μια ενδιαφέρουσα εικόνα που δείχνει την κουλτούρα σας, εάν η ανάρτησή σας στο Instagram δεν έχει κάποιο προσωπικό στοιχείο, τότε δεν θα αξιοποιήσετε κατάλληλα τις δυνατότητες αφοσίωσης σας.

Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας είναι σχετική με το περιεχόμενο

Αυτό που λειτουργεί με μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων δεν θα λειτουργεί απαραίτητα με μια άλλη. Για παράδειγμα, η επιχείρησή σας πιθανότατα δεν θα προωθούσε το ίδιο περιεχόμενο μέσω του LinkedIn όπως θα έκανε μέσω του Twitter, καθώς το κοινό είναι συνήθως σε διαφορετική νοοτροπία.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε