Web Design
5 Συμβουλές για καλύτερη απόδοση στο YouTube Marketing

5 Συμβουλές για καλύτερη απόδοση στο YouTube Marketing

Τα Social Media έχουν γίνει ένα από το πιο ισχυρά εργαλεία για τις επιχειρήσεις σήμερα. Οι επιχειρήσεις σήμερα, εκτός από την κατασκευή ιστοσελίδας τους, έχουν παρουσία τουλάχιστον σε μία πλατφόρμα. Μία από τις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές για τις επιχειρήσεις είναι το YouTube.

Παρ’ότι η δημοσίευση περιεχομένου σε μορφή Video πλέον συμβαίνει σε όλα τα Social Media, το YouTube συνεχίζει και έχει την πρώτη θέση σε αυτό.

Πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την Στρατηγική σας στο YouTube;

Χρησιμοποιήστε τα κατάλληλα Keywords και CTAs

Προσθέστε στον τίτλο και στις περιγραφές του Video λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το περιεχόμενό του. Αυτό θα βοηθήσει τους χρήστες να βρουν πιο εύκολα το Video και επομένως την επιχείρησή σας μέσα στα εκατομμύρια Video που ανεβαίνουν στο YouTube.

Χρησιμοποιήστε επίσης τις πιο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται όμως με το περιεχόμενό σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό για την επιχείρησή σας.

Είναι σημαντικό, επίσης, να προσθέσετε ένα CTA στο Video σας. Με αυτό τον τρόπο όταν ένας χρήστης δει το Video σας θα ξέρει τι θέλετε να κάνει στην συνέχεια. Αναλόγως τον στόχο σας προσθέστε το ανάλογο CTA.

Προσθέστε επίσης ένα link που να οδηγεί τον χρήστη στο Website σας ή στα Social Media.

Μην προσπαθείτε απλά να γίνετε Viral

Τα Video που γίνονται Viral μπορεί να προσεγγίζουν ένα ακόμα ευρύτερο κοινό για την επιχείρησή σας και βοηθούν στην ανάπτυξή σας, αλλά δεν πρέπει να είναι ο στόχος για κάθε Video σας αυτό.

Ο βασικός στόχος σας θα πρέπει να είναι να δημιουργήσετε ένα Video με πολύτιμο περιεχόμενο και υψηλή ποιότητα που να αφορά το κοινό σας και να περνάει ένα βασικό μήνυμα για εσάς.

Καθορίστε το ύφος και το στυλ που θέλετε να έχετε

Πριν καν ξεκινήσετε για την δημιουργία ενός λογαριασμού στο YouTube, πρέπει να είστε σίγουροι ότι έχετε αποφασίσει την εικόνα που θέλετε να προβάλετε για εσάς και ένα στυλ που θα ακολουθείτε, ανεξαρτήτως του Video που δημοσιεύετε.

Αυτό θα βοηθήσει να υπάρχει μία συνέπεια στην εικόνα της επιχείρησής σας και θα δώσει χαρακτήρα στα Video. Το κλειδί, δηλαδή, για να μπορέσετε να ξεχωρίσετε και να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.

Δημιουργήστε διαφορετικό είδος περιεχομένου

Το καλύτερο με το YouTube ως πλατφόρμα είναι ότι μπορείτε να διαφοροποιήσετε κατά πολύ το περιεχόμενό σας και να κρατήσετε έτσι Engaged το κοινό σας.

Μπορείτε, επίσης, να συνδυάσετε διαφορετικών ειδών Video σε ένα, με σκοπό να το κάνετε ακόμα πιο ενδιαφέρον για τους χρήστες.

Κάποιες ιδέες για την δημιουργία περιεχομένου:

  • Video How -to: Δείξτε στον χρήστη πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα προϊόν σας και τα οφέλη που θα έχει γι’αυτόν
  • Q&A: Ζητήστε στα Social Media ερωτήσεις από το κοινό σας και απαντήστε τις πιο συχνές από αυτές
  • Παρουσίαση της επιχείρησης: Παρουσιάστε ένα μικρό απόσπασμα από το προσωπικό σας, τα γραφεία σας
  • Συνέντευξη: Προσκαλέστε κάποιον γνωστό Influencer ή επιχειρηματία του χώρου και ρωτήστε τον τις πιο συχνές ερωτήσεις που θα ήθελε το κοινό να ξέρει γι’αυτόν

Τα Video σήμερα συγκεντρώνουν την μεγαλύτερη αλληλεπίδραση από τους χρήστες σήμερα. Γι’ αυτό μπορείτε να τα αξιοποιήσετε, να δημιουργήσετε διαφορετικό περιεχόμενο και να ξεχωρίσετε.

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;
Συνεχίστε να ενημερώνεστε